fa
Feedback
CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

رفتن به کانال در Telegram

IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

کانال CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه (@cryptoaddwinner) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 13 735 مشترک است و جایگاه 8 081 را در دسته رمزارزها و رتبه 23 581 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 13 735 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 20 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -285 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -14 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 4.28% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 0.55% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 588 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 76 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند addwin, اتحاد, مرکب, telinestayoutubeconnect, ۱۰۰+برابری تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 21 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

13 735
مشترکین
-1424 ساعت
-647 روز
-28530 روز
آرشیو پست ها
تبریک بهت میگم ادوین جان لایق برنده شدن لاتاری بودی ❤️ هیچ کس قد من نمیشناستت و کسی قد من نمیدونه قلبت چقدر بزرگه بترکونی داداش بزرگه ❤️‍🔥

برای پر کردن فرم DS نیاز به راهنمایی دارم،سه شنبه دارم میرم برای مشاوره ولی ممنون میشم اگر کسی راهنمایی کنه👍

این هفته تا خیلی درگیرم،لطفا از این فرصت برای مطالعه و مرور مطالبی که براتون گذاشتم استفاده کنید💎

🟡نتایج لاتاری دیروز اومد و درود بر سرزمین فرصت‌ها🫰.

👑V.Pro (Free Vip)👑 🔔روی لینک V.PRO کلیک کنید،عضو بشین، رولت تریدینگ به صورت لایو در V.PRO منتشر میشن که VIP رایگانمونه،امیدوارم بهره ببرید💃 🟡سیگنال اسپات و پروژهای قوی هم در @TradeByAdvin منتشر میشه،پس عضو باشین حتما و بهره ببرید🔥 🟡سیگنال‌های فارکس(فعلا فقط طلا)،در @Vision_Cip خواهیم داشت چنل اصلی و مرجع هم که همینجا @AdvinClub ⚠️لازم به ذکره که به جز کانال‌هایی که گفتم هیچ کانال دیگه‌تی مربوط به بتده نیست پس مراقب افراد سودجو باشید⚠️ ✈️Telegram | 📷Inestagram 👨‍🚀Connect

این فقط یه نمونشه این همه تحلیلی که این یکی دوهفته براتون گذاشتمو برید ببینید تا متوجه بشید با چه میزان علم و دانش طرف هستید،من ادعایی ندارم ولی خب این بی توجهی شما هم بی‌انصافیه...

💸#BTC💸 اینم دقت تحلیلای منحصر به فرد آدوین... کیه که قدر بدونه؟!😒 که البته بعید میدونم(نظر شخصی)...
💸#BTC💸 اینم دقت تحلیلای منحصر به فرد آدوین... کیه که قدر بدونه؟!😒 که البته بعید میدونم(نظر شخصی)...

کم پیش میاد امضا بزنم،ولی خب امضای بعدی مثل Pepe ای که۳۰۰۰۰ درصد سود شد رو به زودی رو میکنم،دیگه شات سودای بقیه سیگنالا،بمونه
+1
کم پیش میاد امضا بزنم،ولی خب امضای بعدی مثل Pepe ای که۳۰۰۰۰ درصد سود شد رو به زودی رو میکنم،دیگه شات سودای بقیه سیگنالا،بمونه واسه بعد🍸(18تا سیگنال،و بالای ۳۰۰۰ درصد سود تا اینجا با میانگین اهرم۲۰ و ۱۵۰ درصد سود اسپات،شکر🤲) نمیخواین شات سوداتونو بفرستید بیاد؟ 😉 بذارین خودم جوابشو بگم،فقط عادته توو جامعه ما فحشو بدو بیراهو و بی احترامی باشه،کمتر کسی شات سود میفرسته و انرژی بخشیدن و احترام گذاشتن بلده... ✈️Telegram | 📷Inestagram 👨‍🚀Connect

🟢رفقا ببینید به لحاظ روحی،زمانی و هرجوری که حساب میکنم درحال حاضر توان هندل کردن درصدی جدید ندارم،پس لطفا درک کنید و پیوی مدام سوال نکنید در حال حاضر فعالیتمون مثل همیشه ادامه دار خواهد بود الآن واقعا توان هندل کردن تعداد بالا رو ندارم اما شاید در آینده نزدیک خالق توان و انرژیشو بهم داد و مجدد VIP ADVIN و طرح Addwin رو باز کردم،تنها چیزی که میدونم اینه که الآن توانشو ندارم👍 مخلص✨

🟡طبق آمار بیش از ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور هست و همچنین وزارت کشور ۹ فروردین امسال به وارد کننده ها گفته بود که چقدر ارز نیاز دارند برای واردات خودرو ، به احتمال فراوان امسال شاهد عرضه ی مطلوبی از خودرو در کشور خواهیم بود . این یعنی اینکه اگر ماشین خریده بودید به دید سرمایه گذاری،الآن زمان نقد کردنشه چراکه افت قیمتی شدیدی در بازار خودرو درپیش خواهیم داشت...

در مورد نبود من در روزهای آتی، همونطوری که میبینید داده‌ها و تحلیلام سرجاشه فقط خبری از سیگنال نیست،من رک هستم پس دلخور نشین از حرفام چون وقتی ذوق و حوصله یک نفر رو کور میکنید ، حق ندارید از سرد شدنش ناراحت بشید... وگرنه خودتون بهتر از هر کسی میدونید که بنده نیازی به کسی ندارم و تا این لحظه هر کمکی از دستم بر اومده برای مردمم انجام دادم🤍 پایدار باشید،مخلص💎 ✈️Telegram | 📷Inestagram

🟡کسایی که از اقتصاد کلان هیچی سرشون نمیدونن و با تحلیل چارت(که همونطوری که قبلا گفتم به ظاهر کاملا درست هم هست) پوزیشن شورت گرفتن الان شورتشون پرچم شده!

بیتکوین به گونه‌ای داره خرید می‌شه که انگار دیگه هیچوقت قرار نیست زیر ۶۰ هزار دلار رو ببینه و این خیلی مشکوکه!!! خلاصه که به دید کلان اگر خبر خاصی مثل جنگ و... پیش نیاد تا چند ماه دیگه بیتکوینو بالای 150,000 دلار خواهیم دید،و باز تکید میکنم یک سری از آلت‌کوینها آتش زیر خاکستر هستن(چنلو حتما مرور کنید چند هر چیزی لازمه رو براتون گذاشتم👍)... @AdvinClub

🔺یه چند روز ممکنه نباشم چون درگیر چنتا کار دیگه هستم،خلاصه که چنلو مرور کنید چراکه پر از مطالبیه که حاصل ساعتها مطالعه بندس،پس ساده ازشون نگذرید و استفاده کنید، پایدار باشید💎

حواستون به ۵ام ماه می هم باشه😉

🟡همه چی هم سیگنالش بود هم تحلیلش،منتها مسئله اینه که یه عده نه باو کافی دارن و نه توجه کافی... یه بزرگی یه بار حرف قشنگی زد،گفت:کسی که بخواد کاریو انجام بده راهشو پیدا میکنه کسی که نخواد بهونشو! خلاصه این که گفته بودم... و در نهایت باز تاکید میکنم امروز جمعس،حتما در حد نیمساعت هم که شده وثت بذارید و چنلو مرور کنید...

البته روی مارکت طلا(GOLD)هم یه اثر از خودم به یادگار گذاشتم🙃
البته روی مارکت طلا(GOLD)هم یه اثر از خودم به یادگار گذاشتم🙃

البته روی مارکت طلا(GOLD)هم یه اثر از خودم به یادگار گذاشتم🙃
البته روی مارکت طلا(GOLD)هم یه اثر از خودم به یادگار گذاشتم🙃

دیگه شات سودای بقیه سیگنالا،بمونه واسه بعد🍸(18تا سیگنال،و بالای ۳۰۰۰ درصد سود تا اینجا با میانگین اهرم۲۰ و ۱۵۰ درصد سود اسپات،شکر🤲) نمیخواین شات سوداتونو بفرستید بیاد😉 ✈️Telegram | 📷Inestagram 👨‍🚀Connect