899
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
Немає даних30 днів
Архів дописів
(1) 2X , 3X , 4X ,wala signal chaiye?
(2) 10X , 15X , 20X , 30X wala signal chaiye ?
Withdrawal problem,
Deposit problem,
Ya withdrawal karna chahta hai to contact karo - @PrinceAdi0
Graph change ho raha hai abhi or signal nahi dunga, abhi jo signal diya hai = 4 pass hua hai 1 Miss geya
