uk
Feedback
אינטראקטיב ישראל

אינטראקטיב ישראל

Відкрити в Telegram

אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv.co.il

Показати більше

📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу אינטראקטיב ישראל

Канал אינטראקטיב ישראל (@interactiveil) у мовному сегменті Іврит є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 27 635 підписників, посідаючи 4 425 місце в категорії Економіка та фінанси та 226 місце у регіоні Ізраїль.

📊 Показники аудиторії та динаміка

З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 27 635 підписників.

За останніми даними від 22 червня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на -22, а за останні 24 години на -4, загальне охоплення залишається високим.

  • Статус верифікації: Не верифікований
  • Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 14.38%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає 9.65% реакцій від загальної кількості підписників.
  • Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 3 974 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 2 668 переглядів.
  • Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 5.
  • Тематичні інтереси: Контент зосереджений навколо ключових тем, таких як www.inter-il.com, חשבון, תחזית, איראן, דו״ח.

📝 Опис та контентна політика

Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv....

Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 23 червня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Економіка та фінанси.

27 635
Підписники
-424 години
-257 днів
-2230 день
Архів дописів
אז מה קורה היום בשוק? קונסטליישן אנרג’י (CEG) עולה ב־3.5% לאחר שקיבלה הלוואה של מיליארד דולר להחייאת תחנת כוח גרעינית — צעד שמחזק את מעמדה כמקור אנרגיה יציב בעידן עומס הדאטה סנטרים. דורדאש (DASH) מטפסת ב־2% אחרי שג’פריס שדרגה ל”קנייה” בטענה שהירידות האחרונות הפריזו בחולשה, בעוד פעילות המשלוחים ממשיכה להציג צמיחה חזקה. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית טסלה ומניית אנבידיה במוקד: מוסק והואנג ידונו בעתיד ה-AI בפורום ארה״ב–סעודיה מנכ״ל טסלה, אלון מאסק, ומנכ״ל אנבידיה, ג׳נס
מניית טסלה ומניית אנבידיה במוקד: מוסק והואנג ידונו בעתיד ה-AI בפורום ארה״ב–סעודיה מנכ״ל טסלה, אלון מאסק, ומנכ״ל אנבידיה, ג׳נסן הואנג, ישתתפו היום בוושינגטון בפאנל מרכזי שיעסוק בהתקדמות בטכנולוגיות בינה מלאכותית – במסגרת פורום השקעות משותף לארה״ב ולערב הסעודית. הפאנל יבחן את הארכיטקטורות, המודלים וההשקעות שמעצבים את הדור הבא של ה-AI ואת השפעתם על תעשיות גלובליות. האירוע מתקיים יום לאחר פגישתו של יורש העצר מוחמד בן סלמאן עם נשיא ארה״ב דונלד טראמפ, ומשקף את התחזקות קשרי העסקים בין המדינות. לצד מאסק והואנג ישתתפו גם מנהלי חברות ענק כמו פלאנטיר (PLTR), שברון (CVX), ארמקו, קואלקום, סיסקו, אדובי, ג׳נרל דיינמיקס ופייזר. נוכחותם של מנהלים בכירים מתעשיות האנרגיה, הביטחון, הטכנולוגיה והבריאות מחזקת את החשיבות האסטרטגית של השקעות ב-AI במזרח התיכון ובארה״ב, במיוחד על רקע רפורמות כלכליות והאצת השקעות־ענק בתשתיות חישוב. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

פידליטי: ראלי מניות ה-AI יימשך למרות חששות לבועה מומחי פידליטי אינטרנשיונל מעריכים כי גל העליות במניות ה-AI רחוק מלהסתיים, למ
פידליטי: ראלי מניות ה-AI יימשך למרות חששות לבועה מומחי פידליטי אינטרנשיונל מעריכים כי גל העליות במניות ה-AI רחוק מלהסתיים, למרות הירידות האחרונות בסקטור השבבים והחשש הגובר מהתנפחות בועה. בפידליטי מציינים כי הביקוש למודלים גנרטיביים ממשיך לגדול במהירות, וכי תכניות ההשקעה האגרסיביות של החברות – בהובלת אנבידיה (NVDA) – מצביעות על המשך מגמה חיובית, כל עוד קצב ההשקעות והשימוש בפועל לא נחלש. לדברי ג’וזף ג’אנג, מנהל השקעות בפידליטי, הירידות האחרונות בסקטור נובעות בעיקר מפעולות גידור לקראת דו״ח אנבידיה, ולא משינוי יסודי בביקוש. הוא מוסיף כי כל עוד מחירי הצ׳יפים ממשיכים לעלות והרווחיות של חברות AI מתחזקת, התיקונים בשוק צפויים להוות הזדמנות קנייה. במקביל, מנהלי השקעות אחרים מזהירים מפני אופטימיות־יתר, כאשר כמה קרנות מפחיתות חשיפה למניות השבבים על רקע עלייה בשוויים ובהשוואה למאפייני בועת הדוט־קום. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מיקרוסופט ואנבידיה משקיעות באנטרופיק בעסקת ענק שמטלטלת את עולם ה-AI מיקרוסופט (MSFT) ואנבידיה (NVDA) הודיעו על השקעות חדשות ב
מיקרוסופט ואנבידיה משקיעות באנטרופיק בעסקת ענק שמטלטלת את עולם ה-AI מיקרוסופט (MSFT) ואנבידיה (NVDA) הודיעו על השקעות חדשות באנטרופיק, יצרנית מודל ״Claude״, במסגרת הסכם רחב־היקף שכולל התחייבות של 30 מיליארד דולר לשימוש בשירותי הענן של Azure. לפי ההודעה, אנבידיה תשקיע עד 10 מיליארד דולר, ומיקרוסופט עד 5 מיליארד דולר, כחלק מסבב הגיוס הבא של אנטרופיק. המהלך מעמיק את הקשרים בין שלוש מהשחקניות המרכזיות בתחום, ומסמן ניסיון ברור להפחית את התלות באופן איי, שלפי הערכות מגדיל את החשיפה התחרותית בענף. במיקרוסופט מבהירים כי OpenAI עדיין שותפה אסטרטגית, אך לא היחידה. אנטרופיק, שהוקמה על ידי פורשי OpenAI ונערכה לאחרונה לפי שווי של כ-183 מיליארד דולר, נהנית מביקוש חזק במגזר העסקי וצפויה להכפיל ואף לשלש את קצב ההכנסות השנתי שלה בשנה הקרובה. כחלק מההסכם, תשתמש החברה בכ-1 גיגה־ואט של מחשוב מבוסס Grace Blackwell ו-Vera Rubin של אנבידיה — השקעה שעלותה נאמדת בעד 20–25 מיליארד דולר. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניה במוקד מניית אנבידיה (NVDA) יורדת ב־3% לאחר חששות מהאטה בהשקעות ב־AI והורדות דירוג למיקרוסופט ואמזון שהעיבו על הסנטימנט, כשהשוק חושש שגם תחרות גוברת ושחיקת ערך מהירה של שבבים ילחצו על הדו״ח המתקרב. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית מייקרוסופט ואמזון נופלות — אנליסט מזהיר: “הכלכלה של ה-AI חלשה מהצפוי”📉 שתי ענקיות הטכנולוגיה מייקרוסופט (MSFT) ואמזון
מניית מייקרוסופט ואמזון נופלות — אנליסט מזהיר: “הכלכלה של ה-AI חלשה מהצפוי”📉 שתי ענקיות הטכנולוגיה מייקרוסופט (MSFT) ואמזון (AMZN) רושמות ירידות לאחר שברנסטיין־רותשילד הורידה את המלצתה ל-Natural משתי החברות. האנליסט אלכסנדר הייסל קובע כי לאחר תקופה ארוכה של אופטימיות סביב בינה מלאכותית — הגיע הזמן לגישה זהירה יותר. לפי הייסל, הכלכלה שמאחורי פרויקטי AI גנרטיבי חלשה בהרבה מההנחות הקודמות: כל דולר שמושקע בתשתיות GenAI מייצר כיום כ-20 סנט בלבד בערך נוכחי — לעומת 1.40 דולר בפרויקטי “ענן 1.0”. לדבריו, פריסות GPU דורשות פי שישה יותר הון כדי לייצר את אותו ערך עסקי. מניית אמזון ירדה ב-2.8% ומניית מייקרוסופט ירדה ב-2.5%, כאשר המשקיעים מעריכים מחדש את הסיכונים סביב השקעות ענק בדאטה־סנטרים. הייסל גם מזהיר כי ההחזר על ההשקעה בענן AI “נמוך מהותית” וכי קיים סיכון גובר ל-overbuild — השקעות עודפות שלא יניבו ערך. לדבריו, חלק גדול מהערך זורם כיום דווקא למפתחי המודלים כמו אנתרופיק ואופן־AI, ולא לחברות התשתית. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.41%-) דאו (0.
צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.41%-) דאו (0.71%-) נאסד"ק (0.51%-) 2. מדדי אסיה 🌏 ניקיי היפני (3.22%-) שנגחאי הסיני (0.81%-) האנג סאנג הסיני (1.72%-) 3. מדדי אירופה 🇪🇺 דאקס הגרמני (1.57%-) קאק40 הצרפתי (1.62%-) פוטסי100 הבריטי (1.31%-) יורוסטוקס50 האירופאי (1.67%-) 4. סחורות⛏️ נפט 59.70 (0.25%+) זהב 4,069.81 (0.27%-) ביטקויין 91,427 (2.75%-) 5. מט"ח 🪙 שקל-דולר 3.273 (0.71%+) שקל-יורו 3.790 (0.53%+) 6. מניות במוקד💡 • מניית בלו אוול קפיטל (OWL), מנהלת נכסים חלופיים בשווי 21.5 מיליארד דולר, יורדת בעוד 1% לאחר צניחה של 5.8% אתמול. החברה ממזגת שני קרנות אשראי פרטיות, כשמשקיעי הקרן הפרטית צפויים להפסדים משמעותיים ולחסימת משיכות עד השנה הבאה – מה שממשיך ללחוץ על המניה. • מניית הום דיפו (HD), ענקית שיפור הבית בשווי 356.4 מיליארד דולר, יורדת ב־4.3% לאחר שהרוויחה 3.74 דולר למניה ברבעון השלישי – מתחת לציפיות ל־3.84 דולר – והורידה את תחזית הרווח השנתית. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

תקלה בקלאודפלייר מפילה אתרים מרכזיים ברחבי העולם — והמניה צונחת במסחר המקדים📉 תקלה רחבה בקלאודפלייר (NET) גרמה הבוקר לשיבושי
תקלה בקלאודפלייר מפילה אתרים מרכזיים ברחבי העולם — והמניה צונחת במסחר המקדים📉 תקלה רחבה בקלאודפלייר (NET) גרמה הבוקר לשיבושים משמעותיים באתרים ושירותים ברחבי העולם, ובהם הרשת החברתית אקס (X), לשעבר טוויטר, ואתרי תוכן מרכזיים כמו Letterboxd. משתמשים נתקלו בהודעת שגיאה המצביעה על “כשל פנימי ברשת של קלאודפלייר”, שהוביל לאי־יכולת לטעון דפים. מניית החברה מגיבה בירידה של כ־3% במסחר המקדים. קלאודפלייר, הנחשבת לאחת מספקיות התשתית הקריטיות של האינטרנט, מעניקה שירותי אבטחה, ניהול עומסים והגנה מפני מתקפות סייבר למיליוני אתרים ברחבי העולם. בשל כך, כל תקלה במערכותיה מתגלגלת במהירות ומשבשת שירותים רבים — תופעה שזכורה גם מקריסת AWS של אמזון (AMZN) לפני כחודש. החברה מסרה כי היא מודעת לתקלה וצוותיה בודקים את הסיבה, אך נכון לעכשיו אין הערכה ברורה לגבי משך הזמן עד לפתרון מלא. גם אתר ניטור התקלות Down Detector התקשה לפעול עקב אותה בעיה — עדות להיקף האירוע. התקלה מדגישה שוב את התלות העמוקה של האינטרנט העולמי בשחקנים בודדים. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אפל מזנקת בסין: האייפון 17 קוטף רבע מהשוק המקומי באוקטובר אפל ‏(AAPL) רשמה באוקטובר קפיצה מרשימה במכירות בסין, עם נתח שוק של
אפל מזנקת בסין: האייפון 17 קוטף רבע מהשוק המקומי באוקטובר אפל ‏(AAPL) רשמה באוקטובר קפיצה מרשימה במכירות בסין, עם נתח שוק של 25% – אחד לכל ארבעה סמארטפונים שנמכרו במדינה. לפי חברת המחקר Counterpoint, מכירות האייפון זינקו ב-37% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, על רקע ביקוש חזק לסדרת iPhone 17 בשלושת הדגמים, כשדגם הבסיס הוביל את הגידול. לפי האנליסטים, יותר מ־80% ממכירות אפל החודש הגיעו מהדגמים החדשים, מה שמעיד על עלייה ב־ASPs ועל פתיחת רבעון דצמבר עם מומנטום חריג בחוזקו. במקביל, גם יצרניות סיניות דחפו את השוק קדימה: שיאומי ‏(1810.HK) טיפסה למקום השני לראשונה מזה עשור בזכות השקת סדרת 17 מוקדמת, ואופו רשמה עלייה של 19% במכירות הודות לדגמי Find X9 ורנו 14. האיום המרכזי על אפל כעת הוא השקת סדרת Mate 80 החדשה של וואווי, שתגיע לשוק ב־25 בנובמבר. למרות זאת, אנליסטים מעריכים כי מומנטום המותג נשאר חזק, וללא סימנים להאטה חדה בקרוב. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

הביטקויין ירד מתחת ל־90 אלף דולר – חשש שהירידות מסמנות האטה רחבה יותר📉 הביטקויין ירד לראשונה זה שבעה חודשים מתחת ל־90 אלף דו
הביטקויין ירד מתחת ל־90 אלף דולר – חשש שהירידות מסמנות האטה רחבה יותר📉 הביטקויין ירד לראשונה זה שבעה חודשים מתחת ל־90 אלף דולר, במהלך שמחריף את החשש מפגיעה בתיאבון הסיכון בשווקים. המטבע איבד את כל עליות 2025 והוא כ־30% מתחת לשיא שקבע באוקטובר מעל 126 אלף דולר. אנליסטים מסבירים כי אי־ודאות סביב הפחתות הריבית בארה״ב, לצד חולשה במניות הטכנולוגיה באסיה ובוול סטריט, ממשיכות ללחוץ על שוק הקריפטו. לפי גורמים בשוק, מוסדות וחברות ציבוריות שמימשו רווחים לאחר הראלי האחרון האיצו את גל הירידות, והדבר מגביר את התנודתיות. גם מניות הקשורות לתחום, כמו ריוט פלטפורמס, מארה הולדינגס ובורסת קויין בייס, מגיבות במגמה שלילית. במקביל, האת׳ריום איבד כמעט 40% מערכו מאז אוגוסט, והתנהגות זו מעוררת חשש שמדובר באיתות מוקדם ללחץ נוסף בשוקי המניות — כפי שנצפה בתחילת השנה הקודמת. חלק מהאנליסטים מזהירים כי אם התנודתיות תמשיך, רמת התמיכה המשמעותית הבאה של הביטקויין נמצאת סביב 75 אלף דולר. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

יותר מ-1 טריליון דולר “מתחת לרדאר”: הסיכון הגדול שמאיים על שוקי ההון לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/how-ai-com
יותר מ-1 טריליון דולר “מתחת לרדאר”: הסיכון הגדול שמאיים על שוקי ההון לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/how-ai-companies-are-removing-debt-from-their-balance-sheets-and-what-it-means-for-the-future-of-the-ai-industry/ _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

דל תחת לחץ: דאונגרייד כפול מטלטל את המניה למרות ביקושי ה־AI📉 מניית דל טכנולוג’יז (DELL) נפלה ב־7.6% לאחר שמורגן סטנלי (MS) ב
דל תחת לחץ: דאונגרייד כפול מטלטל את המניה למרות ביקושי ה־AI📉 מניית דל טכנולוג’יז (DELL) נפלה ב־7.6% לאחר שמורגן סטנלי (MS) ביצעה מהלך חריג – דאוונגרד כפול שהוריד את הדירוג ל־Underweight והפחית את מחיר היעד ל־110 דולר. הסיבה המרכזית: זינוק חד במחירי הזיכרונות, כשמחירי NAND עלו ב־50% ו־DRAM זינקו ב־300% בחצי השנה האחרונה – מהלך שלדברי הבנק יכביד משמעותית על המרווחים של יצרניות החומרה. גם חברות נוספות צפויות לסבול: HP (HPQ) ירדה 4% ויולט פקרד אנטרפרייז (HPE) נפלה 5.8%, לאחר שגם הן קיבלו הורדות דירוג בשל רגישותן לעליות במחירי רכיבי הזיכרון. מנגד, בג׳יי.פי מורגן מציגים תמונת ראי. אנליסטי הבנק מעריכים כי דל תספק דו״ח חזק ברבעון השלישי ב־25 בנובמבר, בזכות ביקושים עוצמתיים לשרתים ייעודיים ל־AI. הם מציינים כי מרבית לחץ העלויות יגיע רק ב־2027, משום שדל רכשה מראש מלאים במחירים נמוכים. לכן, הבנק מעלה את מחיר היעד ל־170 דולר ומוסיף את דל ל־Catalyst Watch, כשהמסר המרכזי: הביקוש לשרתים חכמים ממשיך להפתיע כלפי מעלה. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניה במוקד מניית אקספנג (XPEV) נופלת ב־6.6% לאחר שהתחזית לרבעון הרביעי עמדה על 3.2 מיליארד דולר בלבד מול ציפיות ל־3.6 מיליארד – פער שלחץ את המניה מטה. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

טסלה מזנקת לאחר המלצה שורית: סטייפל מהמרת על פריצת דרך ב־FSD וברובוטקסי📈 מניית טסלה (TSLA) עלתה היום ב־3%, לאחר שבוע תנודתי,
טסלה מזנקת לאחר המלצה שורית: סטייפל מהמרת על פריצת דרך ב־FSD וברובוטקסי📈 מניית טסלה (TSLA) עלתה היום ב־3%, לאחר שבוע תנודתי, בעקבות הערכה מחודשת מבית ההשקעות סטיפל. האנליסט סטיבן גנגארו העלה את מחיר היעד ל־508 דולר (מ־483) ושמר על המלצת “קנייה”, כשהוא מדגיש כי ההתקדמות בבינה המלאכותית של טסלה היא לב הסיפור. לדבריו, יכולות ה־FSD של החברה צפויות להשתפר משמעותית בזכות מערכות AI מתקדמות, שיובילו לנהיגה חלקה יותר ולביצוע משימות מורכבות כמו איתור חניה. במרכז ההתקדמות עומד אשכול האימון הענק Cortex שנבנה במפעל גיגה טקסס, המאפשר קצב שיפור מהיר יותר. גנגארו אף ציין כי מניסיונו האישי – הגרסה הנוכחית כבר טובה יותר. סטיפל מתלהב גם מקצב פריסת שירות המוניות האוטונומיות של טסלה, שפועל כיום באוסטין ובמפרץ סן פרנסיסקו, וצפוי להגיע ל־8 עד 10 מטרופולינים עד סוף 2025. באוסטין, טסלה כבר הרחיבה את אזורי הפעילות שלוש פעמים מאז יוני. לצד ההתלהבות, האנליסטים מציינים כי ירידה ברווחיות לרכב מהווה סיכון, אך דגמי סטנדרט מוזלים עשויים לצמצם את הפגיעה. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

הקרן של פיטר תיל מחסלת אחזקות באנבידיה – אנליסטים מעריכים: הפיצול סביב בועת ה-AI מעמיק קרן Thiel Macro של פיטר תיל חשפה כי מכ
הקרן של פיטר תיל מחסלת אחזקות באנבידיה – אנליסטים מעריכים: הפיצול סביב בועת ה-AI מעמיק קרן Thiel Macro של פיטר תיל חשפה כי מכרה ברבעון השלישי את כל אחזקותיה באנבידיה (NVDA) – 537,742 מניות בשווי של כ־100 מיליון דולר לפי מחיר הסגירה ב־30 בספטמבר. המהלך מגיע זמן קצר לאחר שסופטבנק (9984.T) ביצעה מכירה ענקית של מניות אנבידיה בהיקף 5.83 מיליארד דולר, מה שמחזק את תחושת אי־הוודאות סביב מניות ה-AI. אנליסטים מעריכים כי המימושים של תיל וסון משקפים חשש מהתנפחות בשוק השבבים, שבו החברות משקיעות סכומי עתק בהקמת תשתיות AI לפני שהציגו מודלים רווחיים יציבים. למעשה, ניתוח של דיווחי 13F מ־909 קרנות גידור מראה פיצול כמעט מוחלט: 161 קרנות הגדילו אחזקות באנבידיה, בעוד 160 צמצמו – עדות לאי־בהירות אמיתית לגבי המשך הביקושים. מניית אנבידיה יורדת כעת ב־1.7%, כאשר משקיעים מבצעים רוטציה החוצה ממניות AI תנודתיות. בתיקו העדכני, תיל מחזיק בעיקר באפל (AAPL), מיקרוסופט (MSFT) וסטייק מצומצם בטסלה (TSLA), לצד השקעות בסטארט־אפים כמו Substrate, Mercor ו-Cognition AI. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.19%-) דאו (0.
צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.19%-) דאו (0.23%-) נאסד"ק (0.37%-) 2. מדדי אסיה 🌏 ניקיי היפני (0.10%-) שנגחאי הסיני (0.46%-) האנג סאנג הסיני (0.71%-) 3. מדדי אירופה 🇪🇺 דאקס הגרמני (0.69%-) קאק40 הצרפתי (0.48%-) פוטסי100 הבריטי (0.19%-) יורוסטוקס50 האירופאי (0.84%-) 4. סחורות⛏️ נפט 60.17 (0.50%+) זהב 4,068.16 (0.40%-) ביטקויין 93,856.7 (0.87%-) 5. מט"ח 🪙 שקל-דולר 3.243 (0.47%+) שקל-יורו 3.756 (0.03%+) 6. מניות במוקד💡 • מניית אלפאבית (GOOGL), בעלת יוטיוב וגוגל בשווי 3.34 טריליון דולר, עולה ביותר מ־4% לאחר שנחשף כי ברקשייר האתאווי של וורן באפט רכשה מניות בחברה בהיקף של מעל 4 מיליארד דולר ברבעון השלישי. • מניית אקספנג (XPEV), יצרנית הרכב החשמלי הסינית בשווי 24.5 מיליארד דולר, יורדת בכ־4% לאחר דו״ח מעורב – הפסד מתואם נמוך מהצפי אך תחזית ההכנסות לרבעון הרביעי אכזבה את המשקיעים. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _