uk
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Відкрити в Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Показати більше
712
Підписники
-424 години
-37 днів
-1130 день
Архів дописів
Голосове повідомлення00:27

slay💅🏽
slay💅🏽

حالا این رو گوش کنید گریه کنیم

Multifandom Not Good Enough.mp32.97 MB

تو یوتیوب سرچ کنی female rage با آرشیو کاملی مواجه خواهی شد

کاش ادیتش کلیپم داش😍

sticker.webp0.25 KB

وای می تووووو واقعا الگو منن همشون😂

خشم زن‌ها به نوعی بله

عالی بود😭

ینی زن های عصبانی؟

نمی‌دونم چطور بگم ولی عاشق این female rageها هستم.

Female_Rage_MP3_7102483_uVidBot.mp32.54 MB

1950628320-98120386.mp37.13 MB

Repost from N/a
اکنون انسان بودن برایم از همیشه سخت‌تر است. چه می‌دانم دوست دارم به گوشه بی‌نور اتاق پناه ‌ببرم و سعی ‌کنم باور کنم که به گلدان تبدیل شده‌ام. اگر دیگران هم باورم نکنند اهمیتی ندارد؛ من که می‌دانم گلدانم! آن لحظه که دیدند سبز نمی‌شوم و برگ نمی‌دهم هم می‌آیند و من را دور می‌اندازنند و آن لحظه است که از انسان بودن نجات می‌یابم.

هیچ‌‌وقت نمی‌فهمم چرا یک بنده‌خدایی در مرحله اول نمیاد بزنه تو سرم و بگه این غلط رو نکن

Repost from N/a
photo content
+1

احمقی هستم آن سرش ناپیدا.

وقتی به کارهایی که می‌کنم و تصمیماتم فکر می‌کنم: