مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Відкрити в Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Показати більше717
Підписники
Немає даних24 години
-17 днів
-930 день
Архів дописів
لایک؟؟؟ ساعت پنج صبح هم نمیخوای دست از غر زدن برداری؟؟؟خواب و زندگی نداری؟؟؟ دانشگاه نداری؟؟؟؟ ساعت خواب درستدرمون نداری؟؟؟
ساعت پنج صبح یکجوری نیاز به غر زدن و نفرت پراکنی دارم که واقعا نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم کمک
اگر کسی بیداره میشه لطفا بیاد اینجا تا من نظرش رو راجع به یک متنی بدونم؟
http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
@sleepytiredclown
Repost from داستایوفسکیِ دیوانه.
میخوام با همه قطع ارتباط بکنم، از دانشگاه انصراف بدهم و از خانه فرار بکنم. از همه متنفرم. (هوا گرم)
حداقل این حجم از تروما که دادی رو یکجوری فیکس کن بتونم ازشون چهارتا قصه دربیارم اه.
وسط نوشتن فهمیدم که نمیتونم سو گیری نداشته باشم(نسبت به داستان) و چیزی که بعدش فهمیدم این بود که بگا رفتم خدایاشکرت
لقمه بزرگتر از دهن برداشتن رو نمیدونم کجای دلم بذارم آخه دیوانه تو سه پرده نمایشنامه میخوای بنویسی؟ این چه تصمیمی بود گرفتی.
و حتی الان هم میدونم این طرز فکر اشتباهیه و حتی اگر نمایشنامهام در جشنواره قبول نشه هم نهایتا برام یک تجربه خواهد بود ولی متاسفانه بهجای پذیرفتن و قبول کردن این موضوع، زانوی غم بغل میگیرم چون میتونم.
شاید باید این کار رو با زندگیم هم انجام بدم و در همین نقطه ادامه دادن رو متوقف کنم؟❤️کی میدونه
از دوران هنرستان هم همین بوده اوضاع. طراحیهای مختلف رو شروع میکردم، اسکیس میزدم، اتودهای مختلف، به مرحله اجرا که میرسید وا میرفتم. وسط طراحی تصمیم میگرفتم دیگه ادامهش ندم. الان هم همینه. حالا هی بشین بنویس که وسطش با خودت بگی شاید باید ولش کنم؟❤️
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
