ماذا بعد! 🖤
الذهاب إلى القناة على Telegram
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚♀️💙
إظهار المزيد640
المشتركون
+124 ساعات
-17 أيام
-530 أيام
أرشيف المشاركات
640
والله يجماعه ، اوقات وانا بسمع المنشاوي ، بحس بعجز رهيب عن التعبير ع شعوري والراحة اللي بكون فيها وأنا بسمعه 🥹.
هو ازاي كدا ؟
بحسه صوت من الجنة والله !
بحب صوته جداً لدرجة اوقات كنت بتمنى اكون موجوده وقت ما كان عايش واقعد جنبه واسمعه ، واعرف شخصيته التحفه🥹🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍.
640
صلاة الفجر كالحرب لا ترى فيها إلّا الأشداء المخلصين
من صلّى الفجر فهو في ذمة الله
وهل هناك أفضل من أن تكون في ذمة الرحمن وحمايته ، فتشعر بالأمن والطمأنينة والسكون🤎 .
صلاة الفجر يا صُحبه والدعاء لأخواتنا 🤎.
640
ايه الكلام دا بقى اللي يخليني اعملكم كل يوم فقرة ؟😂♥️♥️♥️♥️♥️.
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ♥️.
طب الحمدلله أنه فهمتي معنى كلامي وأنه الموقف فعلاً فرق معاكي ، حقيقي لازم نقدر نفسنا ف اي علاقه ولازم نحافظ ع سلامنا النفسي .
ثانكس يعسوله تسلمي♥️🦋.
640
ف أو سمحت خليك زي الاسكراب ، مترجعش ولا تتعامل تاني مع الإنسان اللي سابك ورجعلك لما ملاقيش زيك !
640
ف انت بسذاجتك بتتعامل تاني معاه وتديله كل حاجه تاني .
لكن الماسك هنا مطلعش ساذج زي حضرتك ، الماسك لما رجعتله بعد ما التاني خلص ، حرقلي وشي ، ومبقاش عليا حنين تاني !
640
ف المخزى من الموضوع اللي يبان تاف جداً.
(اخدت بالي من أنه اللي عملته مع الاسكراب ، نفس اللي بيعمله الإنسان التوكسيك ف أي علاقة ).
640
ف حطتيه النهارده كدا ع وشي ، وشي حرقني جامد جدا، ومقدرتش حتى اعمل حركه دائريه ولا اخليه دقيقه واحده ع وشي ، وغسلته فوراً.
640
بعد ما ركنته ، بالرغم أنه كان بيخلي فعلاً بشرتي سفتي ومنعشه كدا ، ونتيجة مرضيه من حيث بردو سعره العبيط .
640
الاسكراب دا ، عندي من فتره طويله جداً ، كنت ماشيه عليه وتمام ، ف لقيت سكراب تاني ، ف جبته وركنت دا .
640
تعالوا أصيح ، انتوا خلاص بقيتوا ولاد خالتي😂🤍.
حصلت حاجه دلوقت معايا ، طلعت منها بحاجة كدا شبه مفيده ، من حاجه لاشئ .
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
