ar
Feedback
ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

الذهاب إلى القناة على Telegram

به خونه‌ی مامانبزرگ خوش اومدی☁️ • @clloudibot

إظهار المزيد
1 092
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-67 أيام
-5830 أيام
أرشيف المشاركات
فردا ظهر ایشالا

هعی ادیت به امشب نرسید

آره ولی بدبخت دونستن زن و مادر کار درستیه؟ این که به جای این که بگیم زن انقدر ارزشمنده، بیایم اونو پایین بکشیم تا حرفمونو بزنیم درسته؟

با حرفت تا حدودی موافقم و هنوز اجراهارو ندیدم ولی زن بدبخت نیست ولی قربانی هست وقتی یک خبر تجاوز میاد و همه پشت متهم درمیان وقتی زن همیشه اولویت دوم بوده و حرفش هیچوقت باور نشده و هنوزم که هنوزه داره سرکوب میشه پس قربانیه دنیای مردسالاریه که زن هاهم توش به زن ها رحم نمیکنن بنظر من نشون دادن این ساید و فرهنگ سازی راجبش خیلی مهمه

کاش میشد صدبار به پیامت ریکت بدم اجرای رویا خیلی رفت رو اعصابم مادر بودن مگه همش بدبختیه؟:)

میدونم تقریبا همتون باهام مخالفید اما رویا زن رو همواره بدبخت و قربانی نشون میده درسته که خیلی وقتا قربانی بودن اما بحث اینه چرا زن رو نمی‌برید بالا؟ چرا اون رو باارزش نشون نمی‌دید؟ چرا باید فقط بگید اون توی زندگیش بدبخته؟

صدای امیرحسین رستمی بود تو اجرای رویا؟

چرا اشک شوق نداریم تو سریالا

میرم ادیت بزنممم

خیلییی قشنگ بود

بچه‌ها

خب سلام عاشق اجراش شدم

دارم اجرای سینا رو می‌بینم لطفا بریم بدزدیمش

وای نه نمی‌خوام یک دقیقه‌ی دیگه کارناوال میاااد

منم ‌می‌خوام😔 @clloudibot

اسم چندتا بازیگر بگید (نهایتا تا چهار پنج تا) من به ترتیب موردعلاقه هام مرتبشون کنم @mehrmehrmehrmehrmehrmeh_bot

اسپویل
وقتی می‌خوای گندی که فنات زدنو جمع کنی:

تا ۸ نمی‌تونم صبر کنم

لطفا سینا بدهید

می‌شه ری‌اکتاش بشه ۱۰۰؟😔🫶🏻