uk
Feedback
❤زادگاه من چاپشلو❤

❤زادگاه من چاپشلو❤

Закритий канал

کانال فرهنگی ، نوستالژی، خاطرات ،با عشق تقدیم به شما عزیزان🌹 اینستاگرام👇 https://www.instagram.com/chapeshloo1347?igsh=cmZvdWkyZXQ0ZDE4

Показати більше
1 526
Підписники
+124 години
+37 днів
+230 день
Архів дописів

‏فیلم از طرف محمدرضا بقالچی

کلیپ فارسی خیلی خلاصه از ایشغار زدن انگور

سلام🌹 ۲۶ مرداد ورود اولین گروه آزادگان به میهن گرامی باد🌺👏🌺🌺 🇮🇷🇮🇷۱۳۶۹🇮🇷🇮🇷 https://t.me/chapeshloo_1

انگور قره مویز باغ ،باغدار زحمت کش کربلایی آقای محمد بابایی این انگور باید باد پاییز بهش بخوره خوب آب داخلش تو سرخ بشه 😋 ماشاالله خدا برکت بده 🙏

باغ بردارم کربلایی محمد عبدی ماشاالله خدا قوت درخت شاه تو و سکو یادگار مرحوم پدرم کاظم عبدالله

از سیلابه (سلاوه) تا پارک خرم دره چاپشلو

یکی به یکی میگه به باغ افتادی ما هم حالا به باغ افتادیم جاتون خالی

اولین کلیپ از زادگاه من چاپشلو ،چینار تیه باغ برادرم حاج حسینقلی عبدی از همینجا هم به همه باغداران زحمتکش خدا قوت میگم امسال اکثرا بصورت انگوری میفروشند تا کشمش خدا برکت بده

رسم زیبای پذیرایی از میهمانان شرکت کننده در مراسمات فاتحه و یا مذهبی در استان سرسبز گیلان. در اینگونه مراسم خود صاحب عزا هیچگونه دغدغه‌ای نسبت به پذیرایی از میهمانان شرکت کننده در مراسم را ندارد. ✾࿐༅🍃🌸🍃༅࿐✾