uk
Feedback
شاعَر .

شاعَر .

Відкрити в Telegram

‏ما أحب الغرور و طلتي ترضي الأذواق ‏وهذا اللي أختاره خالق الخلق ما أخترته.

Показати більше

📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу شاعَر .

Канал شاعَر . (@faisoo881) у мовному сегменті Арабська є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 14 144 підписників, посідаючи 1 840 місце в категорії Мотивація та цитати та 8 680 місце у регіоні Ірак.

📊 Показники аудиторії та динаміка

З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 14 144 підписників.

За останніми даними від 21 червня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на 472, а за останні 24 години на 21, загальне охоплення залишається високим.

  • Статус верифікації: Не верифікований
  • Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 22.85%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає 5.38% реакцій від загальної кількості підписників.
  • Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 3 225 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 759 переглядів.
  • Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 29.
  • Тематичні інтереси: Контент зосереджений навколо ключових тем, таких як إِنسَان, دَنِيَّة, شُعُور, قَلب, مطر.

📝 Опис та контентна політика

Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
‏ما أحب الغرور و طلتي ترضي الأذواق ‏وهذا اللي أختاره خالق الخلق ما أخترته.

Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 22 червня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Мотивація та цитати.

14 144
Підписники
+2124 години
+2737 днів
+47230 день
Архів дописів
كل السوالف معك بأشكالها تسحر ‏مدري اسولف معك ولا مع عيونك

‏كنت اخاف من رسالة الوداع ‏وكان الوداع .. بدون رسالة
‏كنت اخاف من رسالة الوداع ‏وكان الوداع .. بدون رسالة

‏هذا الزمن لاعاد تشره على الناس ‏ولا تعاتب كل ماشفت زله ‏كثر التشره والعتب يوجع الراس ‏من جاز لك ومن شان خله
‏هذا الزمن لاعاد تشره على الناس ‏ولا تعاتب كل ماشفت زله ‏كثر التشره والعتب يوجع الراس ‏من جاز لك ومن شان خله

‏خل بينك وبين اللي تعزه مسافه ‏لجل يحفظ مكانك وتحفظ مكانه ‏لا تقول الميانه ماوراها حسوفه ‏كم خطيه تجي من باب زود الميانه

‏ليت الثواني في شوفتك تصبح سنين ‏وليت العمر كله لِقاك وشوفة عيونك .

منورين يالجدد واللي قديم بعد منور 🌚🤍

1448/1/1 ‏ ‎ نسعد من بقى ، وننسى من نسى سنة جديدة، صفحة جديدة… نكتب فيها ضحكاتنا، وننسى فيها أوجاعنا ❣️.

‏"جميع الدروب اللي تجيها تنابت ورد ‏وجميع الوجيه اللي تقابلك.. محظوظه"

‏خل الغلا خل المحبه والاشواق ‏القلب عن كثر المشاريه صيّف ‏مع هالحراره مابها حب وفرااق ‏خراب حب .. ولا خراب المكيف ‏مساء القوا
‏خل الغلا خل المحبه والاشواق ‏القلب عن كثر المشاريه صيّف ‏مع هالحراره مابها حب وفرااق ‏خراب حب .. ولا خراب المكيف ‏مساء القوايييل😂🙋🏻‍♂️

‏أنت الكيف بأوله - وأنت الود بآخر ‏غلاك فنجالٍ صبيته ولا فكرت في هزّه .
‏أنت الكيف بأوله - وأنت الود بآخر ‏غلاك فنجالٍ صبيته ولا فكرت في هزّه .

‏إن هويت لا تهوى .. إلّا الصعب الثمين ‏ولا يروي ضماك بيرٍ كل عابر ارتوى منّه .

‏المعارف فـ العمر حـظ ونصيـب ‏ والأسف بعد الخطا من يصرفه ‏مايجيك الجرح من واحد غريب ‏ مايجيك الا . . من اللي تعرفه .

‏« المستريح اللي جمع بين ثنتين ‏صدرٍ وسيع وذاكرة لك عليها » ‏معاكم المستريح شخصياً

الطيب أقدره وأرعى معاريفه وإن زلّ ماني له معاتب ولا لايم عوجا رفيقي تعدلها مواقيفه اللي قبل كان يحرجني بها دايم
الطيب أقدره وأرعى معاريفه وإن زلّ ماني له معاتب ولا لايم عوجا رفيقي تعدلها مواقيفه اللي قبل كان يحرجني بها دايم

‏من جمالش كل عينٍ ودها تناظر عيونش❣️

‏انا معك فـ الدنيا وابيع البشر واشريك ‏ - يمينك لو الدنيا واهلها يخلونك - ‏احبك ولا ياخذك عن حبي التشكيك ‏الا ياكبر حبك وياا مصغر طعوونك ‏لا يطري على بالك ولا تفكر اخلييك ‏- لو الوقت يجبرنا وعني يحدوونك - ‏الك صاحبن من كبر قدرك مايسمع فيك ‏مايبغى الحياه تطوف ويعيش من دونك ‏فلا يضيق صدرك وابتسم جعلني مابكيك ‏انا مستعد اواجه الموووت لعيييوووونك

‏ياهبوب الشوق هبي وعانقيه ‏خبريه ان له وليفٍ مشتاق له ❤️

‏ناكر المعروف : ‏بعض البشر مثل الأشجار الصناعيه ‏مهما سقيته من المعروف مايثمر ..!