uk
Feedback
استوری🇹🇷❁۪۪>

استوری🇹🇷❁۪۪>

Відкрити в Telegram

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ.🧿📿 ارسالی: https://t.me/BiChatBot?start=sc-755795-Qtqm6jk

Показати більше
6 428
Підписники
-124 години
-187 днів
-9830 день
Архів дописів
Repost from .
🔴تا اینترنتتون قطع نشده به vpn اینجا وصل بشید، کم کم داره ضعیف میشه: @ConfigVpn

‏دیگه به هیشکی اعتماد ندارم. نه ترامپ نه کانفیگ سوپر وصل ملی شکن‌.

‏وضعیت اینجوریه که به نت وصل میشم کانفیگ میگیرم تا دوباره بتونم به نت وصل شم و کانفیگ بگیرم.

این روزا فقط بخور و بخواب کارمه، خدانگهدارمه.💃🏼🚀

Repost from .
فروش یک ساعت دیگه بسته میشه

مورد تأیید میباشد❤️☝️☝️

اگه فیلترشکنتون ضعیفه اینجارو پیشنهاد میکنم تو سرعت و پایداری حرف اولو میزنن🔥 https://t.me/+3GTxUkhzdrYyOTFk

‏کانفینگ فروشه گفت خیالت راحت اصلا قطعی نداره ، الان پنج روزه خودش انلاین نشده. |الاهه|

هیچ وقت فکر نمیکردم که اینترنت هم بره تو لیست آرزوهام.

Repost from .

Repost from .

Repost from .
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng

Repost from .
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng

🚨فوری ؛ ارتش اسرائیل برای مناطق زیر، هشدار تخلیه صادر کرد. ناحیه صنعتی لیا در شهر قزوین منطقه ویلا در تهران منطقه منیریه در
+2
🚨فوری ؛ ارتش اسرائیل برای مناطق زیر، هشدار تخلیه صادر کرد. ناحیه صنعتی لیا در شهر قزوین منطقه ویلا در تهران منطقه منیریه در تهران

Repost from .
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng

اگه الان زمان قدیم بود بابابزرگ من زمیناشو با یک گیگ کانفیگ معاوضه میکرد.

واقعا خسته شدیم. کاش حداقل یه چند روز استراحت بدن، بگن دوباره از ۱۳ ام شروع کنیم.

یه کوچولو در پنجره رو باز گذاشتم، یه بچه پهپاد بیاد داخل خودم بزرگش کنم و به سرپرستی بگیرمش |بیل|

ذخایر پاد و سیگارم تموم شد لطفا جنگ رو بس کنید.🫷🏻 💬ملیکا