uk
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Відкрити в Telegram
1 697
Підписники
-124 години
-27 днів
+830 день
Архів дописів
. تنها یک چیز را از تو بیشتر دوست دارم اینکه تو را دوست دارم میخواهی بمان میخواهی برو رفتنِ تو دل انگیزتر از آمدن دیگریست... محمد ابراهیم جعفری . @Eagle_Text

. صبا: کارهای جدیت خیلی زیبا هستن، درواقع فوق‌العاده‌اند. طاهر: وقتی از آغوش معشوقم رها شدم، دستاهم یادگرفتند که چطور کار کنن
. صبا: کارهای جدیت خیلی زیبا هستن، درواقع فوق‌العاده‌اند. طاهر: وقتی از آغوش معشوقم رها شدم، دستاهم یادگرفتند که چطور کار کنند. طاهر: آدم‌های ترسو دائما پشت کلمات قایم می‌شن. (کنایه به شاعر بودن صبا) راه من و صبا جدا شده، ولی حتی امروز علاقه‌ی من به صبا بی‌حد و مرزه. آیان: آسونه؟ چنین عشقی؟ دوست داشتن کسی و دوست نداشته شدن از سمت اون؟! طاهر: این قشنگ‌ترین حس دنیاست. آیان: احساس ضعیف بودن نمی‌کنی؟ طاهر: به هیچ‌وجه، قدرت عشق نافرجام قابل مقایسه نیست، مثل بقیه رابطه‌ها تو مجبور نیستی این عشق رو با کسی تقسیم کنی، این دوست داشتن یک طرفه حق منه، و فقط و فقط برای منه. برای دوست داشتن بی‌حد صبا من نیازی به وجود صبا ندارم، و آیا تو می‌تونی رابطه‌ای بهتر از این پیدا کنی؟ و اگر عشقت در خطره، پس همه چیز رو تو خطر قرار بده، ترس چیه دیگه؟ اگر ببری که عالیه، اما حتی اگر ببازی‌، اسمش باخت نخواهد بود(چیزی رو از دست ندادی). Movie 🎬 : Ae dil hai mushkil . @Eagle_Text

. صبا: کارهای جدیت خیلی زیبا هستن، درواقع فوق‌العاده‌اند. طاهر: وقتی از آغوش معشوقم رها شدم، دستاهم یادگرفتند که چطور کار کنن
. صبا: کارهای جدیت خیلی زیبا هستن، درواقع فوق‌العاده‌اند. طاهر: وقتی از آغوش معشوقم رها شدم، دستاهم یادگرفتند که چطور کار کنند. طاهر: آدم‌های ترسو دائما پشت کلمات قایم می‌شن. (کنایه به شاعر بودن صبا) راه من و صبا جدا شده، ولی حتی امروز علاقه‌ی من به صبا بی‌حد و مرزه. آیان: آسونه؟ چنین عشقی؟ دوست داشتن کسی و دوست نداشته شدن از سمت اون؟! طاهر: این قشنگ‌ترین حس دنیاست. آیان: احساس ضعیف بودن نمی‌کنی؟ طاهر: به هیچ‌وجه، قدرت عشق نافرجام قابل مقایسه نیست، مثل بقیه رابطه‌ها تو مجبور نیستی این عشق رو با کسی تقسیم کنی، این دوست داشتن یک طرفه حق منه، و فقط و فقط برای منه. برای دوست داشتن بی‌حد صبا من نیازی به وجود صبا ندارم، و آیا تو می‌تونی رابطه‌ای بهتر از این پیدا کنی؟ و اگر عشقت در خطره، پس همه چیز رو تو خطر قرار بده، ترس چیه دیگه؟ اگر ببری که عالیه، اما حتی اگر ببازی‌، اسمش باخت نخواهد بود(چیزی رو از دست ندادی). Movie 🎬 : Ae dil hai mushkil . @Eagle_Text

سلامتی ماهم خوبیم‌‌، فیلم معرفی کن 🥸😂
سلامتی ماهم خوبیم‌‌، فیلم معرفی کن 🥸😂

من از کجا بدونم چه ژانری دوست داری که بهت معرفی کنم آخه؟ اصن از کجا معلوم من از تو بیش‌تر فیلم دیدم؟

نمی‌دونم خودت تنهایی یا چندنفرین😂😂 ولی هروقت لینک می‌ذارم یکی میاد می‌گه ایگل فیلم معرفی کن 😂😂

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ایگل چیکار میکنی نیستی فیلم معرفی کن

یوتیوبم عجیبه‌ها *_* . @Eagle_Text
یوتیوبم عجیبه‌ها *_* . @Eagle_Text

. آدماهم عجیبنا بینیشونو عمل می‌کنن، ژل و بوتاکس تزریق می‌زنن، ابروهاشونو تتو می‌کنن، چونه/گونه، پلکاشوتو جراحی می‌کنن، وزنشونو دستکاری می‌کنن، جدیدا عمل تغییر رنگ چشم هم اومده گویا، حتی قدشونم بلند می‌کنن. اونوقت انتظار دارن آدمی که ۲ روزه اومده تو زندگیشون اونا رو همینطوری که هستن بخواد، آخه آدمِ ناجالب، تو خودت تو کل عمرت خودتو نخواستی، اون واسه چی باید تو رو بخواد :/ ؟؟ . @Eagle_Text

آدماهم عجیبنا بینیشونو عمل می‌کنن، ژل و بوتاکس تزریق می‌زنن، ابروهاشونو تتو می‌کنن، چونه/گونه، پلکاشوتو جراحی می‌کنن، جدیدا عمل تغییر رنگ چشم هم اومده گویا، حتی قدشونم بلند می‌کنن. اونوقت انتظار دارن آدمی که ۲ روزه اومده تو زندگیشون اونا رو همینطوری که هستن بخواد، آخه آدمِ ناجالب، تو خودت تو کل عمرت خودتو نخواستی، اون واسه چی باید تو رو بخواد :/ ؟؟

. وقتی کنارم نیستی دلم برات تنگ نمی‌شه. ولی امان از وقتی کنارمی، دوست دارم ساعتا کش بیان، راه‌ها بی‌مقصد بشن، صحبت‌ها بی‌پایان بشن، دوست دارم روزها و شب‌ها بهت چشم بدوزم، دوست دارم دمای دستام پایین باشه تا طولانی‌تر دستاتو بگیرم، وقتی کنارمی دلم جوری برات تنگ می‌شه که تو هیچ فاصله‌ی دوری اونطوری نمی‌شه، چون بیش‌تر حست می‌کنم، بیش‌تر دلم میخواد ازت داشته باشم. وقتی نزدیکتم یه طور قشنگی دلم دنبالت می‌دوه، انگار تو دشت‌گل‌ها دنبال پروانه افتادم، دوست دارم باهاش بازی کنم. ولی وقتی دوری انگار فصل گل‌ها تموم شده، فقط چمنا موندن پروانه‌هم رفته، فقط هروقت گل‌ها بیان میاد. میفهمی چی می‌گم؟! . @Eagle_Text

الان یادم اومد نه فرشته‌ی کسیم نه زن کسی 😭 . @Eagle_Text
الان یادم اومد نه فرشته‌ی کسیم نه زن کسی 😭 . @Eagle_Text

من از سفر مبدا به مقصد خوشم نمیاد و دوست دارم از مسیر لذت ببرم هنچنین من، وقتی ماشین روشن می‌شه: . @Eagle_Text
من از سفر مبدا به مقصد خوشم نمیاد و دوست دارم از مسیر لذت ببرم هنچنین من، وقتی ماشین روشن می‌شه: . @Eagle_Text

. حوصله‌هم هرکی داره از قبل داره . @Eagle_Text

. زندگی در هر مرحله‌ای شخص متفاوتی از تو می‌طلبد . @Eagle_Text

افرین به 🍓 تا دیروز جواد یساری پلی میداد الان فاخر گوش میده🤌🏻

G_F_Handel_Passacaglia_for_2_Violin_and_Orchestra_헨델_두_n48jwHTfJDE.mp36.99 MB

. عکسای روی دیوارو نگاه کرد ناراحت شد، گفت عکس همه رو دیواره، عکس من کو؟ گفتم عکس باهم نداشتیم، وقتی عکس گرفتیم می‌زنم به دیوار. این‌همه فرصت داشتم، کاش عکس می‌گرفتم، کاش می‌دونستم آدم از فرداش خبر نداره کاش به جای اینکه دور عکسش گل بزنم، گل رو بهش هدیه می‌دادم کاش دست دست نمی‌کردم... .