uk
Feedback
استوری🇹🇷❁۪۪>

استوری🇹🇷❁۪۪>

Відкрити в Telegram

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ.🧿📿 ارسالی: https://t.me/BiChatBot?start=sc-755795-Qtqm6jk

Показати більше
6 428
Підписники
-124 години
-187 днів
-9830 день
Архів дописів
جوین باشید امروز خبرایی تو راهه

Repost from .
نمیخوام جو بدم یا ته دل کسی رو خالی کنم ولی این چنل خبرو داشته باشید بدونید چ‌خبره آیدیش: @khabar

گروه کانفیگ و پروکسی ما : https://t.me/+3GTxUkhzdrYyOTFk https://t.me/+Pt-gt4_dBYllMGU0

Repost from .
🔴تا اینترنتتون قطع نشده به vpn اینجا وصل بشید ، کم کم داره قطع میشه : @iranvpn_98

از امروز همه دیتاسنترارو خاموش میکنن تا وصلید سریع سیو کنید

این چنل گاها کانفینگ رایگان میذاره و قیمت پولی هاش هم خیلی ارزونه فقط تو خرید دقت کنید 👇🏼 https://t.me/+3GTxUkhzdrYyOTFk

بدتر از سر و صدای جنگ، همسایه بیشعوره که مثل اسب تو خونه یورتمه میره و درو محکم می‌بنده.

Repost from .
📶 قوی ترین v2ray که تو بدترین شرایط وصله اتصال به کانفینگ

اگه فیلترشکنتون ضعیفه اینجارو پیشنهاد میکنم تو سرعت و پایداری حرف اولو میزنن🔥 https://t.me/+3GTxUkhzdrYyOTFk

‏یه موشک به این دیواره رحم من بزنید تا بریزه😭😭 |پَر|

‏یه ساقی وی پی ان حلال خور لازم دارم

‏الان از داخل ایران یا خط‌سفیدا آنلاینن یا آدمای پولدار که vpn گرون گرفتن یا دخترای خوشگل که پسرا بهشون کانفیگ دادن من احساس غریبی میکنم. |Dr.saphira|

‏بازخوبه این پسر مسرا هستن آدمو میخندونن وگرنه دیوونه میشدیم. |f|

داش مسعود، امروز تو راهپیمایی:
داش مسعود، امروز تو راهپیمایی:

این یک پاندای افسردس که نمیدونه تکلیف زندگیش چی میشه.
این یک پاندای افسردس که نمیدونه تکلیف زندگیش چی میشه.

Repost from .
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng

Repost from .
📶 قوی ترین v2ray که تو بدترین شرایط وصله اتصال به کانفینگ

Repost from .
🔴تا اینترنتتون قطع نشده به vpn اینجا وصل بشید، کم کم داره ضعیف میشه: @ConfigVpn

‏دیگه به هیشکی اعتماد ندارم. نه ترامپ نه کانفیگ سوپر وصل ملی شکن‌.

‏وضعیت اینجوریه که به نت وصل میشم کانفیگ میگیرم تا دوباره بتونم به نت وصل شم و کانفیگ بگیرم.