【 REDNIGHT 】
Закритий канал
•آخرین بازمانده از خاندانِ لکتر Red is here: t.me/HidenChat_Bot?start=1482863844
Показати більше797
Підписники
Немає даних24 години
-47 днів
-2230 день
Архів дописів
797
یکی از دوستان خیلی عزیز و نزدیک من پیج کاریش رو فعال کرده.
اگر فالو و حمایتش بکنید، ممنون میشم عزیزانم.
چراکه همواره موجب مسرت و خرسندی من هست که میبینم دخترها و زنان این سرزمین، حتی در پس شرایط دشوار، اینچنین در پی رشد و ارتقا هستند.
زنان عزیز میهنم، سعادتمند و ماندگار باشید.
https://www.instagram.com/behin_collection
797
نمیدونم شماهم همینطور یا نه.
اما من گاهی احساس میکنم اگه با صدای بلند بخندم؛ به هرچی که توی دی ماه گذشته، خیانت کردم.
بیشرفا چیکار کردین با ما که خنده حس شرم میده؟
797
اگه الکساندر همیلتون توی ۶ماه ۵۱عدد مقاله نوشت و همچنان وقت داشت به همسرش خیانت کنه؛ قطعا منم میتونم توی یه هفته درسای این ترم رو جمع کنم.
797
سلام
لطفا اگه موزیک خوبی دارید که توی ماشین توی جاده طولانی مدت بشه گوش کرد، محبت بفرمایید
t.me/HidenChat_Bot?start=1482863844
797
اگر در مورد Social Skills یا مهارتهای اجتماعی خودتون احساس ناراحتی میکنید، یادتون باشه که راخمانینف یه شبی تصمیم میگیره که میخواد با استراوینسکی دوست بشه (کسی که به طور اتفاقی جایی گفته بوده که عسل دوست داره!)، پس رخمان چیکار میکنه؟ نیمهشب، بدون هیچ توضیحی، با شیشهای گنده و پر از عسل جلو در خونه استراوینسکی ظاهر میشه!
797
https://t.me/cozycafeinjeju/3138
من اینقدر حالم گرفته بود که نمیتونستم درست توضیح بدم. آسا زحمتشو کشید.
797
من یه بار داشتم با بزرگوار حرف میزدم، نمیدونم چی شد یهو گفتم فلان چیز و فلان چیز و فلان چیز توی زندگی مشترک برام مهمه. من ۳۰ سال با این جو حاکم نجنگیدم که بعدش برم توی زندگی مشترک با ورژن کوچولوتر اون جو بجنگم.
پسر! این مرد اینقدر بزرگ منشانه رفتار که برگام ریخت.
که شما نیاز نداری با ورژن کوچولوی این جو بجنگی! خونهی تو حریم امنته و من پشتت ایستادم تا تهش که بتونی خودت باشی، پرواز کنی، بری جلو. بدون اینکه کسی بخواد بالت رو بچینه یا جلوتو بگیره.
من هی اینطوری بودم که ببین، مثال میزنم. موضوع من نیستم. موضوع کلا این نوع تفکره که حتی کسایی دارنش که طرفدار این سیاست نیستن. پارادوکس عجیبیه نه؟
متوجهی بزرگوار؟ من میگم نه فقط با این سیاست، با ایدئولوژی که توی مغزهامون تزریق شده هم بینهایت مشکل دارم.
797
حتی میتونم طرفداراش رو درک کنم بگم خب اینا اینطوری گرفتارن دیگه. به یه چیزی اعتقاد دارن. هرچند نادرست از نظر ما.
اما کسایی که مثل ج.ا رفتار میکنن رو هرگز.
اینطوری که ما هرجور دلمون میخواد میگردیم، اما اگه کس دیگهای اونطوری بگرده خرابه.
همه عنن ما خوبیم.
تصمیمای ما دلیل منطقی داره، تصمیمای بقیه بی اعتباره.
چیزای خوب برای ما، بقیه مردم کسخلن.
اینایی که باید در جوابشون بگی«ناموسا تو برو خود را باش.»
خلاصه از نظر من، آدمایی که این مدلین، ج.ا وایبن؛ حتی اگه طرفدارش نباشن، حتی اگه ازش متنفر باشن.
797
تو به جانم چون دوا
من به عشقت مبتلا
هردو پشیمان
اینچنین اغواگری
هم دیوی و هم دلبری
گیسو پریشان
797
صادقانه از برادران سرکوبگر و نیابتی سایر بیناموسای عزیز درخواست داریم جلوی این آشوبگرا رو بگیرن.
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
