uk
Feedback
Easy module 1st generation ❤️

Easy module 1st generation ❤️

Відкрити в Telegram

بحاول قدر الإمكان تخفيف رحلة الطب عليكم عن طريق مذكرات تسهل عليكم كل ميديول ❤️❤️ 🚫 الاكونت بتاعتي @basemsaeed2000 🚫 البوت @Easymodule2_bot 🚫لينك صراحة (بس مهم تكتب انت سنة كام) http://100299157998447567022.sarhne.com

Показати більше
1 997
Підписники
+124 години
+27 днів
+1430 день
Архів дописів
study design.pdf6.47 KB

اهم القوانين.pdf2.12 KB

+3
اهم القوانين.pdf2.12 KB

+3
ebm 3.pdf

الباثو طول الميديول مع دكتور عاطف 🛑 تفاصيل الكورس👇 https://t.me/easymodule2/169 🛑مراجعة الباثو 👇 💥Part one https://t.me/easymodule2/196 💥Part two https://t.me/easymodule2/203 و ورق المراجعة في المكتبة 😉 🛑 العملي 👇 https://t.me/easymodule2/202 #باثو_في_امان

patho revision GIT 2.m4a10.20 MB

مساء الجمال ❤️ عملي الباثو وصل ❤️🔥🙊 https://youtu.be/K0ec3QDryHU فيديو ٤٥ دقيقة لامم ال ٣٨ سلايد كلهم مش هتحتاج بعديه حاجة 🔪❤️

مساء الخير عليك خلاص كده الاغلبية علي اساله CNS و notes git زي ما وضحتها 🛑 Notes GIT هحاول اخلصها علي اول الاسبوع او تكون جاهزة قبل يوم إمتحان العملي بالكتير اوي 🛑 CNS questions ان شاء الله تكون جاهزة في اليوم اللي تخلصوا فيه امتحان special sense 📍 اساله GIT لسه موجوده عشان اللي بيسال عليها 💥ورق مراجعة الباثو بتاع دكتور عاطف موجود في المكتبة و الجزء التاني في المراجعة بكره ان شاء الله 😉 🌟 نيجي للتقيل بقي 🥰🥰 طبعا عملي الباثو في الميديول ده تقيل اوي فعشان كده الفيديو هيكون جاهز من بكره عشان تذاكروا كويس و يكون معاكم وقتكم ❤️ ⭕️ دعواتكم لدكتور عاطف عشان عنده الاسبوع الجاي مليان إمتحانات

توضيح اكتر لاول اختيار عشام المكان مكنش مكفي 😂 🛑 اساله CNS هتكون زي اساله GIT كده علي المنهج كله مش باثو بس. ⭕️ notes git: 1️⃣ هتكون فيها كل المقالي متجمع عشان الفاينل 2️⃣ شوية تجميعات مهمة في اكبر ٤ مواد أناتومي و هستو و باثو و بارا ( بس مش كل النقط المهمة يعني) 3⃣ كده كده اساله GIT فيها اساله علي كل النقط المهمة بنسبة كبيرة و دي تفاصيلها

مساء الخير عليكم كذا حد طلب اني اجمع اساله CNS عشان هو الكتروني بس المشكلة ان مفيش وقت خالص 😢 و الموضوع بياخد وقت تجميع و حل و اشوف مصادر مختلفة و عشان تكون اهم اساله علي المنهج ففي افتراح من اتنين
Anonymous voting

3 بس 😢 احنا مبنشحتش يا بيه 😢

طلب صغير 🥺 خلاص فاضل 31 سبسكريب علي 800🥰 ابعتوا لينك القناة لي بعض وفورد علي القنوات عشان نبقي 800 🥳 https://t.me/easymodule2 🛑 و بعدها فوت مهم 🥰

patho revision GIT 1.m4a14.45 MB

مساء الخير ❤️ ، *كنا نزلنا ٥ ورقات لامين نص الباثولوجي الأول + اسئلة short notes عليها عند عم علي ، ده الحل بتاعهم إن شاء الله ❤️ * من يوم الإثنين هينزل الجزء الثاني برضه ٥ ورقات لامين النص الثاني + اسئلة هنحلها الخميس ❤️ وبكدة يبقى الباثولوجي كله بأهم الأسئلة في ١٠ ورقات بس ❤️❤️❤️ #الباثو_في_امان

مساء الخير 🤍 حتي الان كده موجود في المكتبة دار الأطباء 🛑 تلخيص GIT و دي تفاصيله 🛑 اساله علي GIT و دي تفاصيله كده فاضل note
مساء الخير 🤍 حتي الان كده موجود في المكتبة دار الأطباء 🛑 تلخيص GIT و دي تفاصيله 🛑 اساله علي GIT و دي تفاصيله كده فاضل notes وهتكون جاهزة قريب 😉 🌟 ذاكروا كويس و حلوا كتير ♥️

احلي ناس♥️ مفيش وقت ندخل ع المفاجأة علي طول يلا🔥🔥 بما ان انتوا عارفين انكم دفعة مميزة عند دكتور عاطف🤍 🟡🟡 ف مراجعة الموديول دة هتبقي مختلفة ومتاحة لكل الدفعة🌚 🔴🔴 خلي بالك الباثولوجي الموديول دة تقيل ولازم يتراجع كويس جدا اهم من مذاكرة المرة الاولي واظن انتوا اخدتوا بالكم🙂😔 - اول حاجة نزل خمس ست ورقات مراجعة نظري واسئلة علي اول تلت محاضرات Git في الكورس يعني بالظبط ( نص المنهج ) موجودين عند عم علي في دار الطباء ولكل الناس ♥️ - نركز بقا ونقول هنعمل اي !! - انت هتاخد ساعة في يومك تقرأ فيه الورق كويس جداً بتركيز وتبدأ تحل الاسئلة هي عبارة عن complete و short nots لامة كل الجزء دة🤍 - دكتور عاطف بعد كام يوم علي م كله يكون جاب الورق وحل هيبدأ يحل الاسئلة ويراجع علي النقط المهمة بتاعة الامتحان انشاء الله في ريكوردات هتنزل وهتبقي متاحة لكل الناس برضو♥️ - - 🔴🔴🔥 انتظروا مفاجأة العملي لكل الدفعة بإذن الله🤍🤍

الحمد لله اساله الميديول جاهزة من بكره في مكتبة دار الأطباء ب ٢٥ جنية بس 🛑 اساله متقسمة علي كل موضوع عشان وانت بتذاكر او بتراجع تحلها فتثبت المعلومات 🥳🥳 💥 الاساله كلها متجاوبه 💪🏻 💥 حوالي ١٠٠ ورقة 😇 ⭕مصدر الاساله من اساله الأقسام و الامتحانات القديمة و حاطط اساله برضه علي النقط المهمة في المنهج 👈 اساله الفسيو والهستو السنادي محطوطين. 👈 محطوط اساله كتاب الاناتومي القديم و اساله هستو السنة اللي فات و اساله كتاب الفرما و الميكرو و فاينل اول دفعة نظام جديد. 💥 اساله المجمعة علي البارا كلها بلاش تحلوها دلوقتي خلوها بعد ما تراجعوا البارا من ورق notes #easy_module #GIT_questions

الحمد لله اساله الميديول جاهزة من بكره في مكتبة دار الأطباء ب ٢٥ جنية بس 🛑 اساله متقسمة علي كل موضوع عشان وانت بتذاكر او بتر
الحمد لله اساله الميديول جاهزة من بكره في مكتبة دار الأطباء ب ٢٥ جنية بس 🛑 اساله متقسمة علي كل موضوع عشان وانت بتذاكر او بتراجع تحلها فتثبت المعلومات 🥳🥳 💥 الاساله كلها متجاوبه 💪🏻 💥 حوالي ١٠٠ ورقة 😇 ⭕مصدر الاساله من اساله الأقسام و الامتحانات القديمة و حاطط اساله برضه علي النقط المهمة في المنهج 👈 اساله الفسيو والهستو السنادي محطوطين. 👈 محطوط اساله كتاب الاناتومي القديم و اساله هستو السنة اللي فات و اساله كتاب الفرما و الميكرو و اساله كتاب البايو بتاع السنة اللي فاتت و فاينل اول دفعة نظام جديد. 💥 اساله المجمعة علي البارا كلها بلاش تحلوها دلوقتي خلوها بعد ما تراجعوا البارا من ورق notes #easy_module #GIT_questions

طب دلوقتي لو انت متأخر في المنهج او سايب كام مادة او حتي شبه مبداتش الحق الم الدنيا؟؟ اكتر سؤال الناس بتفكر فيه دلوقتي و اكتر سؤال اتسالته !! 🛑 اه تقدر انت لو بدات من بكره لحد يوم ٧ يونيو كده انت معاك ١٦ يوم كل يوم تذاكر ٣ اجزاء من المنهج يبقي كده كام جزء ٤٨ حلو خالص 💥 احنا هنقسم المهنج الي ٣٤ جزء عشان لو جزء حسيت انه تقيل تقسمه علي جزء ونص او يوم مقدرتش تذاكر تقدر تعوضه المهم بس انك تبدا ⭐الأجزاء ⭐ الاناتومي ٨ اجزاء الهستو ٤ البايو ٢ الفسيو ٥ الباثو ٤ او ٥ البارا ٥ الميكرو ٣ الفرما ٢ بس 😂 ( لو زي الكتاب كده من غير مواضيع جديدة يعني). 💥الاجزاء دي هوضحها في الكومنتات تحت 👇 🛑 حاول تعمل توازن في الأجزاء اللي بتختارها لكل يوم و لازم اي يوم يكون في مادتين من ٣ ( اناتومي و باثو و بارا) ⭐اهم حاجة بس تحل علي الأجزاء دي اول باول عشان كده شوية و هقولكم تفاصيل ورق الاساله 🥳🥳 #easy_module #GIT

شكرا جدا علي كلامك الحلو 🥰🥰 قولت اجمع الاساله كلها و ارد عليها مرة واحدة: 1️⃣ ورق الاساله امته؟ - ان شاء الله الحد او الاتنين الجاي 2️⃣ ورق notes؟ - بعد الاساله بفترة صغيرة 3️⃣ طب لو متأخر في الباثو و عاوز اسمعها مرة واحدة؟ - اه تقدر تلمها بس المهم تركز وانت بتسمعها و بعدها تذاكرها كويس و تركز علي المهم. هانت يا شباب شدوا حيلكم ❤️