uk
Feedback
ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

Відкрити в Telegram
1 992
Підписники
+424 години
+37 днів
-430 день
Архів дописів
birinin seni anlaması..sevmesinden daha kıymetli

Mesafeler diyorum, olmamalılar.

Her şeyin zamanı var. Yaşamanın sevmenin hatta ölmenin bile

Canımdan can gidiyor ama biliyorum, oluru yok bu işin.

Susmayı öğrenin, çok konuşup pişman olmamak için.

Sibel Bilgiç - Alışamadım.mp311.60 MB

Şairin; “Gönlüm karanlıktı, sen geldin” dediği...

Gözden uzak olan, gönülden de uzak olur

“Sulamayacağın çiçeği sevme.”

“Anlatacak çok şey var ama değişecek hiçbir şey yok. Vazgeçtik.”

Keşke sevdiğimiz gibi sevilsek🥲

En iyi özür değişmiş davranıştır. Ama güven onarılmaz

Berk Baysal - Yaralarını Ben Sarayım.mp39.24 MB

Kötü de olsa, iyi de olsa herşey zamanla olur