uk
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Відкрити в Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Показати більше
210
Підписники
Немає даних24 години
+37 днів
+230 день
Архів дописів
من یچیزی بگم

گاون دیگه قیافه رو کامل میذارن

بابا این منوتوییا چقدر نفهمن :)))

امیدوارم متوجه باشید که دارید در زمین ج‌ا بازی میکنید

نمیدونم مردم باید کسشر بگن حتما تفرقه بندازن بین همه که اعتراضا شروع نشده بخوابه حتما

کیا رو جز معتراضا نمی‌بینن؟

چی شده؟

فلان اشخاص رو جز مردم معترض کانسیدر نمیکنم بکیرم خب قحبه برو خایه اخوندو بکن تو حلقت خیلی خوشت میاد انگاری

لابد دیگه

Lmaooo

دقیقا =)

عموی های سپاهی رو دوست دارن

فقط یه عرزشی انقدر بی‌سواده که نتونه بیو رو بخونه بفهمه اینجا جاش هست یا نه

همینه احتمالا

عجیبه اخه

عرزشی هستید؟ 😭

چقدر این دو روزه که من دارم به اخوند چیز میگم لفت دادن مردم وا

sticker.webp0.15 KB

دو روزه اومدیم اینجا دارم روانی میشم

خدایاشکرت بابت نداشتن بچه کوچک در خانه