uk
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Відкрити в Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Показати більше
717
Підписники
Немає даних24 години
-17 днів
-730 день
Архів дописів
واقعا نمی‌فهمم معنی سوال "خوبی؟" چیه. نه عزیزم معلومه که خوب نیستم، مگه اپیزود دوم فصل جدید لست آو آس رو ندیدی؟ معلومه که نمی‌تونم خوب باشم.

Repost from oxic
Therapy is not enough, I need to go back in time and stop my parents from meeting.

می‌خورمت.
می‌خورمت.

Repost from Mary's
ازت متنفرممم.
ازت متنفرممم.

نیاز دارم به عاقبت ویل و هنیبال دچار شم. اگر می‌دانید، می‌دانید.

1|10_This_Night_Has_Opened_My_Eyes_2011_Remaster_The_Smiths_320.mp38.55 MB

احمق. من عقد‌ه‌ایم کثافت. من عاشق تو بودم زبون نفهم. حیف احساسی که من به تو داشتم. آشغال. من دیگه تو این خونه نمی‌مونم.

دارم گوهم رو از دست می‌دم خدایاشکرت.

Repost from N/a
فیلم بردار، نویسنده و کارگردان شما اصلاً انسان دارای عواطف انسانی نیستید چون من فقط یک نگاه به اون صحنه تلخ انداختم و هنوز از ذهنم بیرون نمیره و گریه‌ام انداخته‌.

کاری که این سریال باهام کرد رو هیچ‌ سریال دیگه‌ای نکرد.

Repost from N/a
کاری که این سریال باهام کرد رو game of thrones و penny dreadful نکرد.

Repost from N/a
چطوری قسمت دوم لست آف اس رو فیلمبرداری کردن؟‌چطوری دلشون اومد همچین چیزی بسازن؟ چطوری گذاشتن ما همچین صحنه هایی ببینیم؟

"but I'm still me, he's still Joel, and we- and nothing's ever going to change that. ever."

تمام روز رو برای بقا تلاش می‌کنم و فقط کافیه به خونه برگردم تا تمام تلاش‌هام با خاک یک‌سان شه خدایاشکرت.

Repost from She سابق🩸
من واقعا با آدما نایسم. مهربونم و سعی میکنم قضاوت نکنم کسیو، ولی ببین تو دیگه چه مادر جنده ایی هستی که من هنوزم یادت میوفتم، کله ام کیری میشه و میخوام سر به تنت نباشه.

Forever Grey - The Style Is Death.mp33.66 MB

London After Midnight - Spider and The Fly.mp35.13 MB