ru
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Открыть в Telegram
1 698
Подписчики
-124 часа
-17 дней
+930 день
Архив постов
چقد ور زدی تو ربع ساعت

الان یه چسونه واویلا میاد میگه (وای گوگولیه که😍)

اینا خار ابهت جی‌کلس گاییدن!

بعد میگن عربا از لکسوس استفاده نامتعارف میکنن باعث صدمه به برندینگش شده!

جی‌کلس صورتی با استیکر!!!!!

photo content

امروز یه روس دیدم توی چین داره خبرنگاری میخونه! یه چی توی مایه‌های اینه یکی از اروپا بیاد ایران روابط بین‌الملل بخونه

دختر ایرانی یه عمر با این جمله گول خوردن اینا که دیگه سوپر کصخلن

باید ترندش کنم😎😂

فک کنم هنوز قضیه برا پوستت خوبه توی فرهنگ چین جا نیوفتاده

پوستت خراب میشه؟ خب به دوست ‌پسر کیریت بگو بریزه رو صورتت

باید همون چترو آآآ بوکونم تو کونش

اخه کصخلی که توی سگ گرما برا اینکه پوستش خراب نشه چتر میگیره دستشو من چی بهش بگم؟

ما ایرانیا توی رانندگی خرکی میریم ولی ری‌اکشن درست بلدیم نشون بدیم

بین کون‌نشور بودن و تصادف باید یکیو انتخاب میکردم

دیوث من شاش دارم شما هم مستراح‌هاتون اب نداره باید برگردم خونه

حالا درسته من داشتم وسط خیابون خلاف میرفتم ولی تو نباید میکشیدی کنار من رد شم؟

کره زمین گاییده میشد

فک کن ۱.۵ میلیارد قالتاق مث ایرانیا بودن

تنها چیزی که از کون اوردیم خنگ بودنه چینیاس