Eagle_Text
Відкрити в Telegram
1 697
Підписники
-124 години
-27 днів
+830 день
Архів дописів
1 696
.
آدمایی که دوستشون داشتم و تو دوران بچگیم فوت کردن، چهره و خاطراتشون روز به روز واسم کمرنگتر میشه و این غمگینم میکنه:(
.
@Eagle_Text
1 696
.
آدمایی که دوستشون داشتم و تو دوران بچگیم فوت کردن، چهره و خاطراتشون روز به روز واسم کمرنگتر میشه و این غمگینم میکنه :(
.
@Eagle_Text
1 696
.
اینکه آدمایی که وقتی بچه بودم دوستشون داشتم و تو همون دوران بچگیم فوت کردن، چهره و خاطراتشون روز به روز واسم کمرنگتر میشه و این غمگینم میکنه :(
.
@Eagle_Text
1 696
.
اینکه آدمایی که وقتی بچه بودم دوستشون داشتم و فوت کردن، چهره و خاطراتشون روز به روز واسم کمرنگتر میشه و این غمگینم میکنه :(
.
@Eagle_Text
1 696
.
خاطراتی که هرگز رخ ندادند بیشک از به یادماندنیترین، عزیزترین و بیتکرارترین خاطرهها خواهند بود...
.
@Eagle_Text
1 696
Repost from آنسوی حصار
جهل یعنی تصمیم گرفتن احساسی.
وقتی میخوای یه تصمیمی بگیری یا داری به موضوعی فکر میکنی، بیارش رو کاغذ،
بعد ببین چه احساسی داری.
احساست رو بنویس
چند ساعت بعد هم همین کار رو بکن.
وقتی تو حالتهای مختلف تصمیممون رو مرور و تحلیل کنیم، درصد خطای شناختیمون کمتر میشه.
در نهایت هم کاری که خود من میکنم، علاوه بر کار بالا، موضوع رو با دو سه نفر آدم مناسب مطرح میکنم که از چشم اونا هم بتونم زوایای موضوع یا تصمیمم رو ببینم.
1 696
.
فقط در یک صورته که زیبایی مهم نیست و شخصیت مهمه (طرف نابینا باشه)
و
فقط در یک صورته که زیبایی بیشتر از شخصیت مهمه (طرف ناشنوا باشه)
در غیر این دو حالت زیبایی و شخصیت در یک جایگاه قرار میگیرن.
.
@Eagle_Text
1 696
کاری که به ترتیب نبودن عدداش باهام میکنه به مراتب بیشتر روانمو خراشیده میکنه تا هدیه نگرفتنش 😩
.
@Eagle_Text
1 696
وقتی کسی خواهرمو از خواب بیدار میکنه 😭
( تروخدا بذارین این بخوابه، به نفع هممونه اینطوری )
.
@Eagle_Text
1 696
.
شما هر شخصیتی که تو کارتونای بچگی درکش نمیکردید رو الان برید نگاه کنید درک میکنید
مثلا آدم از خودش میپرسه گرگه تو میگمیگ پول داشت بمب و ترقه و هزارتا چیز بخره نمیتونست غذا بخره؟
حالا خودتو نگاه میکنی میبینی میتونی مستقیم بری سراغ چیزایی که میخوای ولی ترجیح میدی از مسیرای مختلف به طور غیر مستقیم بری.
پت و متو میگفتی چقد کودنن بعد الان خودتو میبینی مثل خر تو باتلاقایی که عمقشون تا مچ پاته گیر کردی و بیرون نمیای
یا به اون یارو تو کارتون گالیور که همش میگفت "ما میمیریم" گیر میدادیم میگفتیم چه منفیه، الان بش حق میدیم.
به اختاپوس باباسفنجی حق میدیم، به اون خر افسرده تو پو حق میدیم.
اه😒
.
@Eagle_Text
1 696
.
تو آدم روزهای غم من نیستی و این برام غمانگیز و ناراحت کننده است.
هیچ حضوری تو روزای بد من نداشتی و هربار که ناراحت بودم و ناراحت شدم کمتر تونستم بهت بگم، تنها چیزی که وقتی میپرسیدی حالت چطوره میتونستم بگم این بود که "نمیدونم".
من میدونستم حالم خوب نیست ولی نمیدونستم چطور به تو توضیحش بدم، پس خلاصهاش کردم یه طوری که دوتامون تو مخمصهی سوالت گیر نکنیم.
این قضیه تقصیر تو نیست، تقصیر منم نیست، فقط ناراحتم میکنه....
.
@Eagle_Text
1 696
Repost from آنسوی حصار
در مورد پست قبل، به نظرم رویکرد هوشمندانه اینه که برای 5 سال آیندهت یه چشمانداز و هدف کلی در نظر بگیری و وقت و تمرکزت رو بذاری برای ایجاد فضایی که بتونی بهش دست پیدا کنی.
وقتی خودت برا خودت دغدغه ایجاد کنی و استمرار داشته باشی، مغزت به مرور یاد میگیره به شکل خودکار تمام چیزایی که به هدفت ربطی ندارن رو ایگنور کنه.
از طرفی، برای رسیدن به هدفت، در صورت تداوم و استمرار، یاد میگیری که چطوری چالش حل کنی.
و یاد میگیری چطوری در تعاملهای منصفانه و مثبت، از تواناییها و مهارت و تخصص بقیه آدما هم برا پیشبرد هدفت کمک بگیری.
در این حالت، دیگه حتی مهم نیست که نتیجه نهایی چی باشه؛
چون تو در طول مسیر، چالش حل کردن رو یاد میگیری.
1 696
Repost from آنسوی حصار
به نظر میرسه مغز آدمیزاد، «تعداد» چالشها رو حساب میکنه نه «سایز و وزنشون» رو.
برای مغز تو، پاره شدن درز شلوارت همون قدر وزن داره که خبر شنیدن سرطانت؛ چون برا هر دوشون باید راهحل پیدا کنه، که اغلب هم میکنه.
این رو وقتی بهتر درک میکنیم که چالشهای وحشتناک سالهای قبل رو مرور کنیم.
اون روز وحشتناک و بغرنج بودن اما الان بچهگانه و خنده دارن،
پس برا توئه اون روز بزرگ بودن نه برا مغزت.
از طرفی، اگه امروز زندهای، لابد ازش عبور کردی، یعنی مغزت براش راه حل پیدا کرده!
برا همینه که تاکید میکنم درگیر دغدغههای کوچیک نمونید که مغزتون تمرکز و توانش رو بذاره روی چیزای مهمتر.
خلاصه اینکه:
مغز سایز نمیشناسه؛ تو بزرگش کردی.
Size does not matter
It is important for amateurs 🌚
1 696
.
یکی از دلایلی که شوهر چشم آبی نمیخوام اینه که اگر بچم چشماش آبی نشه میگن تروخدا بخت بچه رو نگا کن، چشماش میتونست آبی باشه ولی قهوهای شده 😕😂
یه دلیل دیگهاشم اینه که گیرم نمیاد😕😕😞
.
@Eagle_Text
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
