uk
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Відкрити в Telegram
1 695
Підписники
-124 години
-27 днів
+830 день
Архів дописів
. از تولدای تیر در اومدیم، بریم مرداد رو استراحت کنیم که شهریور قراره پاره بشیم. . @Eagle_Text

وقتی میرم مامانمو بوس کنم می‌گه باز چی می‌خوای!!؟؟؟ @Eagle_Text
وقتی میرم مامانمو بوس کنم می‌گه باز چی می‌خوای!!؟؟؟ @Eagle_Text

. با تراپیستم داشتم راجع به تاثیرایی که خیانت اکسم روم گذاشته حرف می‌زدم گفتم "حس می‌کنم دیگه به عشق باور ندارم" گفت "طبیعیه به عشقی که اون آدم ازش حرف می‌زده باور نداشته باشی، ولی به عشق خودت به اون آدم که باور داری؟ اون رو که می‌دونی واقعی بوده و خودت حس‌اش کردی" *گنگ خواب دیده* @Eagle_Text

نمی‌دونم چرا، ولی راست می‌گه @Eagle_Text
نمی‌دونم چرا، ولی راست می‌گه @Eagle_Text

وقتی خوابم بقیه میان میپرسن فلان چیز کجاست: @Eagle_Text
وقتی خوابم بقیه میان میپرسن فلان چیز کجاست: @Eagle_Text

. اون دسر ترایفل 🥧که ریچل توش گوشت ریخت یه چیزی تو مایه‌های خورشت ماسته🫕 . @Eagle_Text

اگر ایگل رئیس‌جمهور می‌شد 💀
اگر ایگل رئیس‌جمهور می‌شد 💀

خوشحال از اینکه تو بهترین سه ماه سالیم💩 . @Eagle_Text
خوشحال از اینکه تو بهترین سه ماه سالیم💩 . @Eagle_Text

یکی دو هفته دیگه برمیگردم

کسی هست تهران بیکار باشه بیاد فرودگاه دنبالم؟😂

. تن یه مانکن چوبی یا شیشه‌ای یا پلاستیکی لباس دست‌دوز از برندای لوکس بکنن، جواهر و الماس بهش آویزون بکن، کیف هرمس بذارن تو دستش بازم اونی که با ارزشه مانکن نیست. . @Eagle_Text

. سلام اینجا کسی هست ساکن اصفهان باشه و روز جمعه وقت داشته باشه؟ میخواستم کاری برام انجام بده اگر کسی هست یه پیام به من بده https://telegram.me/BChatBot?start=sc-455381-McSiyXU .

sticker.webp0.11 KB

😕چه قدر فک میزنی🚶‍♂️

اصلاح می‌کنم خسته کننده نیست، فرسوده کننده است.

. می‌دونی چی خسته کننده است؟ اینکه از یه جایی به بعد میدونی از دهن آدم مقابلت قراره چی بشنوی. نوع غر زدنش، نوع گلایه کردنش، مدل حق به جانب بودنش همه‌اش رو حفظ می‌شی و گس وات؟؟ اگر نخوای دیگه بشنوی محکومی به دوست بدی بودن، به رفیق نیمه‌راه بودن، به اینکه آدم سمی هستی. از یه جایی به بعد تلفن رو جواب نمی‌دی، جواب پیام‌هات کوتاه می‌شه و حتی توضیحی نمی‌دی درباره‌ی اینکه چرا اینطور شد؟ چراا؟؟ چون خیلی قبل‌تر یه گفته بودی نمیخوای حرفای تکراری بشنوی، ولی وقتی طرف مقابلت شروع کنه گریه کردن دیگه اونی که مقصره تویی، مسئله هرچی که میخواد باشه. . @Eagle_Text

. می‌دونی چی خسته کننده است؟ اینکه از یه جایی به بعد میدونی از دهن آدم مقابلت قراره چی بشنوی. نوع غر زدنش، نوع گلایه کردنش، مدل حق به جانب بودنش همه‌اش رو حفظ می‌شی و گس وات؟؟ اگر نخوای دیگه بشنوی محکومی به دوست بدی بودن، به رفیق نیمه‌راه بودن، به اینکه آدم سمی هستی. از یه جایی به بعد تلفن رو جواب نمی‌دی، جواب پیام‌هات کوتاه می‌شه و حتی توضیحی نمی‌دی درباره‌ی اینکه چرا اینطور شد؟ چراا؟؟ چون خیلی قبل‌تر یه گفته بودی نمیخوای حرفای تکراری بشنوی، ولی وقتی طرف مقابلت شروع کنه گریه کردن دیگه اونی که مقصره تویی، مسئله هرچی که میخواد باشه. . @Eagle_Text

. بله احتمالا غیر منصفانه است زندگی برای همه منصف نبوده، نیست و نخواهد بود. برای کسی که همیشه سالم زندگی کرده سرطان گرفته برای کسی که هیچکاری نکرده، با معلولیت به دنیا میاد برای کسی که معشوقی داشته ولی قبل از اینکه بهش برسه معشوقش رو به خاک می‌سپاره برای کسی که پدر و مادر خوبی نداشته برای کسی که هزار بار تلاش کرده و زمین خورده و یه بارم موفق نشده و نرسیده برای کسایی که کشورشون درگیر جنگه برای کسایی که خاطراتشون آرزو می‌شه دنیا برای هر آدمی به روش خودش منصف نیست. هیچکس نمی‌تونه این حقیقت رو انکار کنه. بله کارمایی هم وجود نداره، جواب خوبی خوبی نبوده و همه نمی‌تونن خوشبخت باشن. زندگی همیشه همین بوده و همیشه همین می‌مونه. @Eagle_Text

. بله احتمالا غیر منصفانه است زندگی برای همه منصف نبوده، نیست و نخواهد بود. برای کسی که همیشه سالم زندگی کرده سرطان گرفته برای کسی که هیچکاری نکرده، با معلولیت به دنیا میاد برای کسی که معشوقی داشته ولی قبل از اینکه بهش برسه معشوقش رو به خاک می‌سپاره برای کسی که پدر و مادر خوبی نداشته برای کسی که هزار بار تلاش کرده و زمین خورده و یه بارم موفق نشده و نرسیده برای کسایی که کشورشون درگیر جنگه برای کسایی که خاطراتشون آرزو می‌شه دنیا برای هر آدمی به روش خودش منصف نیست. هیچکس نمی‌تونه این حقیقت رو انکار کنه. بله کارمایی هم وجود نداره، جواب خوبی خوبی نبوده و همه نمی‌تونن خوشبخت باشن. زندگی همیشه همین بوده و همیشه همین می‌مونه. @Eagle_Text