uk
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Відкрити в Telegram
1 693
Підписники
+124 години
-57 днів
+630 день
Архів дописів
من اینو خودم کامل گوش ندادم اولش یه مود پاییزی‌طور داشت خوشم اومد گذاشتم

صداهایی که تو این ویس میشنوید آخرین حرف های افرادیه که فوت شدند ؛ مکالماتی واقعی ، تلخ و بدون پاسخ. _شنیدن این پادکست به کسانی که مصدومیت روحی دارند توصیه نمیشود!

‏چه قشنگ دوقطبی بودن و بقیه اختلالات روانیتونو با یه (مودی بودن) کیوت و گوگولی میکنین! @eagle_text

داستان گتسبی بزرگ بهم اینو فهموند آدما می‌تونن فقط و فقط به خاطر بی‌پولی رهات کنن ولی باید اینو بدونی که با داشتن پول‌‌ و قدرت و مقام هم قادر نیستی اونا رو نگه داری پیش خودت. @Eagle_text

4_5782937185028150696.mp36.53 MB

بخدا که این کیک خودش نیست از نت برداشته😏😂 ببینین کی گفتم! #عمو_ایگل

چطور دلت میاد به کیکام بگی تخمی؟؟؟!!!
چطور دلت میاد به کیکام بگی تخمی؟؟؟!!!

‏تا حالا به این فکر کردی که عکست ممکنه بک گراند گوشی یکی باشه و تو ندونی؟ @Eagle_text

شما (لا لا لا) از خواننده های ایرانی یا به قول اسقاطی‌های لس‌آنجلسی (ایرونی) بگیری نمیتونن آهنگ بخونن!

‏زندگی بعد تو عین املت بدون پیازه! خوبه ها ولی اون حالی که باید بده نمیده! @Eagle_Text

اتفاقا امروز می‌خوام کیک درست کنم😂😂😂

افرین از این حرکتت خوشم اومد👌🏻 به خاطر همین کارت یه بار کیکت تخمی بود به روت نمیارم #عمو_ایگل

❤️‍🔥 @Eagle_text
❤️‍🔥 @Eagle_text

بعضیاهم هستن مدتی که تو حموم می‌مونن از مدتی که تو رابطه‌ می‌مونن بیشتره🚶‍♀🚶‍♀ @Eagle_text

یکم حق بخونید بعدشم لایک و کامنت یادتون نره❤️‍🔥😘😘

‏هرچی دکتر مهربونتر منشیش سلیطه‌تر!

photo content

Tehran Mibinamet ZedBazi @eagle_text @eagle_text