Easy module 1st generation ❤️
Відкрити в Telegram
بحاول قدر الإمكان تخفيف رحلة الطب عليكم عن طريق مذكرات تسهل عليكم كل ميديول ❤️❤️ 🚫 الاكونت بتاعتي @basemsaeed2000 🚫 البوت @Easymodule2_bot 🚫لينك صراحة (بس مهم تكتب انت سنة كام) http://100299157998447567022.sarhne.com
Показати більше1 997
Підписники
+124 години
+27 днів
+1430 день
Архів дописів
لقيت حد من دفعتي بعتها ليه امبارح
و الكلام علي تلخيص الفرما 🤍
لما كنت بلخص الفرما و ابعتها لدفعتي و الناس عجبها التلخيص اوي
لدرجة ان كذا حد قالي انه اول مرة يذاكر فرما و مش بس كده و يحل كله صح 💪🏻💪🏻
فقولت اكمل لحد ما بقي easy module مش فرما بس 🥳🥳🥳
و لحد عاوز يسيب فيد باك ينور 🥰
http://100299157998447567022.sarhne.com
الحمد لله خلصت الامتحانات اللي كانت عندي 🥳🥳
ان شاء الله قريب هبدا في الاساله و بعدها notes و التجميعات عشان لو حد مزنوق في الوقت يقدر يلم منها بسرعة و ياكد علي المهم ❤️
خلاص هانت الاكاديمي بيخلص 🥳🥳🥳
مساء الخير يا شباب 🤍
مذكرة الميكرو لدكتور ايمن جميل جاهزة و موجودة في مكتبة دار الأطباء 🥳🥳
💥 تقدروا تعتمدوا عليها في المذاكرة
المذكرة جميلة ومنظمة و هتسهل عليكم كتير ان شاء الله 🔥
بكره اول يوم كلية بعد راحة كبيرة اوي ❤️😂
وعشان اللي سالوا:
التلخيص موجود لسه و ده تفاصيله
كورس الباثو لسه متاح و ده تفاصيله
و لو احتاجتوا اي حاجة البوت موجود او صراحة بنشوف كل حاجة 😉
بالتوفيق يا رب ❤️
خلاص عيدنا و فرحنا 🥳🥳
يلا استعينوا بالله و ويلا نبدا نذاكر من بكره❤️
و لو احتجتوا اي حاجة احنا معاكم ديما ❤️
Repost from Easy module 5th year
اهم حاجة بعد رمضان يكون فطارنا خفيف ☺️
فطارنا:
عيدكم سعيد يا رب ❤️
و تعالوا نطلع برمضان بعبادة جديدة
ونحاول نترك عادة سيئة او ذنب
و لسه فاضل حوالي ٣ سعات في رمضان ادعوا فيهم لانفسكم و لاصحابكم و اخواتنا في ٣ث و متنسوناش معاكم 🥺
يلا نبدا نقول بسم الله مع اول كويز باثو 💖
http://t.me/QuizBot?start=F2Mo4WJG
🛑 من اول Salivary Glands لحد ما قبل intestine
⭕️ اقروا كويس الاساله محتاجة تركيز 😉
#GIT_patho
هنقسم الباثو مع بعض ٣ اجزاء
كل جزء هنزل عليه شوية اساله بالنقط المهمة في المنهج❤️🔪
و اول جزء بكره من اول Salivary Glands لحد ما قبل intestine
استعدوا🔥🔥
مساء الفل عليكم ❤️
بالنسبة لي الميكرو عشان بس زنقة الوقت و الامتحانات اللي عندي بعد العيد 👈👉
فدكتور ايمن جميل هينزلها ان شاء الله بعد العيد علي طول فتقدروا تعتمدوا عليها في المذاكرة
و كده كده اول محاضرة ميكرو بعد العيد لسه
و لو احتجتوا فيها اي حاجة انا موجود ديما ❤️
و دعواتكم عشان عاوز أجهز لكم ورق كتير مهم عشان اكون سهلت عليكم علي قد ما اقدر ❤️
صباحكم فل ♥️
عرفت انكم في الاناتومي بداتوا في محاضرة peritoneum هي محاضرة تقيلة و رخمة شوية عشان بتذاكروا معلومات متفرقة علي كل عضو من اعضاء git
فانت لو أجلتها للاخر هتكون اسهل كتير عشان هتكون عرفت عرفت gastric curvature و liver ligaments كلها و مكانها فين و بتعمل ايه و هكذا.
و في الاخر لما تيجي تذاكر peritoneum هتكون عارف حوالي ٦٠٪ من الكلام ده و كل الاسماء اللي شافيه جديدة دلوقتي هتكون حافظها علي مراحل مع كل عضو
فنصحية اجلوها لحد ما تخلصوا كل الاعضاء
و نفس الكلام ده ينطبق علي blood supply of GUT
انا مرتبهم في التلخيص بالترتيب اللي يكون سهل عليكم في الحفظ و المذاكرة
بالتوفيق يا رب ❤️❤️
مساء الفل ، عشان محدش يحس بحرج ، اللي عاوز فيديوهات GIT Pathology
ومش قادر يدفع يبعت ل
+20 102 950 2600
ويقوله تبع عاطف من غير اسم ولا اي حاجة وهو هيفعللك الفيديوهات علطول❤️
متنسوش اخوانا و اصحابنا في ٣ث من دعواتكم ♥️
وكمان متنسوش اخونا في اولي بشري عندهم امتحان مهم بكره ♥️
ومتنسوناش من دعوتكم ♥️
لعلها تكون ليلة القدر 🥰🥰
مساء الجمال❤️🔪
اول فيديو نزل النهاردة عالمنصة
Coursapedia.com
💥 عن
Salivary Glands and Oesphagus
الفيديو نص ساعة شرح شامل و قراية الحصة من تلخيصنا عشان منفوتش حاجة خالص في المنهج 💖
🛑 لسه حجز الكورس شغال عند استاذ علي في مكتبة دار الأطباء او عن طريق فودافون كاش علي الرقم ده
01029502600
🛑 التخليص كمان جاهز في مكتبة دار الأطباء🤍
بالتوفيق يا شباب ♥️
متنسوش اخوانا و اصحابنا في ٣ث من دعواتكم ♥️
ربنا يكرمهم و يكرمنا جميعا 💙💙
مساء النصر من الثالثة شمال ❤️❤️❤️❤️
بداية جديدة و مهمة مع GIT خصوصا انه اول ميديول هتبدا بيه في الفاينل فبالتالي هو اهم مديول ف السنه كلهاا ♥️
💥كورس الباثو مع دكتور عاطف 💥
⭕️ عباره عن :
٦ محاضرات في ٣ أسابيع متقسمه محاضرتين كل اسبوع
وان شاء الله كل يوم جمعه من كل اسبوع حل اسئله ومراجعات 👌🏻
⭕️ تكلفة الكورس هتكون بـ ١٠٠ جنية بس ان شاء الله
🛑 طريقة الحجز:
1️⃣ ممكن تدفع بأنك تسجل إسمك ورقم فونك فى مكتبة دار الأطباء وبعد ماتسجل بتبعت للرقم دا 01029502600 على الواتس ويفعلك الفيديوهات الأون لاين .
2️⃣ تدفع على فودافون كاش على الرقم 01029502600 وبعد كدا بتبعتله واتساب تقوله انك الى حولتله رسوم الكورس وتبلغه اسمك عشان يضيفك للجروب ويفعلك الكورس ان شاء الله.
👈🏻 أي حد حاسس انه مش هيقدر يدفع الفلوس يعتبر الفيديوهات بتاعته
👈🏻اي حد ليه أخ / أخت في دفعة ساتة يتواصل معانا
👈🏻 أي حاجة نقدر نخدم بيها الدفعة دي بالذات إحنا مش هنتأخر 🤍
وبالتوفيق ليكم جميعا ان شاء الله ♥️
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
