fa
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

رفتن به کانال در Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

نمایش بیشتر
717
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-930 روز
آرشیو پست ها
لایک؟؟؟ ساعت پنج صبح هم نمی‌خوای دست از غر زدن برداری؟؟؟خواب و زندگی نداری؟؟؟ دانشگاه نداری؟؟؟؟ ساعت خواب درست‌درمون نداری؟؟؟

ساعت پنج صبح یک‌جوری نیاز به غر زدن و نفرت پراکنی دارم که واقعا نمی‌دونم دارم با زندگیم چیکار می‌کنم کمک

اگر کسی بیداره می‌شه لطفا بیاد اینجا تا من نظرش رو راجع به یک متنی بدونم؟ http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614 @sleepytiredclown

جدی برنامه برای ادامه زندگی تارک دنیا شدن هست.

میخوام با همه قطع ارتباط بکنم، از دانشگاه انصراف بدهم و از خانه فرار بکنم. از همه متنفرم. (هوا گرم)

احساس می‌کنم فشار روانی تومه‌.

ببخشید شما چرا ساعت خوابتون انقدر بد شده:(

حداقل این حجم از تروما که دادی رو یک‌جوری فیکس کن بتونم ازشون چهارتا قصه دربیارم اه.

وسط نوشتن فهمیدم که نمی‌تونم سو گیری نداشته باشم(نسبت به داستان) و چیزی که بعدش فهمیدم این بود که بگا رفتم خدایاشکرت

لقمه بزرگ‌تر از دهن برداشتن رو نمی‌دونم کجای دلم بذارم آخه دیوانه تو سه پرده نمایشنامه می‌خوای بنویسی؟ این چه تصمیمی بود گرفتی.

چقدر غر می‌زنم

چقدر اینجا درهم برهمه.

و حتی الان هم می‌دونم این طرز فکر اشتباهیه و حتی اگر نمایشنامه‌ام در جشنواره قبول نشه هم نهایتا برام یک تجربه خواهد بود ولی متاسفانه به‌جای پذیرفتن و قبول کردن این موضوع، زانوی غم بغل می‌گیرم چون می‌تونم.

شاید باید این کار رو با زندگیم هم انجام بدم و در همین نقطه ادامه دادن رو متوقف کنم؟❤️کی می‌دونه

کلم کیری‌تر از پیشه داره کیری‌تر هم می‌شه.

از دوران هنرستان هم همین بوده اوضاع. طراحی‌های مختلف رو شروع می‌کردم، اسکیس می‌زدم، اتودهای مختلف، به مرحله اجرا که می‌رسید وا می‌رفتم. وسط طراحی تصمیم می‌گرفتم دیگه ادامه‌ش ندم. الان هم همینه. حالا هی بشین بنویس که وسطش با خودت بگی شاید باید ولش کنم؟❤️

دانشگاه پارس