رسائل مجهول
📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу رسائل مجهول
Канал رسائل مجهول (@rasayll0) у мовному сегменті Арабська є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 12 931 підписників, посідаючи 6 951 місце в категорії Релігія і духовність та 9 463 місце у регіоні Ірак.
📊 Показники аудиторії та динаміка
З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 12 931 підписників.
За останніми даними від 24 червня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на -191, а за останні 24 години на -5, загальне охоплення залишається високим.
- Статус верифікації: Не верифікований
- Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 3.67%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає N/A% реакцій від загальної кількості підписників.
- Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 475 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 0 переглядів.
- Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 5.
- Тематичні інтереси: Контент зосереджений навколо ключових тем, таких як أَحَد, إِنسَان, حَاجَة, جِدّ, رَمَضَان.
📝 Опис та контентна політика
Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
“أُدَون هزائمي بِشكلٍ عظيم كانتصار..”
Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 25 червня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Релігія і духовність.
Триває завантаження даних...
| Дата | Залучення підписників | Згадування | Канали | |
| 25 червня | 0 | |||
| 24 червня | 0 | |||
| 23 червня | +1 | |||
| 22 червня | 0 | |||
| 21 червня | 0 | |||
| 20 червня | 0 | |||
| 19 червня | 0 | |||
| 18 червня | 0 | |||
| 17 червня | 0 | |||
| 16 червня | 0 | |||
| 15 червня | 0 | |||
| 14 червня | 0 | |||
| 13 червня | 0 | |||
| 12 червня | 0 | |||
| 11 червня | +1 | |||
| 10 червня | 0 | |||
| 09 червня | 0 | |||
| 08 червня | 0 | |||
| 07 червня | 0 | |||
| 06 червня | 0 | |||
| 05 червня | 0 | |||
| 04 червня | +1 | |||
| 03 червня | 0 | |||
| 02 червня | 0 | |||
| 01 червня | 0 |
لـ نبيل عبد الحميد
| 2 | كل مرة أخاف من المستقبل
أقعد أقول إن اللي ربنا كاتبه هيحصل
مهما كان وإنه أكيد الخير لينا
واللي علينا اننا نرضي بالمكتوب..
بس أنا مش قادر أسيطر على خوفي! | 48 |
| 3 | -معملش حاجه تستحق الذكر، غير انه لسه واقف علي رجليه
لــ مصطفي ابراهيم | 119 |
| 4 | بقالي فترة حالتي النفسية مش أحسن حاجة، تايه ومنزعج من شيء ما، شيء غامض أو يمكن يكون واضح بس أنا مش شايفه، المهم إني مش مرتاح، وحاسس إني محتاج أرتب نفسي وحياتي، زي بالظبط الورق الملخبط على المكتب، واللي مع الوقت ماتعرفش هو أصلا كان بتاع إيه.. أهو أنا دلوقتي في حاجات كتير تايهه مني، وحاجات تانية مش عارف هي كانت بتاعة إيه! أو كنت بعملها إزاي!
بحاول ألاقيني، وبحاول أتصالح مع نفسي.. مع نفسي تحديدا لأني فشلت في إني أتصالح مع العالم كله.
اعتقد إني محتاج أفكر في حياتي بشكل مختلف، ومحتاج أهرب من شيء، ايه هو بالظبط بردو مش عارف، بس حاسس إني مطارد أو في حاجة مكتفاني لسه، وإني مش عارف لحد دلوقتي أخرج من أزماتي.. أزماتي اللي كنت فاكر إنها مرتبطة بمكان شغلي والناس اللي فيه، والناس اللي حوليا عموما، لكن يبدو إنها مرتبطة بحاجات أكتر من كده، يبدو إنها بقت جزء مني أنا من كتر ما تغلغلت جوايا، أو من كتر ما أنا تجاهلتها سنين طويلة فبقت حتة مني، علشان كده لازم أستئصل الحتة دي، مش عارف إزاي بس لازم أعرف.
ما علينا، المهم إني دلوقتي بكتب.. بقالي كتير مكتبتش عن نفسي ولنفسي.. يمكن ده جزء من الأشياء اللي محتاج أستعيدها.. محتاج كمان الناس تقرأها، أكتبها وأعملها (بابليك) لأي حد يشوفها ويتفاعل معاها، كأني عايز أصرخ والناس تسمع، مش مجرد صرخة في غرفة مغلقة.
المهم كمان إن صوت محمد فوزي جميل جدا، خصوصا وهو بيغني "تملي في قلبي"، ولما بيقول بالذات "لا في ماضي أقولك كان ولا فاكره ولا نسيته.. ولا مرة جمعنا مكان عشان تقرأ اللي آسيته.. بقلبي لك أنا كلي وشاغلك عني إيه قولي!" يا سلام على العذوبة والرقة يا سلام.
فوزي جميل، وكل حاجة هاتبقى جميلة إن شاء الله. | 642 |
| 5 | في حد ببيبعتلي علي صراحه وكل م ارد عليه القيه مبلك البوت طب ده اعمل فيه ايه بجد😂🤦🏻 | 18 |
| 6 | حديث الصباح والمساء شغاله علي القاهره والناس♥️ | 50 |
| 7 | Немає тексту... | 619 |
| 8 | 🚶🏻🚶🏻 | 967 |
| 9 | صباح الخير.. ممكن اعرف ليه الانسان بيحس بكل الشقاء ده؟ ومش قصدي الجسدي بس لا الانسان حاسس ان روحه مبقتش موجوده متدغدغه
الموضوع هيجنني انا حاسس بحزن قلبي سامع صوته بس م عارف اعمل ايه بقي الحزن مكرر حتي لو بسجل نفسي ف مليون حاج | 896 |
| 10 | كيفكم حلوين..♥️
كل سنه وانتم طيبين وبخير دايما يارب♥️♥️
ممكن انكد سيكا؟😂😂
حوار اني مش عارف افرح ده ماثر عليا جامد بجد يعني استشعار السعاده نفسها انا مفتقده جدا جدا
يعني اما بشوف حاجات ع تيكتوك مثلا حد راجع من السفر عامل مفاجاه ل صحابه اهله ايا كان وبشوف الناس التانيه مبسوطين اوي انا حاسس بفرحتهم وصلالي فاهمين حاجه اللي هو يارب احس فعلا اني سعيد او مبسوط انا مش بعرف ابقي مبسوط خالص ومبسوط بالمعني اللي وصفته فوق اللي هو السعاده تغمرني انا مش عارف اوصلها خالص والله بس اني احس الانبساط والسعاده بشكل فعلي لاني مفيش احساس خالص بيها في اي حاجه | 1 250 |
| 11 | اخواتي البنات عشان يعيشونا ال فايب كامله شغلوا النور اللي بنشغلوا ف رمضان هو مش قوي كده بس انا ظبطها اكتر ب chat gpt♥️ | 1 110 |
| 12 | Голосове повідомлення | 983 |
| 13 | اللي صاحي يتكلم | 0 |
| 14 | مشتريات اليوم♥️🤙🏻 | 1 329 |
| 15 | صباح الخير ♥️
انا خدت النهارده اجازه من الشغل وصحيت من ٨ في ميعاد اللي بجهز في للشغل عادي😅
ممكن الناس متخرجش من القناه.. والله انا بعتبركم صحابي اصلا♥️♥️
بحاول ارجع اي جزء مني مش عارف اعمل ايه، من كام يوم كنت هعمل فويس طويل جدا بس هيبقي في كميه صراحه مش طبيعيه عن اني أزاي بضيع كل حاجه من ايدي بالشكل ده وقد ايه يمكن اكون متعقد او حزين بسبب اشياء او اني مببادرش باي خطوه لاني في الاصل تعبان..(فدماغي يعني)😂
المهم انا صحيت بدري جدا ولا كاني رايح المدرسه فتحت فيس بوك لقيت بيدج بتنزل حاجات عن ايام زمان اتسحلت فيها لاني بحب الحاجات دي اوي
ليه اما بقول "انا مش قادر اعيش او اني نفسي ارجع حاجه بسيطه من ايام زمان " محدش بيركز ف الحته دي انا حقيقي تعبان ومش عارف اتاقلم ومش قادر افهم يعني ايه كل حاجه حلوه كانت زمان وبس ليه مفيش اي حاجه قادرة تبسطني دلوقتي. ليه يجد ده كل حاجه كل حاجه كانت بتفرحني كانت زمان دلوقتي شبهه الاله مبقاش في حاجه بتتعمل ومهما شرحت وحكيت محدش برضو هيفهمني كده كده فا فالغالب يعني هطلب دعواتكم زي كل مره وبس♥️ | 992 |
| 16 | انا وحشني رمضان بس وانا صغير بعيد بقي عن الضغط والمسئوليات وكل ده اللي هو انت صاحي صايم ي بتصلي يا بتقرا قران مثلا ي بتتفرج علي كرتون بتحبه وبس | 816 |
| 17 | عايز اقول بس اني والله بحبكم جدا..♥️ | 757 |
| 18 | ً | 0 |
| 19 | كيفكم؟
ابغي اقول حاجه مهمه
انا مفتقد جدا قعدتي دي مش فكره القوه انا مصور الصوره حالا بس انا بتكلم في نقطه تانيه خالص
زمان انا كنت غول فرحه علي مسلسلات وافلام اجنبي ومكنتش بمل خالص دلوقتي مبقتش اتفرج علي اي حاجه ووما ابقي قاعد علي القهوه مثلا واتفرج علي فيلم شغال بحس بحنين غريب لايام زمان وقد ايه كنت مبسوط وبحس براحه نفسيه وببقي مقرر اني ارجع اتفرج وبيقي جوايا طاقه اني ارجع ولو ١٪ من شخصيتي القديمه مثلا في اي حاجه بس كل ده بيتلاشي اول م ارجع البيت اللي هو فاكس مفيش حاجه بترجع زي الاول | 1 009 |
| 20 | في التعليقات جوه بقي الباقي عشان الناس متزهقش😂👆🏻 | 0 |
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
