uk
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Відкрити в Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Показати більше
2 691
Підписники
-524 години
+27 днів
+2030 день
Архів дописів
پسر باید از اینستاش فقط برای این استفاده کنه که ببینه خانومی برای کدوم پستا کامنت قیمت گذاشته و براش تهیه کنه، در غیر این صورت پسرو چه به اینستاگرام؟

پسرای غریبه رو تا وقتی تو پیجم دارم که در سکوت نگاه کنن، اولین اظهار نظری که میکنن و ریپلای میکنن چندشم میشه و ریموو میکنم حتی اگه هیچ چیز خاص و بدی نگفته باشن، دیگه هرکی یجور کسخله اه اه چندشا -.-

از ترافیک تهران متنفرم

از ترامپ متنفرم

از آخوند‌ متنفرم

از ایرانی بودم متنفرم

از زندگی متنفرم

از کارم متنفرم

از ایران متنفرم

از ۷ صب از خواب بیدار شدن متنفرم

از همه متنفرم

‏از جمله [بذار تکلیف جنگ معلوم شه، بعد] حامله ام.

راضیم به رضای تو 🤲🏽
راضیم به رضای تو 🤲🏽

از ۵ تو باشگاهم خلوته و رم کردم یه گاوه درسته رو بذارن جلوم خام خام میخورمش

photo content

قیمتا جوریه که یا پولت نمیرسه چیزی که میخوای رو بخری یا اگه هم برسه، دلت نمیاد اون همه پولو خرجش کنی...

بزن کسکش تهران داره میترکه، مردم برگردن شهراشون، بقیم برن شمالو شلوغ کن، دلم تنگ شده ازینور تهران تا اونورشو تو ۱۵ دقیقه طی کنم 🦦

یکی نوشته بود اونقدر قهوه گرونه که نمیشه یه کافه رفت. طرف تو جوابش نوشته بود حالا یه کافه نری که نمیمیری! یکی دیگه نوشته بود نمیتونم آهنگامو تو اسپاتیفای گوش کنم. طرف تو جوابش نوشته بود حالا دوتا آهنگ گوش ندی که نمیمیری! اون یکی نوشته بود شبا نمیتونیم بخاطر عرعریا بریم دور دور. تو جوابش یکی نوشته بود حالا شبا بیرون نری که نمیمیری! چرا، میمیریم! زندگی مجموعه ای از کارهای کوچیک کوچیکه که در طول شبانه روز انجام میدیم. قهوه خوردن، یوتیوب دیدن، موزیک گوش دادن، رستوران و کافه رفتن، دور دور کردن، دورهمی داشتن، چرت و پرت خریدن و ... وقتی هیچکدوم اینا رو نتونی انجام بدی یعنی اصلا زندگی نمیکنی! همینا زندگی رو معنا میده و بدون اینا یعنی مرگ... بفهم اینو!

‏دیگه بزرگ شدی عزیزم؛ نمی‌شه فرار کنی. باید از پس غم‌ها، دلتنگی‌ها، تصمیم‌های سخت و طوفان احساسات متناقض تنهایی بربیای. اگر شانس بیاری، بتونی دو کلام در موردشون با کسی حرف بزنی، اما بارش رو در نهایت خودت به دوش می‌کشی، تنهای تنها.

بمونم خونه overthink ميكنم، برم بيرون overpay.