uk
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Відкрити в Telegram
1 695
Підписники
-124 години
-27 днів
+830 день
Архів дописів
‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ریمیکس غمگین دارم بفرستم دپ شید تولد سیگار بکشید😂

فورس ماژور لازم دارم👆🏻

دوستان کسی ریمیکس خوب رقصی و تولدی طور داره؟

. شهر پر از آدمای خالیه... . @Eagle_Text

. ردفلگ واقعی اونیه که باعث می‌شه بقیه ردفلگ به نظر برسن . @Eagle_Text

پس ذهنم یه صدایی هی می‌گه " اصفهانی ندار ندارش ۳۰۰ متر زیربنای خونشه" . @Eagle_Text
پس ذهنم یه صدایی هی می‌گه " اصفهانی ندار ندارش ۳۰۰ متر زیربنای خونشه" . @Eagle_Text

sticker.webp0.09 KB

چقد ور زدی تو ربع ساعت

الان یه چسونه واویلا میاد میگه (وای گوگولیه که😍)

اینا خار ابهت جی‌کلس گاییدن!

بعد میگن عربا از لکسوس استفاده نامتعارف میکنن باعث صدمه به برندینگش شده!

جی‌کلس صورتی با استیکر!!!!!

photo content

امروز یه روس دیدم توی چین داره خبرنگاری میخونه! یه چی توی مایه‌های اینه یکی از اروپا بیاد ایران روابط بین‌الملل بخونه

دختر ایرانی یه عمر با این جمله گول خوردن اینا که دیگه سوپر کصخلن

باید ترندش کنم😎😂

فک کنم هنوز قضیه برا پوستت خوبه توی فرهنگ چین جا نیوفتاده

پوستت خراب میشه؟ خب به دوست ‌پسر کیریت بگو بریزه رو صورتت