مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
前往频道在 Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
显示更多717
订阅者
无数据24 小时
-17 天
-730 天
帖子存档
واقعا نمیفهمم معنی سوال "خوبی؟" چیه. نه عزیزم معلومه که خوب نیستم، مگه اپیزود دوم فصل جدید لست آو آس رو ندیدی؟ معلومه که نمیتونم خوب باشم.
Repost from oxic
Therapy is not enough, I need to go back in time and stop my parents from meeting.
Repost from بهار سلام میرساند و میگوید متاسف نیست.
آقا I wish I was special
1|10_This_Night_Has_Opened_My_Eyes_2011_Remaster_The_Smiths_320.mp38.55 MB
احمق.
من عقدهایم کثافت.
من عاشق تو بودم زبون نفهم.
حیف احساسی که من به تو داشتم.
آشغال.
من دیگه تو این خونه نمیمونم.
Repost from N/a
فیلم بردار، نویسنده و کارگردان شما اصلاً انسان دارای عواطف انسانی نیستید چون من فقط یک نگاه به اون صحنه تلخ انداختم و هنوز از ذهنم بیرون نمیره و گریهام انداخته.
Repost from N/a
کاری که این سریال باهام کرد رو game of thrones و penny dreadful نکرد.
Repost from N/a
چطوری قسمت دوم لست آف اس رو فیلمبرداری کردن؟چطوری دلشون اومد همچین چیزی بسازن؟ چطوری گذاشتن ما همچین صحنه هایی ببینیم؟
"but I'm still me, he's still Joel, and we- and nothing's ever going to change that. ever."
تمام روز رو برای بقا تلاش میکنم و فقط کافیه به خونه برگردم تا تمام تلاشهام با خاک یکسان شه خدایاشکرت.
Repost from She سابق🩸
من واقعا با آدما نایسم.
مهربونم و سعی میکنم قضاوت نکنم کسیو، ولی ببین تو دیگه چه مادر جنده ایی هستی که من هنوزم یادت میوفتم، کله ام کیری میشه و میخوام سر به تنت نباشه.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
