uk
Feedback
אינטראקטיב ישראל

אינטראקטיב ישראל

Відкрити в Telegram

אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv.co.il

Показати більше

📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу אינטראקטיב ישראל

Канал אינטראקטיב ישראל (@interactiveil) у мовному сегменті Іврит є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 27 650 підписників, посідаючи 4 427 місце в категорії Економіка та фінанси та 225 місце у регіоні Ізраїль.

📊 Показники аудиторії та динаміка

З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 27 650 підписників.

За останніми даними від 24 червня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на -20, а за останні 24 години на 0, загальне охоплення залишається високим.

  • Статус верифікації: Не верифікований
  • Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 14.31%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає 9.33% реакцій від загальної кількості підписників.
  • Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 3 954 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 2 578 переглядів.
  • Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 5.
  • Тематичні інтереси: Контент зосереджений навколо ключових тем, таких як www.inter-il.com, חשבון, תחזית, איראן, דו״ח.

📝 Опис та контентна політика

Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv....

Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 25 червня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Економіка та фінанси.

27 650
Підписники
Немає даних24 години
-77 днів
-2030 день
Архів дописів
מניית אנבידיה יורדת לאחר דוח מעורב📉 מניית אנבידיה (NVDA), ענקית השבבים ופתרונות מחשוב לענן ובינה מלאכותית, יורדת ב־2.1% במסח
מניית אנבידיה יורדת לאחר דוח מעורב📉 מניית אנבידיה (NVDA), ענקית השבבים ופתרונות מחשוב לענן ובינה מלאכותית, יורדת ב־2.1% במסחר הלילי למרות תוצאות רבעוניות חזקות שהכו את תחזיות האנליסטים. הרווח למניה ברבעון עמד על 1.05 דולר – מעל הצפי של 1.01 דולר✅ ההכנסות הסתכמו ב־46.74 מיליארד דולר – מעל הצפי של 46.06 מיליארד דולר✅ הכנסות מחטיבת הדאטה סנטר, מנוע הצמיחה המרכזי, הסתכמו ב־41.1 מיליארד דולר – מתחת לצפי של 41.34 מיליארד דולר❌ לתחזית הרבעון הבא, החברה צופה הכנסות של 54 מיליארד דולר, מעל הצפי של 53.1 מיליארד דולר✅ עם זאת, החברה הבהירה כי התחזית אינה כוללת מכירות לשוק הסיני של שבב ה־H20. אנבידיה לא מכרה כלל את השבב לסין ברבעון עקב מגבלות יצוא אמריקאיות, מה שהוביל לפגיעה של מיליארדי דולרים במכירות הפוטנציאליות❌ הנהלת החברה ציינה כי הביקוש לשרתי Blackwell צמח ב־17% ברבעון, וכי הוצאות עתק של ענקיות הענן ימשיכו לתדלק את הצמיחה בתחום ה־AI, אף שהקצב ברבעון הנוכחי היה האיטי ביותר מאז פרוץ בום ה־AI ב־2023. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

לואי ויטון משיקה ליפסטיק ב־160 דולר: הימור יוקרתי בעולם הקוסמטיקה מותג היוקרה לואי ויטון, בבעלות קבוצת LVMH (טיקר LVMUY), נכנ
לואי ויטון משיקה ליפסטיק ב־160 דולר: הימור יוקרתי בעולם הקוסמטיקה מותג היוקרה לואי ויטון, בבעלות קבוצת LVMH (טיקר LVMUY), נכנס לעולם האיפור עם השקת קולקציית La Beauté, הכוללת 55 ליפסטיקים ו־10 באלמים במחיר 160 דולר ליחידה, וכן פלטות צלליות ב־250 דולר. המהלך, שנעשה בשיתוף מאפרת העל פט מקגראת', נתפס כמהלך אסטרטגי שמטרתו לחזק את מעמדו של המותג בצמרת תעשיית היופי – גם אם שוק לליפסטיק במחיר כזה כמעט ואינו קיים. השקה זו מציבה את לואי ויטון מעל מתחרות יוקרה אחרות: הרמס (RMS.PA) שמוכרת ליפסטיק ב־85 דולר, טום פורד ב־65 דולר ושאנל ב־50 דולר. גם מחירי הריפיל של ויטון גבוהים מהממוצע – 69 דולר לליפסטיק ו־92 דולר לפלטה, יותר מהמחיר המלא של מוצרים אצל חלק מהמותגים המתחרים. בלואי ויטון מצהירים כי האסטרטגיה מכוונת ללקוחות העשירים ביותר ולדור צעיר נחשק, תוך שמירה על "ה־DNA של ויטון". עם זאת, המהלך מתרחש ברקע האטה בביקוש למוצרי יוקרה, לצד השפעת מכסי טראמפ על שולי הרווח בענף. מניית LVMH עלתה ב־3.3% לאחר ההכרזה. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניה במוקד מניית איון קיו (IONQ) עולה ב־3% במסחר המקדים לאחר סיקור חיובי מצד בריילי, שמעריך את הצמיחה המהירה בטכנולוגיית ה־Trapped Ion והרחבת פעילותה בתחום הקוונטי. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

הממשל מבהיר שאין כוונה לרכוש חלק באנבידיה שר האוצר האמריקאי סקוט בסנט הצהיר כי רכישת חלק בחברת אנבידיה (NVDA) אינה עומדת על ה
הממשל מבהיר שאין כוונה לרכוש חלק באנבידיה שר האוצר האמריקאי סקוט בסנט הצהיר כי רכישת חלק בחברת אנבידיה (NVDA) אינה עומדת על הפרק. לדבריו, בניגוד לאינטל (INTC) שקיבלה בשבוע שעבר השקעת ענק מהממשל בתמורה ל־10% מהמניות, אנבידיה "לא זקוקה לתמיכה פיננסית" ולכן לא נשקלת השקעת הון ממשלתית בה. ההבהרה מגיעה ברקע דיונים גוברים בוושינגטון על הרחבת המודל של השקעות ישירות בתאגידים אסטרטגיים. בסנט ציין כי ייתכן והממשל יבחן תעשיות אחרות כמו בניית אוניות, שם יש אינטרס אמריקאי מובהק. בכך הוא רמז שהגישה החדשה – שימוש בכספי ציבור ליצירת אחזקות אסטרטגיות – לא תוגבל רק לענף השבבים. הממשל כבר הראה נכונות להתערב בשוק: ביוני הושלמה עסקת רכישת U.S. Steel על ידי ניפון סטיל היפנית, כאשר וושינגטון קיבלה "מניית זהב" המקנה לה זכות וטו בנושאי תפעול מרכזיים. כעת, מהלך זה מקבל משנה תוקף עם ההשקעה באינטל, והאפשרות להתרחב לענפים נוספים. בשוק ההון, המשקיעים עוקבים בדריכות גם אחרי דוחות אנבידיה הצפויים, שצפויים לשמש אבן בוחן מרכזית להערכת ביקוש שבבי ה־AI בעולם. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מאסק מטלטל את וול סטריט: האם רכישה של מיליארדי שבבים תהפוך את ה־AI לתעשייה היקרה בהיסטוריה? לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.
  מאסק מטלטל את וול סטריט: האם רכישה של מיליארדי שבבים תהפוך את ה־AI לתעשייה היקרה בהיסטוריה? לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/elon-musks-crazy-prediction-billions-of-chips-trillions-of-dollars-and-the-world-is-on-the-verge-of-revolution/ _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.04%-) דאו (0.
צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.04%-) דאו (0.01%-) נאסד"ק (0.08%-) 2. מדדי אסיה 🌏 ניקיי היפני (0.30%-) שנגחאי הסיני (1.76%-) האנג סאנג הסיני (1.27%-) 3. מדדי אירופה 🇪🇺 דאקס הגרמני (0.22%-) קאק40 הצרפתי (0.66%+) פוטסי100 הבריטי (0.05%-) יורוסטוקס50 האירופאי (0.33%-) 4. סחורות⛏️ נפט 63.53 (0.40%+) זהב 3,430.50 (0.09%-) ביטקויין 111,086 (0.83%+) 5. מט"ח 🪙 שקל-דולר 3.342 (0.12%-) שקל-יורו 3.868 (0.84%-) 6. מניות במוקד💡 • מניית אברקרומבי אנד פינצ' (ANF), חברת ההלבשה, הנסחרת לפי שווי של 4.6 מיליארד דולר יורדת ב-6% לאחר הדו"ח בגלל תחזית עדכנית שכללה פגיעה של כ־90 מיליון דולר מעלויות מכסים חדשים, שפגעה באופטימיות למרות תוצאות רבעוניות טובות. • מניית קנדה גוס (GOOS), חברת ההלבשה הנסחרת לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר מטפסת ב-15.5% לאחר ש-CNBC דיווחה כי בעלת השליטה בחברה, ביין קפיטל, קיבלה הצעות להפיכת החברה לפרטית. ההצעות מעריכות את קנדה גוס בכ-1.35 מיליארד דולר. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אז מה קורה היום בשוק? מניית מונגו די בי (MDB) מזנקת ב־31% במסחר המקדים אחרי דו"ח רבעוני חזק עם הכנסות של 591 מיליון דולר, בעיקר מהתחזקות מנוי התוכנה ליישומי AI. מניית אוקטה (OKTA) מטפסת ב־5.5% במסחר המקדים לאחר תוצאות חזקות מהצפוי והעלאת תחזיות, עם צמיחה של 13% בהכנסות ושיפור ברווח למניה. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אנו מזמינים אתכם להצטרף לוובינר מעשי שיתקיים היום ומחר בשעה 18:00 שבו נלמד כיצד להשתמש במערכת החדשה-Interactive IL Desktop של
אנו מזמינים אתכם להצטרף לוובינר מעשי שיתקיים היום ומחר בשעה 18:00 שבו נלמד כיצד להשתמש במערכת החדשה-Interactive IL Desktop שלב אחרי שלב! להצטרפות לוובינר לחצו על הקישור https://www.inter-il.com/webinars/?fbclid=PAZXh0bgNhZW0CMTEAAadT2mE2DVzx_mPZGEDONrabkPyb-6YKeAufjhjBcanJMeQncBjCMk4jgh0tEQ_aem_ywo9_uCDjtfZ5qJJ4OuNrg

סנופלייק מזנקת לפני הדוחות: המניה במרכז תשומת הלב מניית סנופלייק (SNOW) עולה הבוקר ב־4.5% במסחר המקדים, לפני פרסום הדוחות לרב
סנופלייק מזנקת לפני הדוחות: המניה במרכז תשומת הלב מניית סנופלייק (SNOW) עולה הבוקר ב־4.5% במסחר המקדים, לפני פרסום הדוחות לרבעון השני. הציפיות בוול סטריט גבוהות: רווח למניה צפוי לעמוד על 0.27 דולר לעומת 0.18 דולר בתקופה המקבילה אשתקד, והכנסות של 1.09 מיליארד דולר — צמיחה של 25% משנה לשנה. החברה כבר עקפה את תחזיות הרווח בארבעת הדוחות האחרונים, מה שמחזק את אמון המשקיעים. 📈 החוזקה של סנופלייק טמונה בשיעור שימור לקוחות מרשים של 124% ובצמיחה במספר הלקוחות הארגוניים הגדולים. ברבעון הקודם החברה דיווחה על 11,578 לקוחות, מתוכם 606 מייצרים מעל מיליון דולר הכנסות שנתיות. תחזית ההכנסות לשנה כולה עודכנה כלפי מעלה ל־4.325 מיליארד דולר. מנוע הצמיחה הבא של החברה הוא ה־AI: שיתופי פעולה עם OpenAI ו־Anthropic והשקת פלטפורמת Cortex מאפשרים ללקוחות לפתח אפליקציות בינה מלאכותית ישירות בתוך סביבת הענן. בנוסף, רכישת Crunchy Data בכ־250 מיליון דולר מחזקת את מעמדה מול מתחרות כמו אמזון, מיקרוסופט וגוגל. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אילון מאסק מציב תחזית אסטרונומית לשוק השבבים מניית אנבידיה (NVDA) עלתה אתמול ב־1.1% לאחר שאילון מאסק, מייסד xAI ומנכ"ל טסלה (
אילון מאסק מציב תחזית אסטרונומית לשוק השבבים מניית אנבידיה (NVDA) עלתה אתמול ב־1.1% לאחר שאילון מאסק, מייסד xAI ומנכ"ל טסלה (TSLA) ו־SpaceX, העריך כי בתוך חמש שנים תזדקק חברת הבינה המלאכותית שלו ל־50 מיליון שבבים ברמת ביצועים דומה ל־H100 של אנבידיה — ובהמשך אף ל”מיליארדים“. מאסק העריך כי ההשקעה המצטברת עלולה להגיע לטווח שבין 25 ל־40 טריליון דולר לאורך עשורים, אם כי הדגיש שבפועל העלויות יהיו נמוכות יותר בזכות התקדמות טכנולוגית עתידית. החזון של מאסק ממחיש עד כמה הצמיחה בבינה מלאכותית תלויה בתשתית חומרה רחבת היקף: שבבים ייעודיים, מרכזי נתונים עתירי הספק, מערכות קירור מתקדמות ואספקת חשמל יציבה. ההשקעה אינה רק בתחום השבבים עצמם, אלא בכל שרשרת האספקה — מחבילות מתקדמות ועד רשתות תקשורת מהירות. במקביל, מאסק מדגיש כי מגבלות פיזיות כמו ייצור, לוגיסטיקה ואנרגיה יהוו את צווארי הבקבוק של המירוץ. תחזיתו מחזקת את ההבנה כי מנצחות עידן ה־AI יהיו החברות שידעו לבנות את התשתית בקנה מידה עולמי. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אפל בוחנת רכישת חברות בינה מלאכותית כמו מיסטראל ופרופלקסיטי מניית אפל (AAPL) יורדת ב־0.2% לאחר דיווחים כי החברה קיימה דיונים
אפל בוחנת רכישת חברות בינה מלאכותית כמו מיסטראל ופרופלקסיטי מניית אפל (AAPL) יורדת ב־0.2% לאחר דיווחים כי החברה קיימה דיונים פנימיים על אפשרות לרכוש את מיסטראל הצרפתית ופרופלקסיטי, כך לפי דיווח של The Information. מדובר בצעד שמסמן שינוי בגישת המיזוגים והרכישות של אפל, שנחשבה עד כה שמרנית בתחום זה. המהלך מגיע על רקע ביקורת על פיגור יחסי של אפל בהטמעת יכולות בינה מלאכותית במכשיריה לעומת מתחרות כמו גוגל (GOOGL) וסמסונג (005930.KS). מנכ"ל אפל, טים קוק, אותת בחודש שעבר כי החברה פתוחה לעסקאות רכישה גדולות יותר כדי להאיץ את מפת הדרכים שלה בתחום ה-AI. מיסטראל, הנתמכת על ידי אנבידיה (NVDA), גויסה בשנה שעברה לפי שווי של יותר מ־6 מיליארד דולר וכעת שואפת לגיוס נוסף לפי שווי של 10 מיליארד דולר. פרופלקסיטי, הנתמכת בין היתר על ידי ג'ף בזוס, נמצאת גם היא על הכוונת. צעד כזה עשוי לחזק את מעמדה של אפל בשוק הבינה המלאכותית, במיוחד כששוק ההון בוחן מקרוב את התקדמותה בתחום. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניה במוקד מניית אוקלו (OKLO) מזנקת ב־10% בפתיחת המסחר בעקבות סיקור חיובי של בנק אוף אמריקה, שהדגיש את התמיכה הממשלתית והביקוש הגובר לאנרגיה גרעינית. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

ממשלת ארה״ב בוחנת הרחבת מודל אינטל גם לענף הביטחוני מניית לוקהיד מרטין (LMT) עולה ב־1.3% לאחר הצהרות מפתיעות מצד שר המסחר האמ
ממשלת ארה״ב בוחנת הרחבת מודל אינטל גם לענף הביטחוני מניית לוקהיד מרטין (LMT) עולה ב־1.3% לאחר הצהרות מפתיעות מצד שר המסחר האמריקאי הווארד לוטניק. לוטניק רמז כי ייתכן שהממשל יאמץ מהלך דומה לזה שבוצע עם אינטל (INTC), במסגרתו קיבלה המדינה כמעט 10% ממניות החברה תמורת 8.9 מיליארד דולר. לדבריו, ההיגיון פשוט: אם חברות פרטיות נהנות ממיליארדי דולרים במימון ממשלתי, על הציבור ליהנות מהתמורה באמצעות החזקת מניות. בהקשר הביטחוני, לוטניק ציין את לוקהיד מרטין כמי ש־73% מהכנסותיה מגיעות ישירות מהממשל. “הם למעשה זרוע של ממשלת ארה״ב”, אמר, תוך הדגשה כי יש לבחון את הכלכלה סביב רכש חימושים נרחב. לדבריו, הממשל צריך “לדחוף חזק יותר” על מנת להשיג עסקאות שמשרתות גם את משלמי המסים. המהלך עם אינטל – שבו הממשלה הופכת לבעלת מניות פסיבית ללא מושבים בדירקטוריון – התקבל בוול סטריט כהוכחה לסגנון הכלכלי החדש של ממשל טראמפ, המשלב השקעות אסטרטגיות עם ביטחון לאומי. כעת, האפשרות שהמודל יורחב לתעשיית הנשק עשויה לשנות את דפוסי המימון של חברות ביטחוניות ולהעניק למשקיעים שכבת ביטחון נוספת. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מסחר חכם יותר: חוויית המשתמש החדשה שמדברת לכל משקיע לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/the-next-generation-of-trad
  מסחר חכם יותר: חוויית המשתמש החדשה שמדברת לכל משקיע לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/the-next-generation-of-trading-systems-meet-interactive-il-desktop/ _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.06%-) דאו (0.
צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.06%-) דאו (0.07%-) נאסד"ק (0.07%-) 2. מדדי אסיה 🌏 ניקיי היפני (0.97%-) שנגחאי הסיני (0.39%-) האנג סאנג הסיני (1.18%-) 3. מדדי אירופה 🇪🇺 דאקס הגרמני (0.16%-) קאק40 הצרפתי (1.21%-) פוטסי100 הבריטי (0.38%-) יורוסטוקס50 האירופאי (0.62%-) 4. סחורות⛏️ נפט 63.69 (1.73%-) זהב 3,425.72 (0.25%+) ביטקויין 110,541 (0.89%-) 5. מט"ח 🪙 שקל-דולר 3.363 (0.23%-) שקל-יורו 3.912 (0.26%-) 6. מניות במוקד💡 • מניית אוקלו (אוקלו), מפתחת הכורים הגרעיניים, הנסחרת לפי שווי של 10.5 מיליארד דולר מזנקת ב-3% לאחר שבנק אוף אמריקה יזם סיקור על החברה בדירוג "קנייה" וציינו כי הגרעין הוא תעשייה שצוברת תאוצה מחדש, ונראה כי אוקלו "ממוצבת היטב כדי לענות על צורכי האנרגיה של ה-AI". • מניית AMD, ענקית השבבים הנסחרת לפי שווי של 265 מיליארד דולר מטפסת ב-3% בעקבות שדרוג לרכישה ב-Truist וציינו כי לקוחות היפר-סקייל משתפים פעולה יותר ויותר עם החברה ו"מביעים עניין בפריסת AMD בקנה מידה גדול". _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אז מה קורה היום בשוק? מניית אינטראקטיב ברוקרס (IBKR) מזנקת ב־5% במסחר המקדים אחרי שנודע שתצורף למדד S\&P 500 ותיכנס במקומה של וולגרינס – צעד שמחזק את מעמדה כגורם מרכזי בשוק הברוקראז'. מניית פלנטיר (PLTR) יורדת ב־1% במסחר המקדים לאחר שמנכ"ל החברה אלכס קארפ מכר מניות בשווי 60 מיליון דולר, מה שמוסיף לחץ על המניה לאחר רצף ירידות אחרון. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _