urfavshopeefinds
📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу urfavshopeefinds
Канал urfavshopeefinds (@urfavfinds) у мовному сегменті Англійська є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 13 793 підписників, посідаючи 4 123 місце в категорії Продажі та 2 680 місце у регіоні Малайзія.
📊 Показники аудиторії та динаміка
З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 13 793 підписників.
За останніми даними від 03 вересня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на -247, а за останні 24 години на -9, загальне охоплення залишається високим.
- Статус верифікації: Не верифікований
- Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 8.19%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає N/A% реакцій від загальної кількості підписників.
- Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 0 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 0 переглядів.
- Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 0.
- Тематичні інтереси: Контент зосереджений навколо ключових тем, таких як nak, kat, •bag, baju, beli.
📝 Опис та контентна політика
Опис каналу не надано.
Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 04 вересня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Продажі.
Триває завантаження даних...
| Дата | Залучення підписників | Згадування | Канали | |
| 03 вересня | 0 | |||
| 02 вересня | 0 | |||
| 01 вересня | 0 |
| 2 | for those yang nak tengok spider this weekend😍😍 | 1 067 |
| 3 | dia suggest untuk titik pakai lidi, i lumur je kat badan i, sebab bahagian skintag je pedih, and lagi effective , dia besar ubat titik mata je , kat leher i semua dah hilang , and still ada lagi lebih eventho i lumur satu leher everyday, i pakai dalam 3 hari je, pastu hilang semua, tiktok jual jugak tapi mahei | 1 552 |
| 4 | Немає тексту... | 1 334 |
| 5 | siapa yang pakai inner everyday sampai ada rasa biji biji yang takleh hilang tu , try ni , i hari hari pakai inner so bergesel , ini je boleh hilangkan skin tag i, i dah try macam macam , if i were u , i beli benda ni je without oil dia sebab awal awal je tinggal kesan pastu hilang sendiri , bare in mind benda ni pedih for second so kalau u kulit sensitive i tak suggest beli , thank me later girlsss https://s.shopee.com.my/1VxOWnF2cS | 1 207 |
| 6 | top
https://s.shopee.com.my/70Hfizo7Yg
pants
https://s.shopee.com.my/70Hfizo7Yg
sunglasses
https://s.shopee.com.my/60P8X38zBT
bag
https://s.shopee.com.my/8V6TVg2eEM
heels
https://s.shopee.com.my/902k6dGdqW | 1 028 |
| 7 | top
https://s.shopee.com.my/1qZWerw6j4
pants
https://s.shopee.com.my/110PfNTc7F
rings
https://s.shopee.com.my/AAEeaFwaef
bag
https://s.shopee.com.my/5Apycx9W1d
shoes
https://s.shopee.com.my/5L9OpE1mcS | 896 |
| 8 | top
https://s.shopee.com.my/BRIeMoYyW
pants
https://s.shopee.com.my/BRIeMoYyW
brooch
https://s.shopee.com.my/80A9yb3TGM
ring
https://s.shopee.com.my/BRIeFefmF
bag
https://s.shopee.com.my/5q5fOkCgH2
shoes
https://s.shopee.com.my/gNZFD3jc9 | 940 |
| 9 | hi i nak jual this one , bought from pinduoduo, tak pakai lagi in size L , https://wa.link/pm9qca RM 40 only | 1 065 |
| 10 | Немає тексту... | 1 855 |
| 11 | hi guys i selalu beli barang direct supplier china , so kalau u nak beli apa apa boleh contact i , dieorg mostly semua benda ada , mostly lagi murah RM 50 +- , anything tanya je i okay https://wa.link/pm9qca
, some of the items i beli inspired fendi bag etc , jangan malu malu | 1 511 |
| 12 | some preparation for convo , mask ni for hidung if u ada blackheads yang tak hilang, most of them time it’s not even a blackhead https://s.shopee.com.my/9ztyKA0huc , for makeup lagi smooth | 1 229 |
| 13 | https://s.shopee.com.my/5AoboRsoLp | 1 243 |
| 14 | https://s.shopee.com.my/2LUQR9u4Gf | 1 080 |
| 15 | https://onelink.shein.com/3/5mo4ulai6yvh | 950 |
| 16 | tips for u guys yang nak convo
- kalau nak cari baju u search kat tiktok convo uni u , macam i , i searcg convo usm , u boleh tengok jubah u dengan warna apa cantik , my jubah is purple and emerald green and pink sangat la cantik ya
- bawak small sling bag , letak dalam jubah, u bawak lipstick phone perfume , kipas depends on your dewan
- kasut bertutup heels hitam pakai stokin , orang selalu terlepas pandang benda ni , most university tak bagi u masuk convo selagi u tak tukar heels formal
-jangan pakai fake nails , confirm kena cabut
- time kat tangga , u tengok orang depan diri mana , kena pandang camera mana , u pegang je scrol tu orang tu akan snap gambar
- JANGAN CAKAP TERIMA KASIH , SENYUM DULU SABAR , nanti mulut muncung
- and have fun ❤️ | 899 |
| 17 | https://s.shopee.com.my/AUq7CqqjxZ | 851 |
| 18 | https://s.shopee.com.my/1qY8sqH9zY | 1 030 |
| 19 | https://s.shopee.com.my/W2lIJCV57 | 1 169 |
| 20 | convo seasoooon | 1 139 |
