♡دو بیتی ناب♡
الذهاب إلى القناة على Telegram
نازنینم بی تو یارای سفر نیست مرا گذر از هرکه کنم ازتو گذرنیست مرا باش تا هر نفسی مرحم جانم باشی جز تمنای وصال تو هنر نیست مرا بی دلان منع کنند عشق تو را از دل من باز غیر نگهت شوق دگر نیست مرا ارتباط با آیدی مدیر @maTin3660h ┄
إظهار المزيد5 250
المشتركون
-124 ساعات
-117 أيام
-9130 أيام
أرشيف المشاركات
5 251
گفتم دل و دین بر سر کارت کردم
هر چیز که داشتم نثارت کردم
گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی
آن من بودم که بیقرارت کردم
#مولانا
5 251
اونجا که جناب #سعدی میگه :
"تا ميل نباشد به وصال از طرف دوست سودی نكند حرص و تمنا كه تو داری"❥▰࿇
5 251
*
–میای #جرات و #حقیقت بازی کنیم؟
+آره
–جرات یا حقیقت
+حقیقت
–بزرگترین دروغی ک تا حالا گفتی چیه ؟
+اینکه #حالم #خوبه💔
🕊
5 251
برگ ریزانِ دلم را
نوبهارے آرزوست
شاخہ ے خشڪِ تنم را
برگ و بارے آرزوست
شمعِ جمعِ خفتہ گانم
آتشم را ڪس ندید
خاطرم را مونسِ
شب زندہ دارے آرزوست...
#سیمین_بهبهانی
5 251
ای دل مبتلای من ؛ شیفته هوای تو
دیده دلم بسی بلا؛ آنهمه از برای تو
پرده ز روی برفڪن؛ زانڪه بماند تا ابد
جمله ی جان عاشقان؛ مست می لقای تو
گر ببری به دلبری؛ از سر زلف جان من
زنده شوم به یک نفس؛ از لب جانفزای تو
عطار نیشابوری
5 251
در دایره ی عشق نه این باش و نه آن باش
هرجور که مطلوب خودت هست،همان باش
حالا که قرار است نمانی،به سلامت
دیگر نه بیاندیش،نه حتی نگران باش
بگذار همانگونه که بودیم،بمانیم
من پاپَتیِ سابق و تو،دختر خان باش
بگذار جفاکار و خطاکار،تو باشی
من خیره به چشم تو و تو،چشم چران باش
عاشق تر از آنم که به پایت ننشینم
ای بی خبر از عشق،برو با دگران باش
من گرم تر از شعر فروغ و تو کماکان
تفسیرِ زمستان بلندِ اخوان باش
ای حسرت دیرینه خدا پشت و پناهت
من پیر شدم پایِ تو اما تو جوان باش
#محمدرضانظری
5 251
دِلبر چُنان دِل را ربود
کز عَقل مَحرومم کنون ..
با مَن چه کرد این عاشقی
از جسم، جانم میرود
#حمید_رضا_یگانه
💞🎼
5 251
درد بی درمان شنیدی؟
حال من یعنی همین!
بی تو بودن، درد دارد!
می زند من را زمین
می زند بی تو مرا،
این خاطراتت روز و شب،
درد ، پیگیر من است،
صعب العلاج یعنی همین🫠!
5 251
جهان خواب است ومن بیداردرگیرِ تب اشعار کنارم گربه ی نازی نشسته روی این دیوار دلش غمگین و نالان است از تلخی این ایام و گریان اونشسته بادوچشم خسته خونین بار خداوندا! بیا امشب، بگویم غصههایش را از آن تنهایی و غربت، از آن غمهای پرتکرار خدایم را صدا کردم، برایش گریه ها کردم برای قلب خونبارش، دعا کرده دلم بسیار دعا کردم که ایرانم، نبیند رنگِ ماتم را شود آرام و بیغصه، دلِ سرگشتهِ غم خوار نمیدانم چه میخواهی، بگو ای مرزِ بارانی بگو از قلبِ طوفانی، بگو از طعن و از آزار سپردم دستِ حق جانت،که تنهامانده با غمها خداوندا پناهش باش، در این دنیای ناهموار 🖊#سعید_ناصری_مقدم 🎙
5 251
گویند که هر چیز به هنگام بُود خوش
ای عشق!
چه چیزی؟! که خوشی درهمه هنگام
#ادیب_صابر
5 251
به گمانم نگهم دل به کسی بست که نیست
و دلم غرق تمنای کسی هست که نیست...
همه شهر به دلدادگی ام می خندند
که فلانی شده از چشم کسی مست، که نیست...
«تو به من گفتی ازین عشق حذر کن» ... آری
و تو گفتی که ره عشق تو سخت ست، که نیست...
مدتی هست به دلسوزی خود مشغولم
که دلم بند نفس های کسی هست که نیست...
فریدون مشیری
5 251
هر سحر یاد کز آن زلف و بناگوش کنیم
روز خود با شب غم دست در آغوش کنیم
دوش، شب در خمِ گیسوش بهپایان آمد
امشب از زلف سخن تا به سر دوش کنیم
- شهریار
5 251
هزار صحبت ناگفته در نگاه من است
ولی دریغ که این شوق در نگاه تو نیست...
#علیرضا_بدیع
#شبتونن_بخیر
5 251
تقدیرِ تلخِ بی تو بودن را چه تدبیر
سخت است می گویم ولی، افتادم از پا
شمس_الدین_عراقی
5 251
.
الکی نجنگ!
برای کسی که با از دست دادنت مشکلی نداره....
.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
