uk
Feedback
CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

Відкрити в Telegram

IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

Показати більше

📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

Канал CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه (@cryptoaddwinner) у мовному сегменті Фарсі є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 13 735 підписників, посідаючи 8 081 місце в категорії Криптовалюти та 23 581 місце у регіоні Іран.

📊 Показники аудиторії та динаміка

З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 13 735 підписників.

За останніми даними від 20 червня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на -285, а за останні 24 години на -14, загальне охоплення залишається високим.

  • Статус верифікації: Не верифікований
  • Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 4.28%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає 0.55% реакцій від загальної кількості підписників.
  • Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 588 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 76 переглядів.
  • Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 0.
  • Тематичні інтереси: Контент зосереджений навколо ключових тем, таких як addwin, اتحاد, مرکب, telinestayoutubeconnect, ۱۰۰+برابری.

📝 Опис та контентна політика

Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 21 червня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Криптовалюти.

13 735
Підписники
-1424 години
-647 днів
-28530 день
Архів дописів
تبریک بهت میگم ادوین جان لایق برنده شدن لاتاری بودی ❤️ هیچ کس قد من نمیشناستت و کسی قد من نمیدونه قلبت چقدر بزرگه بترکونی داداش بزرگه ❤️‍🔥

برای پر کردن فرم DS نیاز به راهنمایی دارم،سه شنبه دارم میرم برای مشاوره ولی ممنون میشم اگر کسی راهنمایی کنه👍

این هفته تا خیلی درگیرم،لطفا از این فرصت برای مطالعه و مرور مطالبی که براتون گذاشتم استفاده کنید💎

🟡نتایج لاتاری دیروز اومد و درود بر سرزمین فرصت‌ها🫰.

👑V.Pro (Free Vip)👑 🔔روی لینک V.PRO کلیک کنید،عضو بشین، رولت تریدینگ به صورت لایو در V.PRO منتشر میشن که VIP رایگانمونه،امیدوارم بهره ببرید💃 🟡سیگنال اسپات و پروژهای قوی هم در @TradeByAdvin منتشر میشه،پس عضو باشین حتما و بهره ببرید🔥 🟡سیگنال‌های فارکس(فعلا فقط طلا)،در @Vision_Cip خواهیم داشت چنل اصلی و مرجع هم که همینجا @AdvinClub ⚠️لازم به ذکره که به جز کانال‌هایی که گفتم هیچ کانال دیگه‌تی مربوط به بتده نیست پس مراقب افراد سودجو باشید⚠️ ✈️Telegram | 📷Inestagram 👨‍🚀Connect

این فقط یه نمونشه این همه تحلیلی که این یکی دوهفته براتون گذاشتمو برید ببینید تا متوجه بشید با چه میزان علم و دانش طرف هستید،من ادعایی ندارم ولی خب این بی توجهی شما هم بی‌انصافیه...

💸#BTC💸 اینم دقت تحلیلای منحصر به فرد آدوین... کیه که قدر بدونه؟!😒 که البته بعید میدونم(نظر شخصی)...
💸#BTC💸 اینم دقت تحلیلای منحصر به فرد آدوین... کیه که قدر بدونه؟!😒 که البته بعید میدونم(نظر شخصی)...

کم پیش میاد امضا بزنم،ولی خب امضای بعدی مثل Pepe ای که۳۰۰۰۰ درصد سود شد رو به زودی رو میکنم،دیگه شات سودای بقیه سیگنالا،بمونه
+1
کم پیش میاد امضا بزنم،ولی خب امضای بعدی مثل Pepe ای که۳۰۰۰۰ درصد سود شد رو به زودی رو میکنم،دیگه شات سودای بقیه سیگنالا،بمونه واسه بعد🍸(18تا سیگنال،و بالای ۳۰۰۰ درصد سود تا اینجا با میانگین اهرم۲۰ و ۱۵۰ درصد سود اسپات،شکر🤲) نمیخواین شات سوداتونو بفرستید بیاد؟ 😉 بذارین خودم جوابشو بگم،فقط عادته توو جامعه ما فحشو بدو بیراهو و بی احترامی باشه،کمتر کسی شات سود میفرسته و انرژی بخشیدن و احترام گذاشتن بلده... ✈️Telegram | 📷Inestagram 👨‍🚀Connect

🟢رفقا ببینید به لحاظ روحی،زمانی و هرجوری که حساب میکنم درحال حاضر توان هندل کردن درصدی جدید ندارم،پس لطفا درک کنید و پیوی مدام سوال نکنید در حال حاضر فعالیتمون مثل همیشه ادامه دار خواهد بود الآن واقعا توان هندل کردن تعداد بالا رو ندارم اما شاید در آینده نزدیک خالق توان و انرژیشو بهم داد و مجدد VIP ADVIN و طرح Addwin رو باز کردم،تنها چیزی که میدونم اینه که الآن توانشو ندارم👍 مخلص✨

🟡طبق آمار بیش از ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور هست و همچنین وزارت کشور ۹ فروردین امسال به وارد کننده ها گفته بود که چقدر ارز نیاز دارند برای واردات خودرو ، به احتمال فراوان امسال شاهد عرضه ی مطلوبی از خودرو در کشور خواهیم بود . این یعنی اینکه اگر ماشین خریده بودید به دید سرمایه گذاری،الآن زمان نقد کردنشه چراکه افت قیمتی شدیدی در بازار خودرو درپیش خواهیم داشت...

در مورد نبود من در روزهای آتی، همونطوری که میبینید داده‌ها و تحلیلام سرجاشه فقط خبری از سیگنال نیست،من رک هستم پس دلخور نشین از حرفام چون وقتی ذوق و حوصله یک نفر رو کور میکنید ، حق ندارید از سرد شدنش ناراحت بشید... وگرنه خودتون بهتر از هر کسی میدونید که بنده نیازی به کسی ندارم و تا این لحظه هر کمکی از دستم بر اومده برای مردمم انجام دادم🤍 پایدار باشید،مخلص💎 ✈️Telegram | 📷Inestagram

🟡کسایی که از اقتصاد کلان هیچی سرشون نمیدونن و با تحلیل چارت(که همونطوری که قبلا گفتم به ظاهر کاملا درست هم هست) پوزیشن شورت گرفتن الان شورتشون پرچم شده!

بیتکوین به گونه‌ای داره خرید می‌شه که انگار دیگه هیچوقت قرار نیست زیر ۶۰ هزار دلار رو ببینه و این خیلی مشکوکه!!! خلاصه که به دید کلان اگر خبر خاصی مثل جنگ و... پیش نیاد تا چند ماه دیگه بیتکوینو بالای 150,000 دلار خواهیم دید،و باز تکید میکنم یک سری از آلت‌کوینها آتش زیر خاکستر هستن(چنلو حتما مرور کنید چند هر چیزی لازمه رو براتون گذاشتم👍)... @AdvinClub

🔺یه چند روز ممکنه نباشم چون درگیر چنتا کار دیگه هستم،خلاصه که چنلو مرور کنید چراکه پر از مطالبیه که حاصل ساعتها مطالعه بندس،پس ساده ازشون نگذرید و استفاده کنید، پایدار باشید💎

حواستون به ۵ام ماه می هم باشه😉

🟡همه چی هم سیگنالش بود هم تحلیلش،منتها مسئله اینه که یه عده نه باو کافی دارن و نه توجه کافی... یه بزرگی یه بار حرف قشنگی زد،گفت:کسی که بخواد کاریو انجام بده راهشو پیدا میکنه کسی که نخواد بهونشو! خلاصه این که گفته بودم... و در نهایت باز تاکید میکنم امروز جمعس،حتما در حد نیمساعت هم که شده وثت بذارید و چنلو مرور کنید...

البته روی مارکت طلا(GOLD)هم یه اثر از خودم به یادگار گذاشتم🙃
البته روی مارکت طلا(GOLD)هم یه اثر از خودم به یادگار گذاشتم🙃

البته روی مارکت طلا(GOLD)هم یه اثر از خودم به یادگار گذاشتم🙃
البته روی مارکت طلا(GOLD)هم یه اثر از خودم به یادگار گذاشتم🙃

دیگه شات سودای بقیه سیگنالا،بمونه واسه بعد🍸(18تا سیگنال،و بالای ۳۰۰۰ درصد سود تا اینجا با میانگین اهرم۲۰ و ۱۵۰ درصد سود اسپات،شکر🤲) نمیخواین شات سوداتونو بفرستید بیاد😉 ✈️Telegram | 📷Inestagram 👨‍🚀Connect