uk
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Відкрити в Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Показати більше
640
Підписники
+124 години
-17 днів
-530 день
Архів дописів
والله يجماعه ، اوقات وانا بسمع المنشاوي ، بحس بعجز رهيب عن التعبير ع شعوري والراحة اللي بكون فيها وأنا بسمعه 🥹. هو ازاي كدا ؟ بحسه صوت من الجنة والله ! بحب صوته جداً لدرجة اوقات كنت بتمنى اكون موجوده وقت ما كان عايش واقعد جنبه واسمعه ، واعرف شخصيته التحفه🥹🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍.

«لقد أفسد المنشاوي علي أذني؛ فلا أكاد أسمع القرآن من غيره» - أبو إسحاق الحويني.

اللهم زد إنشغالي بنفسي ولا تشغلني بخلقِك واجعل ف قلبي الرضا والسكينه.

صلاة الفجر كالحرب لا ترى فيها إلّا الأشداء المخلصين من صلّى الفجر فهو في ذمة الله وهل هناك أفضل من أن تكون في ذمة الرحمن وحمايته ، فتشعر بالأمن والطمأنينة والسكون🤎 . صلاة الفجر يا صُحبه والدعاء لأخواتنا 🤎.

ايه الكلام دا بقى اللي يخليني اعملكم كل يوم فقرة ؟😂♥️♥️♥️♥️♥️. وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ♥️. طب الحمدلله أنه فهمتي مع
ايه الكلام دا بقى اللي يخليني اعملكم كل يوم فقرة ؟😂♥️♥️♥️♥️♥️. وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ♥️. طب الحمدلله أنه فهمتي معنى كلامي وأنه الموقف فعلاً فرق معاكي ، حقيقي لازم نقدر نفسنا ف اي علاقه ولازم نحافظ ع سلامنا النفسي . ثانكس يعسوله تسلمي♥️🦋.

يا رب تكون وصل المخزى من الموضوع (دمتم سالمين).

مش عيب يبقى الاسكراب عرف يرد كرامته ومكانته وانت مش عارف ؟😂

ف أو سمحت خليك زي الاسكراب ، مترجعش ولا تتعامل تاني مع الإنسان اللي سابك ورجعلك لما ملاقيش زيك !

ف انت بسذاجتك بتتعامل تاني معاه وتديله كل حاجه تاني . لكن الماسك هنا مطلعش ساذج زي حضرتك ، الماسك لما رجعتله بعد ما التاني خلص ، حرقلي وشي ، ومبقاش عليا حنين تاني !

ف يرجعلك تاني بقى لما الإنسان التاني يكرفله.

بالرغم أنه انت كنت قايم بدورك و زيادة ومقصرتش .

بيبقى معاك وتفضل تديه كل حاجه وتراضيه ، وبعد كدا يشوف إنسان تاني ف يسيبك ويمشي.

ف المخزى من الموضوع اللي يبان تاف جداً. (اخدت بالي من أنه اللي عملته مع الاسكراب ، نفس اللي بيعمله الإنسان التوكسيك ف أي علاقة ).

ف حطتيه النهارده كدا ع وشي ، وشي حرقني جامد جدا، ومقدرتش حتى اعمل حركه دائريه ولا اخليه دقيقه واحده ع وشي ، وغسلته فوراً.

المهم الاسكراب التاني اللي بقيت بأستخدمه ، خلص ، ف رجعت للأسكراب القديم اللي قدامك .

بعد ما ركنته ، بالرغم أنه كان بيخلي فعلاً بشرتي سفتي ومنعشه كدا ، ونتيجة مرضيه من حيث بردو سعره العبيط .

الاسكراب دا ، عندي من فتره طويله جداً ، كنت ماشيه عليه وتمام ، ف لقيت سكراب تاني ، ف جبته وركنت دا .
الاسكراب دا ، عندي من فتره طويله جداً ، كنت ماشيه عليه وتمام ، ف لقيت سكراب تاني ، ف جبته وركنت دا .

تعالوا أصيح ، انتوا خلاص بقيتوا ولاد خالتي😂🤍. حصلت حاجه دلوقت معايا ، طلعت منها بحاجة كدا شبه مفيده ، من حاجه لاشئ .

أخاك جاع موجوع لا تغفل عنه ❤️‍🩹. السودان 2025❤️‍🩹.
أخاك جاع موجوع لا تغفل عنه ❤️‍🩹. السودان 2025❤️‍🩹.

"ربّ إنّي لِما أنزلتَ إليّ من خيرٍ فقير". يا واسعَ الجُود، لا تُهذبني بالمنع !

ماذا بعد! 🖤 - Статистика та аналітика Telegram каналу @alroooooo7