ar
Feedback
TEKNIK DOUBLE CANDLE - GOLD

TEKNIK DOUBLE CANDLE - GOLD

الذهاب إلى القناة على Telegram

Nak join group analisa + signal GOLD sahaja , boleh pm @Shah10pips

إظهار المزيد
938
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
-1030 أيام
أرشيف المشاركات
Untuk makluman broker FBS , broker lagend yg bertahun lama nya dah boleh withdraw hujung minggu gaisss 👍 Trade crypto weeken
Untuk makluman broker FBS , broker lagend yg bertahun lama nya dah boleh withdraw hujung minggu gaisss 👍 Trade crypto weekend.. terus boleh proses withdraw ye... Mana yg pm admin @Shah10pips d telegram Buat masa skrg hp beliau lagi satu ada masalah.. InshaAllah akan kembali seperti biasa.. jgn lupa buka akaun dgn FBs skrg.. https://fbs.partners?ibl=74691&ibp=1354451 Trade jumaat , kita wd pagi weekend.. tak risau dah , walaupun NFP malam...kita still boleh wd pagi2 subuh 👏👏👏

Gold hits target.. alhamdulillah untuk 382 pips 🤪🤪🤪 saya sungguh2 free hari ni 🤣 @Shah10pips
+1
Gold hits target.. alhamdulillah untuk 382 pips 🤪🤪🤪 saya sungguh2 free hari ni 🤣 @Shah10pips

Group ni saya dah tak ambik org ye..mohon maaf 👊 jadi mana yg saya sempat respon semalm dan hari ini sahaja berkesempatan 👌
Group ni saya dah tak ambik org ye..mohon maaf 👊 jadi mana yg saya sempat respon semalm dan hari ini sahaja berkesempatan 👌 Yg pm saya selepas 9 pagi ini..saya tak ambik dah 👍 Saya bak fokus apa yg ada saja skrg... Smlm dah collect 300 pips. Hari ni kita cari lebih lg. @Shah10pips

Gold semalam.. alhamdulillah 🤪 @Shah10pips
+1
Gold semalam.. alhamdulillah 🤪 @Shah10pips

Dua broker yg korang boleh layan gold d sini ya 👍 Gmi https://gmi-ma.biz/account/register?token=OWVlNGU4N2RhN2Y4YjVlMmZiYTRlOGY2MTFkNTg3NzU%3D Dengan FBS https://fbs.partners?ibl=74691&ibp=1354451 Masih setia dgn dua broker ni sebab withdraw lancar 👍💪 Yang nak ebook dgn signal.. boleh pm @Shah10pips Pm baru2 tu semua saya dah reply ye 😁

Alhamdulillah gold terjun 530 pips.. sedang saya sibuk ada yg pm ke mana arah gold.. 🔥🔥🔥 Dgn sepatah ayat sahaja jawapan s
Alhamdulillah gold terjun 530 pips.. sedang saya sibuk ada yg pm ke mana arah gold.. 🔥🔥🔥 Dgn sepatah ayat sahaja jawapan saya 'terjun' Seeeee gold sekarang 🙌🙌🙌🙌 @Shah10pips

Repost from N/a
Isnin nanti saya kongsi signal macam biasa ya 👍👍👍 Yang video panduan TFS dari khalid Hamid.. boleh masuk link d sini 💪💪 https://tfskayamuda.onpay.my/order/form/tfspatptm/819

Untuk ebook COMFIRM PROFIT , korang boleh direct dgn @Shah10pips ya Harga masih sama RM10 sahaja.. Pm @Shah10pips
Untuk ebook COMFIRM PROFIT , korang boleh direct dgn @Shah10pips ya Harga masih sama RM10 sahaja.. Pm @Shah10pips

Walaupun sibuk , tetap bagi signal sikit untuk team scalping 10 pips.. tapi kita tak scalping ok.. kita mkn 290 pips 🤪🤪🤪🤪
Walaupun sibuk , tetap bagi signal sikit untuk team scalping 10 pips.. tapi kita tak scalping ok.. kita mkn 290 pips 🤪🤪🤪🤪 Nak info.. boleh roger @Shah10pips

Repost from N/a
Sementara signal belum keluar , korang boleh lah support d sini..dua broker yg saya rekomen ya , modal besar..modal kecil semua layan..withdraw tetap pantas! Gmi https://gmi-ma.biz/account/register?token=OWVlNGU4N2RhN2Y4YjVlMmZiYTRlOGY2MTFkNTg3NzU%3D Dengan FBS https://fbs.partners?ibl=74691&ibp=1354451

Sampai hati kata saya tak share sebelum ni sebab loss 😂😂😂 aduhai..profit je semalam2 woiii..takdaaan nak upload hari2 kong
Sampai hati kata saya tak share sebelum ni sebab loss 😂😂😂 aduhai..profit je semalam2 woiii..takdaaan nak upload hari2 kongsi testimoni.. Kau nak follow..nak ebook , pm je lah..🤪 Skrg pun tgh biru lagi 🫢 Aduhaaiiii Cpt pm @Shah10pips

Repost from N/a
Sementara signal belum keluar , korang boleh lah support d sini..dua broker yg saya rekomen ya , modal besar..modal kecil semua layan..withdraw tetap pantas! Gmi https://gmi-ma.biz/account/register?token=OWVlNGU4N2RhN2Y4YjVlMmZiYTRlOGY2MTFkNTg3NzU%3D Dengan FBS https://fbs.partners?ibl=74691&ibp=1354451

Pagi ni tak sempat nak bagi analisa 🤪🤪🤪🤪 sory gaisss..terpaksa makan2 sendiri , minum2 sendiri 😂 Nak ebook.. boleh pm @S
Pagi ni tak sempat nak bagi analisa 🤪🤪🤪🤪 sory gaisss..terpaksa makan2 sendiri , minum2 sendiri 😂 Nak ebook.. boleh pm @Shah10pips

Semalm withdraw dah.. hari ni profit lagi.. Dah kata.. CONFIRM JADI , COMFIRM PROFIT.. Ebook ada dgn @Shah10pips
+2
Semalm withdraw dah.. hari ni profit lagi.. Dah kata.. CONFIRM JADI , COMFIRM PROFIT.. Ebook ada dgn @Shah10pips

Tak kan withdraw lagi hari ni.. hmmm @Shah10pips
Tak kan withdraw lagi hari ni.. hmmm @Shah10pips

Done untuk minggu ini 💪💪🤪🤪 Nak ebook COMFIRM PROFIT boleh cari @Shah10pips
Done untuk minggu ini 💪💪🤪🤪 Nak ebook COMFIRM PROFIT boleh cari @Shah10pips

Alhamdulillah.. kita tutup malam ini dgn profit 🤪🤪🤪 @Shah10pips Dua broker yg korang boleh layan gold d sini ya 👍 Gmi htt
+1
Alhamdulillah.. kita tutup malam ini dgn profit 🤪🤪🤪 @Shah10pips Dua broker yg korang boleh layan gold d sini ya 👍 Gmi https://gmi-ma.biz/account/register?token=OWVlNGU4N2RhN2Y4YjVlMmZiYTRlOGY2MTFkNTg3NzU%3D Dengan FBS https://fbs.partners?ibl=74691&ibp=1354451

Ada ni haaa... Ada je bagi signal tp tak sempat promot dr minggu lalu 😂😂😂 smlm pun close 188 pips.. hari ni walaupun tak s
+1
Ada ni haaa... Ada je bagi signal tp tak sempat promot dr minggu lalu 😂😂😂 smlm pun close 188 pips.. hari ni walaupun tak sempat bg screenshoot timeframe..dpt juga bagi signal buy 🤪🤪🤪 Korang dah beli ,belom EBOOK COMFIRM PROFIT tu??? Meh pm @Shah10pips

Sebelum dan selepas gaisss 🤪😎 hari ni kita beraksi kaw 🤪🤪🤪 @Shah10pips
+2
Sebelum dan selepas gaisss 🤪😎 hari ni kita beraksi kaw 🤪🤪🤪 @Shah10pips