Eagle_Text
Відкрити в Telegram
1 697
Підписники
-124 години
-27 днів
+830 день
Архів дописів
1 697
.
تنها یک چیز را از تو بیشتر دوست دارم
اینکه تو را دوست دارم
میخواهی بمان
میخواهی برو
رفتنِ تو
دل انگیزتر از آمدن دیگریست...
محمد ابراهیم جعفری
.
@Eagle_Text
1 697
.
صبا: کارهای جدیت خیلی زیبا هستن، درواقع فوقالعادهاند.
طاهر: وقتی از آغوش معشوقم رها شدم، دستاهم یادگرفتند که چطور کار کنند.
طاهر: آدمهای ترسو دائما پشت کلمات قایم میشن. (کنایه به شاعر بودن صبا) راه من و صبا جدا شده، ولی حتی امروز علاقهی من به صبا بیحد و مرزه.
آیان: آسونه؟ چنین عشقی؟ دوست داشتن کسی و دوست نداشته شدن از سمت اون؟!
طاهر: این قشنگترین حس دنیاست.
آیان: احساس ضعیف بودن نمیکنی؟
طاهر: به هیچوجه، قدرت عشق نافرجام قابل مقایسه نیست، مثل بقیه رابطهها تو مجبور نیستی این عشق رو با کسی تقسیم کنی، این دوست داشتن یک طرفه حق منه، و فقط و فقط برای منه. برای دوست داشتن بیحد صبا من نیازی به وجود صبا ندارم، و آیا تو میتونی رابطهای بهتر از این پیدا کنی؟
و اگر عشقت در خطره، پس همه چیز رو تو خطر قرار بده، ترس چیه دیگه؟ اگر ببری که عالیه، اما حتی اگر ببازی، اسمش باخت نخواهد بود(چیزی رو از دست ندادی).
Movie 🎬 : Ae dil hai mushkil
.
@Eagle_Text
1 697
.
صبا: کارهای جدیت خیلی زیبا هستن، درواقع فوقالعادهاند.
طاهر: وقتی از آغوش معشوقم رها شدم، دستاهم یادگرفتند که چطور کار کنند.
طاهر: آدمهای ترسو دائما پشت کلمات قایم میشن. (کنایه به شاعر بودن صبا) راه من و صبا جدا شده، ولی حتی امروز علاقهی من به صبا بیحد و مرزه.
آیان: آسونه؟ چنین عشقی؟ دوست داشتن کسی و دوست نداشته شدن از سمت اون؟!
طاهر: این قشنگترین حس دنیاست.
آیان: احساس ضعیف بودن نمیکنی؟
طاهر: به هیچوجه، قدرت عشق نافرجام قابل مقایسه نیست، مثل بقیه رابطهها تو مجبور نیستی این عشق رو با کسی تقسیم کنی، این دوست داشتن یک طرفه حق منه، و فقط و فقط برای منه. برای دوست داشتن بیحد صبا من نیازی به وجود صبا ندارم، و آیا تو میتونی رابطهای بهتر از این پیدا کنی؟ و اگر عشقت در خطره، پس همه چیز رو تو خطر قرار بده، ترس چیه دیگه؟ اگر ببری که عالیه، اما حتی اگر ببازی، اسمش باخت نخواهد بود(چیزی رو از دست ندادی).
Movie 🎬 : Ae dil hai mushkil
.
@Eagle_Text
1 697
من از کجا بدونم چه ژانری دوست داری که بهت معرفی کنم آخه؟
اصن از کجا معلوم من از تو بیشتر فیلم دیدم؟
1 697
نمیدونم خودت تنهایی یا چندنفرین😂😂
ولی هروقت لینک میذارم یکی میاد میگه ایگل فیلم معرفی کن 😂😂
1 697
.
آدماهم عجیبنا
بینیشونو عمل میکنن، ژل و بوتاکس تزریق میزنن، ابروهاشونو تتو میکنن، چونه/گونه، پلکاشوتو جراحی میکنن، وزنشونو دستکاری میکنن، جدیدا عمل تغییر رنگ چشم هم اومده گویا، حتی قدشونم بلند میکنن.
اونوقت انتظار دارن آدمی که ۲ روزه اومده تو زندگیشون اونا رو همینطوری که هستن بخواد،
آخه آدمِ ناجالب، تو خودت تو کل عمرت خودتو نخواستی، اون واسه چی باید تو رو بخواد :/ ؟؟
.
@Eagle_Text
1 697
آدماهم عجیبنا
بینیشونو عمل میکنن، ژل و بوتاکس تزریق میزنن، ابروهاشونو تتو میکنن، چونه/گونه، پلکاشوتو جراحی میکنن، جدیدا عمل تغییر رنگ چشم هم اومده گویا، حتی قدشونم بلند میکنن.
اونوقت انتظار دارن آدمی که ۲ روزه اومده تو زندگیشون اونا رو همینطوری که هستن بخواد،
آخه آدمِ ناجالب، تو خودت تو کل عمرت خودتو نخواستی، اون واسه چی باید تو رو بخواد :/ ؟؟
1 697
.
وقتی کنارم نیستی دلم برات تنگ نمیشه.
ولی امان از وقتی کنارمی،
دوست دارم ساعتا کش بیان،
راهها بیمقصد بشن،
صحبتها بیپایان بشن،
دوست دارم روزها و شبها بهت چشم بدوزم،
دوست دارم دمای دستام پایین باشه تا طولانیتر دستاتو بگیرم،
وقتی کنارمی دلم جوری برات تنگ میشه که تو هیچ فاصلهی دوری اونطوری نمیشه، چون بیشتر حست میکنم، بیشتر دلم میخواد ازت داشته باشم.
وقتی نزدیکتم یه طور قشنگی دلم دنبالت میدوه، انگار تو دشتگلها دنبال پروانه افتادم، دوست دارم باهاش بازی کنم.
ولی وقتی دوری انگار فصل گلها تموم شده، فقط چمنا موندن پروانههم رفته، فقط هروقت گلها بیان میاد.
میفهمی چی میگم؟!
.
@Eagle_Text
1 697
من از سفر مبدا به مقصد خوشم نمیاد و دوست دارم از مسیر لذت ببرم
هنچنین من، وقتی ماشین روشن میشه:
.
@Eagle_Text
1 697
.
عکسای روی دیوارو نگاه کرد ناراحت شد، گفت عکس همه رو دیواره، عکس من کو؟
گفتم عکس باهم نداشتیم، وقتی عکس گرفتیم میزنم به دیوار.
اینهمه فرصت داشتم، کاش عکس میگرفتم، کاش میدونستم آدم از فرداش خبر نداره
کاش به جای اینکه دور عکسش گل بزنم، گل رو بهش هدیه میدادم
کاش دست دست نمیکردم...
.
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
