ar
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

الذهاب إلى القناة على Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

إظهار المزيد
192
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
بههه بههه🥰

Shadmehr-Aghili-Ghazi-320.mp37.91 MB

AnimatedSticker.tgs0.49 KB

#remix🤙💣👻😈 @missinghalff

به و به و به 🥰

یه سری چیزا مهمتر از عشقه... مهمه که چطوری باهات حرف میزنه وقتی عصبیه مهمه چطوری برخورد میکنه وقتی تو اشتباه میکنی مهمه چطوری مرهم میشه برات وقتی حالت بده مهمه چطوری مسائل رو حل میکنه وقتی اختلاف نظر دارین مهمه چطوری واکنش میده وقتی به خودت رسیدی مهمه چطوری توجه میکنه بهت وقتی سرش شلوغه همه این چطوری ها مهمه جمله‌ی دوست دارم به تنهایی کافی نیست:)

یه سری چیزا مهمتر از عشقه... مهمه که چطوری باهات حرف میزنه وقتی عصبیه مهمه چطوری برخورد میکنه وقتی تو اشتباه میکنی مهمه چطوری مرهم میشه برات وقتی حالت بده مهمه چطوری مسائل رو حل میکنه وقتی اختلاف نظر دارین مهمه چطوری واکنش میده وقتی به خودت رسیدی مهمه چطوری توجه میکنه بهت وقتی سرش شلوغه همه این چطوری ها مهمه جمله‌ی دوست دارم به تنهایی کافی نیست:)

میزووووووون😁😁 @missinghalff

کیفیت خودتون رو ببرید بالا، آدمِ درست حسابی، آدمِ درست و حسابی میپسنده😁

چِقَدر دِلَم تَنگه 🙂🙂 حَرفَمو کسی نِمیفَهمِه 💔💔

از اون ریمیکس خوباااا 🫠🥹🥰

👀👀

‏این فشارای روانی داره استخونای روحمو خورد میکنه.

"اخوانم" که رسیدم به زمستان خودم...🥀💔

‏این فشارای روانی داره استخونای روحمو خورد میکنه.

•🖤•

مدام می‌خندید و نمی‌فهمیدند غم در رگ‌هایش جریان داشت...

ولی یه روز اگه لَنگ موندین، نَگین؛ دیگه خودمو نِمیرسونم...😊

یه بار جَوون بودم، نَچَسبید اونم...💔💔