Eagle_Text
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 698
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
+830 أيام
أرشيف المشاركات
1 698
اول که طولانی بودن پیامو میبینی و اولشو میخونی اصلا به ذهنتم نمیاد که راجع به چیه 😂😂😂
1 698
.
یکی از چیزایی که راجع به کلمات دوست دارم اینه که بیشتر وقتا شاید یه معنی بدن ولی اصلا حس و حالی که دارن شبیه به هم نیست.
مثلا شاید سکسورکر و جنده و فاحشه و هرزه توی یه کتگوری قرار بگیرن ولی اصلا یه معنی نمیدن
مثلا
سکسورکر اینائن که سیستم نوبت دهی دارن، یه تعداد مشخصی مشتری توی روز قبول میکنن، مشتریهاشون مشخصه و همینطوری همه رو قبول نمیکنن.
این دسته یکی از شرایطشون گواهی سلامت مشتریهاشونه و مطمئنی که ازشون بیماری نمیگیری. این دسته معمولا کارمند شغلشون هستن و زیاد سلیطه نیستن، فقط در حدی که مشتریها پررو نشن.
جندهها اینائن که میایستن تو خیابون شیشهی ماشینو میکشی پایین و بهت قیمت میدن و باهات چونه میزنن، اینا که نگاهشونم کنی ازشون صد مدل بیماری میگیری و از هیچ هزارتومنی دریغ نکردن و با جمع کثیری از افراد خوابیدن.
این دسته خیلی کصونه واویلائن و حس میکنن همه حقشونو خوردن و بسیار بسیار سلیطه و پررو و پر سر و صدا هستن.
فاحشه یکم وایب قدیمی بودن میدن یه چیزی تو مایههای مونیکا بلوچی تو فیلم مالنا، و انگار که بیشتر مشتریهاشون مردای متاهل چاق هستن. این دسته معمولا از کار خودشون یکم خجالت میکشن و زبون کوتاهی دارن، با بقیه جر و بحث نمیکنن و اگر چیزی پیش بیاد میگذارن و میگذرن.
.
@Eagle_Text
1 698
.
یکی از سرگرمیهام خوندن توییتهای روزمره سکسورکرهائه.
حرفهای غیرتکراری و جالبی که راجع به روزمرگیها و شغلشون میزنن این حسو میده که دنیا یه زاویهی دیگهای داره که نامرئی نیست ولی همینطوری هم نمیبینیش.
.
1 698
.
کارت وفاداری چیه جدیدا این آنلاینشاپا راه انداختن؟؟ مگه مشتری سگته که واسش استخون جایزه میذاری بیشرف :////
.
@Eagle_Text
1 698
شعر به پایان میرسه
راهها به پایان میرسن
سالها به پایان میرسن
عشقها به پایان میرسن
زندگی به پایان میرسه
رها کن
و همیشه انسان باقی بمون
خداحافظیها فقط قلبهای خوب رو به درد میاره
اینو بدون اگر مسیرها یه روز به هم برسن و چیزی قسمت تو باشه بهت میرسه
دنیا خیلی کوچیکه
خیلی کوچیک
.
@Eagle_Text
1 698
.
ولی ما ایرانیا واقعا خایهمالیم
مثلا طرف که آشنا و دوست نیست یه کصشری گفته توی توییتر یا اینستا ولی وقتی میخوایم خطابش کنیم میگیم یه عزیزی فلانو گفته،
یا وقتی داریم تو خیابون با یکی بیشخصیت و بیتربیت دعوا میکنیم جناب/خانم محترم صداش میکنیم.
یا قبل از این که تلفنو قطع کنیم به یارو میگیم عزیزی، قربونت، کوچیکتم و بعد از قطع کردن تلفن میگیم مرتیکه فلان فلان شده
خب چرا🤔🤔!!؟؟
.
@Eagle_Text
1 698
بچهها ببینید فرصت دادن خیلی مهمه، مثلا اگر من بودم ریپلایشو جواب نداده بلاکش میکردم🚶🏻♀
@Eagle_Text
1 698
+2
هاوس یه شخصیت عوضی خودخواه معتاد مریض دوست داشتنیه که ۹۹.۹۹۹ درصد مواقع حق باهاشه.
یکی از چیزایی که منو شیفته این شخصیت میکنه حق به جانب بودنشه.
@Eagle_Text
1 698
کاملا از فاصلهی بین پیامهام مشخصه هی رفتم اینستا هی یه چیزی دیدم بعد اومدم اینجا گفتمش😀😀
1 698
واقعا اینستاگرم تو این سالای اخیر تمام سعیشو میکنه تا گند بزنه به حال مخاطب
خب کصکش واسه چی ۳۰۰ تا ویدیو با یه صدا نشونم میدی، باشه فهمیدم ترنده بس کن دیگه، خسته شدم از بس زدم مورد پسندم واقع نشد
1 698
.
خیلی دوست دارم ترکی استانبولی رو کامل یاد بگیرم برم تو یکی از شوهای حسنجان کایا شرکت کنم
مرتیکه پفیوز باهوش
خیلی دوستش دارم
.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
