uk
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Відкрити в Telegram
1 698
Підписники
Немає даних24 години
-17 днів
+830 день
Архів дописів
اول که طولانی بودن پیامو می‌بینی و اولشو می‌خونی اصلا به ذهنتم نمیاد که راجع به چیه 😂😂😂

. یکی از چیزایی که راجع به کلمات دوست دارم اینه که بیشتر وقتا شاید یه معنی بدن ولی اصلا حس و حالی که دارن شبیه به هم نیست. مثلا شاید سکس‌ورکر و جنده و فاحشه و هرزه توی یه کتگوری قرار بگیرن ولی اصلا یه معنی نمی‌دن مثلا سکس‌ورکر اینائن که سیستم نوبت دهی دارن، یه تعداد مشخصی مشتری توی روز قبول می‌کنن، مشتری‌هاشون مشخصه و همینطوری همه رو قبول نمی‌کنن. این دسته یکی از شرایطشون گواهی سلامت مشتری‌هاشونه و مطمئنی که ازشون بیماری نمی‌گیری. این دسته معمولا کارمند شغلشون هستن و زیاد سلیطه نیستن، فقط در حدی که مشتری‌ها پررو نشن. جنده‌ها اینائن که می‌ایستن تو خیابون شیشه‌ی ماشینو می‌کشی پایین و بهت قیمت می‌دن و باهات چونه می‌زنن، اینا که نگاهشونم کنی ازشون صد مدل بیماری می‌گیری و از هیچ هزارتومنی دریغ نکردن و با جمع کثیری از افراد خوابیدن. این دسته خیلی کصونه واویلائن و حس می‌کنن همه حقشونو خوردن و بسیار بسیار سلیطه و پررو و پر سر و صدا هستن. فاحشه‌ یکم وایب قدیمی بودن می‌دن یه چیزی تو مایه‌های مونیکا بلوچی تو فیلم مالنا، و انگار که بیشتر مشتری‌هاشون مردای متاهل چاق هستن. این دسته معمولا از کار خودشون یکم خجالت می‌کشن و زبون کوتاهی دارن، با بقیه جر و بحث نمی‌کنن و اگر چیزی پیش بیاد می‌گذارن و می‌گذرن. . @Eagle_Text

. یکی از سرگرمی‌هام خوندن توییت‌های روزمره سکس‌ورکرهائه. حرف‌های غیرتکراری و جالبی که راجع به روزمرگی‌ها و شغلشون می‌زنن این حسو می‌ده که دنیا یه زاویه‌ی دیگه‌ای داره که نامرئی نیست ولی همینطوری هم نمی‌بینیش. .

همین که ایشون گفت 🫶🏼 @Eagle_Text
همین که ایشون گفت 🫶🏼 @Eagle_Text

. کارت وفاداری چیه جدیدا این آنلاین‌شاپا راه انداختن؟؟ مگه مشتری سگته که واسش استخون جایزه میذاری بیشرف ://// . @Eagle_Text

شعر به پایان می‌رسه راه‌ها به پایان می‌رسن سال‌ها به پایان می‌رسن عشق‌ها به پایان می‌رسن زندگی به پایان می‌رسه رها کن و همیشه انسان باقی بمون خداحافظی‌ها فقط قلب‌های خوب رو به درد میاره اینو بدون اگر مسیر‌ها یه روز به هم برسن و چیزی قسمت تو باشه بهت می‌رسه دنیا خیلی کوچیکه خیلی کوچیک . @Eagle_Text

"نجات دهنده در آینه است" . @Eagle_Text
"نجات دهنده در آینه است" . @Eagle_Text

1856336214.mp38.08 KB

. تابستون تو یه مورد فقط کوتاهه "فاصله‌ی من تا فروپاشی" . @Eagle_Text

. این داستان مبینا نعمت زاده‌هم داره اندازه عروسی آمبانیا کش میاد. . @Eagle_Text

. ولی ما ایرانیا واقعا خایه‌مالیم مثلا طرف که آشنا و دوست نیست یه کصشری گفته توی توییتر یا اینستا ولی وقتی می‌خوایم خطابش کنیم می‌گیم یه عزیزی فلانو گفته، یا وقتی داریم تو خیابون با یکی بی‌شخصیت و بی‌تربیت دعوا می‌کنیم جناب/خانم محترم صداش می‌کنیم. یا قبل از این که تلفنو قطع کنیم به یارو می‌گیم عزیزی، قربونت، کوچیکتم و بعد از قطع کردن تلفن می‌گیم مرتیکه فلان فلان شده خب چرا🤔🤔!!؟؟ . @Eagle_Text

Sezen Aksu - Küçüğüm.mp39.10 MB

بچه‌ها ببینید فرصت دادن خیلی مهمه، مثلا اگر من بودم ریپلایشو جواب نداده بلاکش می‌کردم🚶🏻‍♀ @Eagle_Text
بچه‌ها ببینید فرصت دادن خیلی مهمه، مثلا اگر من بودم ریپلایشو جواب نداده بلاکش می‌کردم🚶🏻‍♀ @Eagle_Text

.

هاوس یه شخصیت عوضی خودخواه معتاد مریض دوست داشتنیه که ۹۹.۹۹۹ درصد مواقع حق باهاشه. یکی از چیزایی که منو شیفته این شخصیت می‌کن
+2
هاوس یه شخصیت عوضی خودخواه معتاد مریض دوست داشتنیه که ۹۹.۹۹۹ درصد مواقع حق باهاشه. یکی از چیزایی که منو شیفته این شخصیت می‌کنه حق به جانب بودنشه. @Eagle_Text

اینقد بدم میاد از آدمایی که جواب یه سوالیو میدونن و باز میپرسن😒😒😒 @Eagle_Text
اینقد بدم میاد از آدمایی که جواب یه سوالیو میدونن و باز میپرسن😒😒😒 @Eagle_Text

کاش شوهرم زودتر بیاد تا باهم تصمیم‌های مهم بگیریم بعد به صورت عمومی اعلامش کنیم🥹 . @Eagle_Text
کاش شوهرم زودتر بیاد تا باهم تصمیم‌های مهم بگیریم بعد به صورت عمومی اعلامش کنیم🥹 . @Eagle_Text

کاملا از فاصله‌ی بین پیام‌هام مشخصه هی رفتم اینستا هی یه چیزی دیدم بعد اومدم اینجا گفتمش😀😀

واقعا اینستاگرم تو این سالای اخیر تمام سعیشو می‌کنه تا گند بزنه به حال مخاطب خب کصکش واسه چی ۳۰۰ تا ویدیو با یه صدا نشونم می‌دی، باشه فهمیدم ترنده بس کن دیگه، خسته شدم از بس زدم مورد پسندم واقع نشد

. خیلی دوست دارم ترکی استانبولی رو کامل یاد بگیرم برم تو یکی از شوهای حسن‌جان کایا شرکت کنم مرتیکه پفیوز باهوش خیلی دوستش دارم .