ch
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

前往频道在 Telegram
1 693
订阅者
+124 小时
-57
+630
帖子存档
من اینو خودم کامل گوش ندادم اولش یه مود پاییزی‌طور داشت خوشم اومد گذاشتم

صداهایی که تو این ویس میشنوید آخرین حرف های افرادیه که فوت شدند ؛ مکالماتی واقعی ، تلخ و بدون پاسخ. _شنیدن این پادکست به کسانی که مصدومیت روحی دارند توصیه نمیشود!

‏چه قشنگ دوقطبی بودن و بقیه اختلالات روانیتونو با یه (مودی بودن) کیوت و گوگولی میکنین! @eagle_text

داستان گتسبی بزرگ بهم اینو فهموند آدما می‌تونن فقط و فقط به خاطر بی‌پولی رهات کنن ولی باید اینو بدونی که با داشتن پول‌‌ و قدرت و مقام هم قادر نیستی اونا رو نگه داری پیش خودت. @Eagle_text

4_5782937185028150696.mp36.53 MB

بخدا که این کیک خودش نیست از نت برداشته😏😂 ببینین کی گفتم! #عمو_ایگل

چطور دلت میاد به کیکام بگی تخمی؟؟؟!!!
چطور دلت میاد به کیکام بگی تخمی؟؟؟!!!

‏تا حالا به این فکر کردی که عکست ممکنه بک گراند گوشی یکی باشه و تو ندونی؟ @Eagle_text

شما (لا لا لا) از خواننده های ایرانی یا به قول اسقاطی‌های لس‌آنجلسی (ایرونی) بگیری نمیتونن آهنگ بخونن!

‏زندگی بعد تو عین املت بدون پیازه! خوبه ها ولی اون حالی که باید بده نمیده! @Eagle_Text

اتفاقا امروز می‌خوام کیک درست کنم😂😂😂

افرین از این حرکتت خوشم اومد👌🏻 به خاطر همین کارت یه بار کیکت تخمی بود به روت نمیارم #عمو_ایگل

❤️‍🔥 @Eagle_text
❤️‍🔥 @Eagle_text

بعضیاهم هستن مدتی که تو حموم می‌مونن از مدتی که تو رابطه‌ می‌مونن بیشتره🚶‍♀🚶‍♀ @Eagle_text

یکم حق بخونید بعدشم لایک و کامنت یادتون نره❤️‍🔥😘😘

‏هرچی دکتر مهربونتر منشیش سلیطه‌تر!

photo content

Tehran Mibinamet ZedBazi @eagle_text @eagle_text