uk
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

Відкрити в Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

Показати більше
192
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-230 день
Архів дописів
بهه بهههه🥲🥰

حالا حس می‌کنم، روی لبه پرتگاه این دنیا ایستاده ام؛ یک لایه دیگر غم روی من بنشیند، سقوط خواهم کرد.

بههه بههه🥰

Shadmehr-Aghili-Ghazi-320.mp37.91 MB

AnimatedSticker.tgs0.49 KB

#remix🤙💣👻😈 @missinghalff

به و به و به 🥰

یه سری چیزا مهمتر از عشقه... مهمه که چطوری باهات حرف میزنه وقتی عصبیه مهمه چطوری برخورد میکنه وقتی تو اشتباه میکنی مهمه چطوری مرهم میشه برات وقتی حالت بده مهمه چطوری مسائل رو حل میکنه وقتی اختلاف نظر دارین مهمه چطوری واکنش میده وقتی به خودت رسیدی مهمه چطوری توجه میکنه بهت وقتی سرش شلوغه همه این چطوری ها مهمه جمله‌ی دوست دارم به تنهایی کافی نیست:)

یه سری چیزا مهمتر از عشقه... مهمه که چطوری باهات حرف میزنه وقتی عصبیه مهمه چطوری برخورد میکنه وقتی تو اشتباه میکنی مهمه چطوری مرهم میشه برات وقتی حالت بده مهمه چطوری مسائل رو حل میکنه وقتی اختلاف نظر دارین مهمه چطوری واکنش میده وقتی به خودت رسیدی مهمه چطوری توجه میکنه بهت وقتی سرش شلوغه همه این چطوری ها مهمه جمله‌ی دوست دارم به تنهایی کافی نیست:)

میزووووووون😁😁 @missinghalff

کیفیت خودتون رو ببرید بالا، آدمِ درست حسابی، آدمِ درست و حسابی میپسنده😁

چِقَدر دِلَم تَنگه 🙂🙂 حَرفَمو کسی نِمیفَهمِه 💔💔

از اون ریمیکس خوباااا 🫠🥹🥰

👀👀

‏این فشارای روانی داره استخونای روحمو خورد میکنه.

"اخوانم" که رسیدم به زمستان خودم...🥀💔

‏این فشارای روانی داره استخونای روحمو خورد میکنه.

•🖤•

مدام می‌خندید و نمی‌فهمیدند غم در رگ‌هایش جریان داشت...