uk
Feedback
♡دو بیتی ناب♡

♡دو بیتی ناب♡

Відкрити в Telegram

نازنینم بی تو یارای سفر نیست مرا گذر از هرکه کنم ازتو گذرنیست مرا باش تا هر نفسی مرحم جانم باشی جز تمنای وصال تو هنر نیست مرا بی دلان منع کنند عشق تو را از دل من باز غیر نگهت شوق دگر نیست مرا ارتباط با آیدی مدیر @maTin3660h ‌┄

Показати більше
5 249
Підписники
+124 години
-117 днів
-8830 день
Архів дописів
آشفته دلانیم که در نقطه‌ی تقدیر پرگار، به کامِ دلِ بیچاره نچرخید... #هادی_نجاری

  گفتم دل و دین بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی آن من بودم که بیقرارت کردم #مولانا

اونجا که جناب #سعدی میگه : "تا ميل نباشد به وصال از طرف دوست سودی نكند حرص و تمنا كه تو داری"❥▰࿇ ‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌

* –میای #جرات و #حقیقت بازی کنیم؟ +آره –جرات یا حقیقت +حقیقت –بزرگترین دروغی ک تا حالا گفتی چیه ؟ +اینکه #حالم #خوبه💔 🕊

یا رب ما مشقِ غم عشق تو را خوش ننوشتیم اما تو بکش خط به خطای همه ی ما فاضل_نظری

برگ ریزانِ دلم را نوبهارے آرزوست شاخہ ے خشڪِ تنم را برگ و بارے آرزوست شمعِ جمعِ خفتہ گانم آتشم را ڪس ندید خاطرم را مونسِ شب زندہ دارے آرزوست... #سیمین_بهبهانی

ای دل مبتلای من ؛ شیفته هوای تو دیده دلم بسی بلا؛ آن‌همه از برای تو پرده ز روی برفڪن؛ زانڪه بماند تا ابد جمله‌ ی جان عاشقان؛ مست می لقای تو گر ببری به دلبری؛ از سر زلف جان من زنده شوم به یک نفس؛ از لب جانفزای تو عطار نیشابوری

در دایره ی عشق نه این باش و نه آن باش هرجور که مطلوب خودت هست،همان باش حالا که قرار است نمانی،به سلامت دیگر نه بیاندیش،نه حتی نگران باش بگذار همانگونه که بودیم،بمانیم من پاپَتیِ سابق و تو،دختر خان باش بگذار جفاکار و خطاکار،تو باشی من خیره به چشم تو و تو،چشم چران باش عاشق تر از آنم که به پایت ننشینم ای بی خبر از عشق،برو با دگران باش من گرم تر از شعر فروغ و تو کماکان تفسیرِ زمستان بلندِ اخوان باش ای حسرت دیرینه خدا پشت و پناهت من پیر شدم پایِ تو اما تو جوان باش #محمدرضانظری

یک غزل با یک دو بیتی میکنم مهریه ات شاعرم، چیزی ندارم، میکنی ما را وکیل؟

شعر میخـوانم که دلتنگی فراموشـم شود گر چه می دانم دوای دوری‌ات این کار نیست...

ساکت شدم، نه اینکه نشان رضایت است گاهی سکوت، قطع امید از مخاطب است.

دِلبر چُنان دِل را ربود کز عَقل مَحرومم کنون .. با مَن چه کرد این عاشقی از جسم، جانم می‌رود #حمید_رضا_یگانه 💞🎼

درد بی درمان شنیدی؟ حال من یعنی همین! بی تو بودن، درد دارد! می زند من را زمین می زند بی تو مرا، این خاطراتت روز و شب، درد ، پیگیر من است، صعب العلاج یعنی همین🫠!

‍ ‍ ​جهان خواب است ومن بیداردرگیرِ تب اشعار کنارم گربه ی نازی نشسته روی این دیوار ​دلش غمگین و نالان است از تلخی این ایام و گریان اونشسته بادوچشم خسته خونین بار ​خداوندا! بیا امشب، بگویم غصه‌هایش را از آن تنهایی و غربت، از آن غم‌های پرتکرار ​خدایم را صدا کردم، برایش گریه ها کردم برای قلب خونبارش، دعا کرده دلم بسیار ​دعا کردم که ایرانم، نبیند رنگِ ماتم را شود آرام و بی‌غصه، دلِ سرگشتهِ غم خوار ​نمی‌دانم چه می‌خواهی، بگو ای مرزِ بارانی بگو از قلبِ طوفانی، بگو از طعن و از آزار ​سپردم دستِ حق جانت،که تنهامانده با غم‌ها خداوندا پناهش باش، در این دنیای ناهموار 🖊#سعید_ناصری_مقدم 🎙

گویند که هر چیز به هنگام بُود خوش ای عشق! چه چیزی؟! که خوشی درهمه هنگام #ادیب_صابر

به گمانم نگهم دل به کسی بست که نیست و دلم غرق تمنای کسی هست که نیست... همه شهر به دلدادگی ام می خندند که فلانی شده از چشم کسی مست، که نیست... «تو به من گفتی ازین عشق حذر کن» ... آری و تو گفتی که ره عشق تو سخت ست، که نیست... مدتی هست به دلسوزی خود مشغولم که دلم بند نفس های کسی هست که نیست... فریدون مشیری

هر سحر یاد کز آن زلف و بناگوش کنیم روز خود با شب غم دست‌ در آغوش کنیم دوش، شب در خمِ گیسوش به‌پایان آمد امشب از زلف سخن تا به سر دوش کنیم - شهریار

هزار صحبت ناگفته در نگاه من است ولی دریغ که این شوق در نگاه تو نیست... #علیرضا_بدیع #شبتونن_بخیر

تقدیرِ تلخِ بی تو بودن را چه تدبیر سخت است می گویم ولی، افتادم از پا شمس_الدین_عراقی

. الکی نجنگ! برای کسی که با از دست دادنت مشکلی نداره....‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

♡دو بیتی ناب♡ - Статистика та аналітика Telegram каналу @do_beitii