uk
Feedback
كلمات

كلمات

Відкрити в Telegram

📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу كلمات

Канал كلمات (@posts74) у мовному сегменті Арабська є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 10 497 підписників, посідаючи 8 880 місце в категорії Релігія і духовність та 11 680 місце у регіоні Ірак.

📊 Показники аудиторії та динаміка

З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 10 497 підписників.

За останніми даними від 22 червня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на -171, а за останні 24 години на -4, загальне охоплення залишається високим.

  • Статус верифікації: Не верифікований
  • Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 11.74%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає N/A% реакцій від загальної кількості підписників.
  • Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 0 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 0 переглядів.
  • Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 0.

📝 Опис та контентна політика

Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
Postz

Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 23 червня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Релігія і духовність.

10 497
Підписники
-424 години
-447 днів
-17130 день
Архів дописів
‏"لا تجعلني ثقيل على قلب احد وابعدني عن من يتمنى بُعدي ولو كان احب عبادك لقلبي."

‏انا مش مضطر كل مره إني اوضح حسن نيتي لحد وفعلا لو مش عاجبك اتفلق عادي .

‏انا لما ببقى مضايق وزعلان ببعد عن اى حد وباخد جمب من كل حاجه وبحب ابقى لوحدى ، مبيبقاش ليا نفس اتكلم مع حد ولا ارد ولا حتى اخرج ، بحب اسحب نفسى فى هدوء لحد ما ابقى كويس وبعدين ارجع اتعامل تانى ، والموضوع ملوش علاقه بأنى بحبك او بكرهك ، بس مبحبش اتعامل مع حد وانا مزاجى مش كويس !

لكل من تصله هذه الرسالة: فرَّج الله همك، وقضى دينك، وأسعدك فى الدنيا والآخرة

‏"جمع الله بيننا وبين كُل لهفة تكتسح عتبات قلوبنا، جمع الله بيننا وبين: الحمدلله على بلوغ ما تمنيناه طويلاً ."

photo content

اقسم بالله حاسَس انك لو كتبت يارب هتصحيّ من النوم مجبور الخاطر وهتسمع خبر يفرحك.

الجو ف الساحل دلوقتي تحفة ياجماعة بجد فايتكوا كتير لازم تروحوا وتاخدونى معاكم والنبي

‏مساء الخير ،عايز أقول إن في الأول وفي الآخر محدش عارف ولا مُدرك كمية المحاولات اللي بتحاولها مع نفسك طول اليوم عشان بس تعديه ولا حد عارف عن زقك للأحداث حتى التفاصيل وإن تركيزك فيها بيتعبك أكتر ويبوظ كل حاجة عدتها بصعوبة وخدت من وقتك وطاقتك اللي باقي منها، شكراً..

إشارة لك: ستنتهي الأيام العجاف وستبدأ أيام الفرج قريباً.. فابشر وقل يا رب

‏"ولعلّها تجاب الليلة ، ويبلغ القلبُ نصيبه من الجبر بعد الصبر."

أغلب إللي شايلين أيفون عايشين على الكروت الفكة و عليهم فلوس سالفين بيهم رصيد .

ف ليلة الجمعة تعالو نبعد شوية عن هموم الدنيا ونصلي ع النبي اللي هيشفعلنا يوم القيامة

‏أنا ممكن اخسر أي حد هيوجعلي دماغي.

‏"سيعوضك لأنك رضيت في وقت لم يكن فيه الرضا عليك سهلاً"

وفجأة هتلاقيها اتحلت بدون أى ترتيب وعوض ربنا هيبهرك.. فاطمئن وقل يارب

أنا حرفيًا ما بنساش؛ ما بنساش حد تعمّد التقليل منّي، ما بنساش كلمة وحشة إتقالتلي ولا نظرة ضايقتني ولا رد فعل ما عجبنيش، ما بنساش مين ما عملش إيه وقت ما كان مفروض يعمل، ومين عمل إيه لما ما كونتش مستنّي منه دا، أنا ما بنساش أي موقف إتخذلت فيه، ومهما رجعت مع أى حد عادى وزى الأول بفضل فاكر ومدوّن لكل واحد في السجل بتاعه، ودي حاجة مالهاش عِلاقة بسواد القلوب؛ أنا بسامح بس ما بنساش.

اختار له اسم ❤
اختار له اسم ❤

يارب إزرع كل طرقنا بـ ناس هينة يحفظوا "العِشرة"، يصونوا "الود"، ويراعوا "الخاطر".

‏"أحبّ مساحتي الخاصة، أحبّ حدودي التي أصنعها، أحب الأشياء التي لا أحد يعرفها عني، أحبّ خصوصيتي مع نفسي وعدم وصول أي شخص لها مهما ظنّ أنه وصل."