ch
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

前往频道在 Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

显示更多
210
订阅者
无数据24 小时
+37
+230
帖子存档
من یچیزی بگم

گاون دیگه قیافه رو کامل میذارن

بابا این منوتوییا چقدر نفهمن :)))

امیدوارم متوجه باشید که دارید در زمین ج‌ا بازی میکنید

نمیدونم مردم باید کسشر بگن حتما تفرقه بندازن بین همه که اعتراضا شروع نشده بخوابه حتما

کیا رو جز معتراضا نمی‌بینن؟

چی شده؟

فلان اشخاص رو جز مردم معترض کانسیدر نمیکنم بکیرم خب قحبه برو خایه اخوندو بکن تو حلقت خیلی خوشت میاد انگاری

لابد دیگه

دقیقا =)

عموی های سپاهی رو دوست دارن

فقط یه عرزشی انقدر بی‌سواده که نتونه بیو رو بخونه بفهمه اینجا جاش هست یا نه

همینه احتمالا

عجیبه اخه

عرزشی هستید؟ 😭

چقدر این دو روزه که من دارم به اخوند چیز میگم لفت دادن مردم وا

sticker.webp0.15 KB

دو روزه اومدیم اینجا دارم روانی میشم

خدایاشکرت بابت نداشتن بچه کوچک در خانه