pineapple ➕
الذهاب إلى القناة على Telegram
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
إظهار المزيد2 691
المشتركون
-524 ساعات
+27 أيام
+2030 أيام
أرشيف المشاركات
2 692
پسر باید از اینستاش فقط برای این استفاده کنه که ببینه خانومی برای کدوم پستا کامنت قیمت گذاشته و براش تهیه کنه، در غیر این صورت پسرو چه به اینستاگرام؟
2 692
پسرای غریبه رو تا وقتی تو پیجم دارم که در سکوت نگاه کنن، اولین اظهار نظری که میکنن و ریپلای میکنن چندشم میشه و ریموو میکنم حتی اگه هیچ چیز خاص و بدی نگفته باشن، دیگه هرکی یجور کسخله
اه اه چندشا -.-
2 692
قیمتا جوریه که یا پولت نمیرسه چیزی که میخوای رو بخری
یا اگه هم برسه، دلت نمیاد اون همه پولو خرجش کنی...
2 692
بزن کسکش تهران داره میترکه، مردم برگردن شهراشون، بقیم برن شمالو شلوغ کن، دلم تنگ شده ازینور تهران تا اونورشو تو ۱۵ دقیقه طی کنم 🦦
2 692
یکی نوشته بود اونقدر قهوه گرونه که نمیشه یه کافه رفت. طرف تو جوابش نوشته بود حالا یه کافه نری که نمیمیری! یکی دیگه نوشته بود نمیتونم آهنگامو تو اسپاتیفای گوش کنم. طرف تو جوابش نوشته بود حالا دوتا آهنگ گوش ندی که نمیمیری! اون یکی نوشته بود شبا نمیتونیم بخاطر عرعریا بریم دور دور. تو جوابش یکی نوشته بود حالا شبا بیرون نری که نمیمیری! چرا، میمیریم! زندگی مجموعه ای از کارهای کوچیک کوچیکه که در طول شبانه روز انجام میدیم. قهوه خوردن، یوتیوب دیدن، موزیک گوش دادن، رستوران و کافه رفتن، دور دور کردن، دورهمی داشتن، چرت و پرت خریدن و ... وقتی هیچکدوم اینا رو نتونی انجام بدی یعنی اصلا زندگی نمیکنی! همینا زندگی رو معنا میده و بدون اینا یعنی مرگ... بفهم اینو!
2 692
دیگه بزرگ شدی عزیزم؛ نمیشه فرار کنی. باید از پس غمها، دلتنگیها، تصمیمهای سخت و طوفان احساسات متناقض تنهایی بربیای. اگر شانس بیاری، بتونی دو کلام در موردشون با کسی حرف بزنی، اما بارش رو در نهایت خودت به دوش میکشی، تنهای تنها.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
