ar
Feedback
ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

الذهاب إلى القناة على Telegram
1 992
المشتركون
+424 ساعات
+37 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات
birinin seni anlaması..sevmesinden daha kıymetli

Mesafeler diyorum, olmamalılar.

Her şeyin zamanı var. Yaşamanın sevmenin hatta ölmenin bile

Canımdan can gidiyor ama biliyorum, oluru yok bu işin.

Susmayı öğrenin, çok konuşup pişman olmamak için.

Sibel Bilgiç - Alışamadım.mp311.60 MB

Şairin; “Gönlüm karanlıktı, sen geldin” dediği...

Gözden uzak olan, gönülden de uzak olur

“Sulamayacağın çiçeği sevme.”

“Anlatacak çok şey var ama değişecek hiçbir şey yok. Vazgeçtik.”

Keşke sevdiğimiz gibi sevilsek🥲

En iyi özür değişmiş davranıştır. Ama güven onarılmaz

Berk Baysal - Yaralarını Ben Sarayım.mp39.24 MB

Kötü de olsa, iyi de olsa herşey zamanla olur

ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍 - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @hayatimizz