TEKNIK DOUBLE CANDLE - GOLD
Відкрити в Telegram
Nak join group analisa + signal GOLD sahaja , boleh pm @Shah10pips
Показати більше938
Підписники
Немає даних24 години
-17 днів
-1030 днів
Архів дописів
Untuk makluman broker FBS , broker lagend yg bertahun lama nya dah boleh withdraw hujung minggu gaisss 👍 Trade crypto weekend.. terus boleh proses withdraw ye...
Mana yg pm admin @Shah10pips d telegram
Buat masa skrg hp beliau lagi satu ada masalah.. InshaAllah akan kembali seperti biasa.. jgn lupa buka akaun dgn FBs skrg..
https://fbs.partners?ibl=74691&ibp=1354451
Trade jumaat , kita wd pagi weekend.. tak risau dah , walaupun NFP malam...kita still boleh wd pagi2 subuh 👏👏👏
+1
Gold hits target.. alhamdulillah untuk 382 pips 🤪🤪🤪 saya sungguh2 free hari ni 🤣
@Shah10pips
Group ni saya dah tak ambik org ye..mohon maaf 👊 jadi mana yg saya sempat respon semalm dan hari ini sahaja berkesempatan 👌
Yg pm saya selepas 9 pagi ini..saya tak ambik dah 👍 Saya bak fokus apa yg ada saja skrg... Smlm dah collect 300 pips.
Hari ni kita cari lebih lg.
@Shah10pips
Dua broker yg korang boleh layan gold d sini ya 👍
Gmi
https://gmi-ma.biz/account/register?token=OWVlNGU4N2RhN2Y4YjVlMmZiYTRlOGY2MTFkNTg3NzU%3D
Dengan
FBS
https://fbs.partners?ibl=74691&ibp=1354451
Masih setia dgn dua broker ni sebab withdraw lancar 👍💪
Yang nak ebook dgn signal.. boleh pm @Shah10pips
Pm baru2 tu semua saya dah reply ye 😁
Repost from N/a
Dua broker yg korang boleh layan gold d sini ya 👍
Gmi
https://gmi-ma.biz/account/register?token=OWVlNGU4N2RhN2Y4YjVlMmZiYTRlOGY2MTFkNTg3NzU%3D
Dengan
FBS
https://fbs.partners?ibl=74691&ibp=1354451
Alhamdulillah gold terjun 530 pips.. sedang saya sibuk ada yg pm ke mana arah gold.. 🔥🔥🔥
Dgn sepatah ayat sahaja jawapan saya 'terjun'
Seeeee gold sekarang 🙌🙌🙌🙌
@Shah10pips
Repost from N/a
Isnin nanti saya kongsi signal macam biasa ya 👍👍👍
Yang video panduan TFS dari khalid Hamid.. boleh masuk link d sini 💪💪
https://tfskayamuda.onpay.my/order/form/tfspatptm/819
Untuk ebook COMFIRM PROFIT , korang boleh direct dgn @Shah10pips ya
Harga masih sama RM10 sahaja..
Pm @Shah10pips
Walaupun sibuk , tetap bagi signal sikit untuk team scalping 10 pips.. tapi kita tak scalping ok.. kita mkn 290 pips 🤪🤪🤪🤪
Nak info.. boleh roger @Shah10pips
Repost from N/a
Sementara signal belum keluar , korang boleh lah support d sini..dua broker yg saya rekomen ya , modal besar..modal kecil semua layan..withdraw tetap pantas!
Gmi
https://gmi-ma.biz/account/register?token=OWVlNGU4N2RhN2Y4YjVlMmZiYTRlOGY2MTFkNTg3NzU%3D
Dengan
FBS
https://fbs.partners?ibl=74691&ibp=1354451
Sampai hati kata saya tak share sebelum ni sebab loss 😂😂😂 aduhai..profit je semalam2 woiii..takdaaan nak upload hari2 kongsi testimoni..
Kau nak follow..nak ebook , pm je lah..🤪
Skrg pun tgh biru lagi 🫢
Aduhaaiiii
Cpt pm @Shah10pips
Repost from N/a
Sementara signal belum keluar , korang boleh lah support d sini..dua broker yg saya rekomen ya , modal besar..modal kecil semua layan..withdraw tetap pantas!
Gmi
https://gmi-ma.biz/account/register?token=OWVlNGU4N2RhN2Y4YjVlMmZiYTRlOGY2MTFkNTg3NzU%3D
Dengan
FBS
https://fbs.partners?ibl=74691&ibp=1354451
Pagi ni tak sempat nak bagi analisa 🤪🤪🤪🤪 sory gaisss..terpaksa makan2 sendiri , minum2 sendiri 😂
Nak ebook.. boleh pm @Shah10pips
+2
Semalm withdraw dah.. hari ni profit lagi..
Dah kata.. CONFIRM JADI , COMFIRM PROFIT..
Ebook ada dgn @Shah10pips
Done untuk minggu ini 💪💪🤪🤪
Nak ebook COMFIRM PROFIT boleh cari @Shah10pips
+1
Alhamdulillah.. kita tutup malam ini dgn profit 🤪🤪🤪
@Shah10pips
Dua broker yg korang boleh layan gold d sini ya 👍
Gmi
https://gmi-ma.biz/account/register?token=OWVlNGU4N2RhN2Y4YjVlMmZiYTRlOGY2MTFkNTg3NzU%3D
Dengan
FBS
https://fbs.partners?ibl=74691&ibp=1354451
+1
Ada ni haaa... Ada je bagi signal tp tak sempat promot dr minggu lalu 😂😂😂 smlm pun close 188 pips.. hari ni walaupun tak sempat bg screenshoot timeframe..dpt juga bagi signal buy 🤪🤪🤪
Korang dah beli ,belom EBOOK COMFIRM PROFIT tu???
Meh pm @Shah10pips
+2
Sebelum dan selepas gaisss 🤪😎 hari ni kita beraksi kaw 🤪🤪🤪
@Shah10pips
