مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Відкрити в Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Показати більше712
Підписники
-424 години
-37 днів
-1130 день
Архів дописів
Repost from هِرماس
من از زیر بار میکروخشمهایی که از اطرافیانم توم موند و حرفی نزدم خمودم. ترسیدم نگرانشون کنم، حس ناکافی بودن بدم، ناراحتشون کنم یا از طرفی ترسیدم نیازمند به نظر بیام، تحقیر بشم و مورد تمسخر قرار بگیرم پس خفه خون گرفتم.
I get up because I won't be loved unless I'm useful to people. I call myself pathetic and miserable despite knowing I shouldn't beg for love, I'm like a dog when it comes to loving people.
خداروشکر اول هفته فکر میکردم باید منتظر جمعه باشم تا بالاخره تو اون روز احساس زنده بودن بکنم ولی خیر. ترجیح میدم فردا رو داخل قبر سپری کنم❤️
Repost from کی(زن-زندگی-آزادی)وان
چهار روز قمر در عقرب، دو سه روز فول مون و اینا، ده روز پی ام اس، یک هفته پریود، دو سه روزم بذاریم واسه خستگی کاری و درسی، چند روزشم دعوا میکنم با این و اون و بعد ازم میپرسی چرا همیشه کلت خرابه؟ عزیزم؟
Repost from everything i wanted
خشمی که هر روز با خودم حمل میکنم به زودی قراره مادرمو بگاد. حتا خودم هم از اون روز میترسم که انگر ایشوزمو بالا بیارم روی کسی.
نیاز دارم شخصی رو به عنوان مسئول روابط انسانیم انتخاب کنم چون این افتضاحی که من میبینم حالا حالاها درست بشو نیست
نمیدونم با چه منطقی تصمیم گرفتم تو یک روز هم باشگاه برم و هم دانشگاه و هم سرکار.
Repost from N/a
همه ایشوها حل میشه یا یاد میگیری باهاشون کنار بیای؛ بجز فمیلیایشوز که تا ابد کیرش توی کونته.
احساس میکنم یکبازه از زمان هست هرسال که من باید به یقین حتما در گا باشم، منظورم تمام سال هست البته.
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
