Eagle_Text
Відкрити в Telegram
1 695
Підписники
-124 години
-27 днів
+830 день
Архів дописів
1 694
.
با تراپیستم داشتم راجع به تاثیرایی که خیانت اکسم روم گذاشته حرف میزدم
گفتم "حس میکنم دیگه به عشق باور ندارم"
گفت "طبیعیه به عشقی که اون آدم ازش حرف میزده باور نداشته باشی، ولی به عشق خودت به اون آدم که باور داری؟ اون رو که میدونی واقعی بوده و خودت حساش کردی"
*گنگ خواب دیده*
@Eagle_Text
1 694
.
تن یه مانکن چوبی یا شیشهای یا پلاستیکی لباس دستدوز از برندای لوکس بکنن، جواهر و الماس بهش آویزون بکن، کیف هرمس بذارن تو دستش بازم اونی که با ارزشه مانکن نیست.
.
@Eagle_Text
1 694
.
سلام
اینجا کسی هست ساکن اصفهان باشه و روز جمعه وقت داشته باشه؟
میخواستم کاری برام انجام بده
اگر کسی هست یه پیام به من بده
https://telegram.me/BChatBot?start=sc-455381-McSiyXU
.
1 694
.
میدونی چی خسته کننده است؟
اینکه از یه جایی به بعد میدونی از دهن آدم مقابلت قراره چی بشنوی.
نوع غر زدنش، نوع گلایه کردنش، مدل حق به جانب بودنش همهاش رو حفظ میشی
و گس وات؟؟
اگر نخوای دیگه بشنوی محکومی به دوست بدی بودن، به رفیق نیمهراه بودن، به اینکه آدم سمی هستی.
از یه جایی به بعد تلفن رو جواب نمیدی، جواب پیامهات کوتاه میشه و حتی توضیحی نمیدی دربارهی اینکه چرا اینطور شد؟
چراا؟؟ چون خیلی قبلتر یه گفته بودی نمیخوای حرفای تکراری بشنوی، ولی وقتی طرف مقابلت شروع کنه گریه کردن دیگه اونی که مقصره تویی، مسئله هرچی که میخواد باشه.
.
@Eagle_Text
1 694
.
میدونی چی خسته کننده است؟
اینکه از یه جایی به بعد میدونی از دهن آدم مقابلت قراره چی بشنوی.
نوع غر زدنش، نوع گلایه کردنش، مدل حق به جانب بودنش همهاش رو حفظ میشی
و گس وات؟؟
اگر نخوای دیگه بشنوی محکومی به دوست بدی بودن، به رفیق نیمهراه بودن، به اینکه آدم سمی هستی.
از یه جایی به بعد تلفن رو جواب نمیدی، جواب پیامهات کوتاه میشه و حتی توضیحی نمیدی دربارهی اینکه چرا اینطور شد؟
چراا؟؟ چون خیلی قبلتر یه گفته بودی نمیخوای حرفای تکراری بشنوی، ولی وقتی طرف مقابلت شروع کنه گریه کردن دیگه اونی که مقصره تویی، مسئله هرچی که میخواد باشه.
.
@Eagle_Text
1 694
.
بله احتمالا غیر منصفانه است
زندگی برای همه منصف نبوده، نیست و نخواهد بود.
برای کسی که همیشه سالم زندگی کرده سرطان گرفته
برای کسی که هیچکاری نکرده، با معلولیت به دنیا میاد
برای کسی که معشوقی داشته ولی قبل از اینکه بهش برسه معشوقش رو به خاک میسپاره
برای کسی که پدر و مادر خوبی نداشته
برای کسی که هزار بار تلاش کرده و زمین خورده و یه بارم موفق نشده و نرسیده
برای کسایی که کشورشون درگیر جنگه
برای کسایی که خاطراتشون آرزو میشه
دنیا برای هر آدمی به روش خودش منصف نیست.
هیچکس نمیتونه این حقیقت رو انکار کنه.
بله کارمایی هم وجود نداره،
جواب خوبی خوبی نبوده و همه نمیتونن خوشبخت باشن.
زندگی همیشه همین بوده و همیشه همین میمونه.
@Eagle_Text
1 694
.
بله احتمالا غیر منصفانه است
زندگی برای همه منصف نبوده، نیست و نخواهد بود.
برای کسی که همیشه سالم زندگی کرده سرطان گرفته
برای کسی که هیچکاری نکرده، با معلولیت به دنیا میاد
برای کسی که معشوقی داشته ولی قبل از اینکه بهش برسه معشوقش رو به خاک میسپاره
برای کسی که پدر و مادر خوبی نداشته
برای کسی که هزار بار تلاش کرده و زمین خورده و یه بارم موفق نشده و نرسیده
برای کسایی که کشورشون درگیر جنگه
برای کسایی که خاطراتشون آرزو میشه
دنیا برای هر آدمی به روش خودش منصف نیست.
هیچکس نمیتونه این حقیقت رو انکار کنه.
بله کارمایی هم وجود نداره،
جواب خوبی خوبی نبوده و همه نمیتونن خوشبخت باشن.
زندگی همیشه همین بوده و همیشه همین میمونه.
@Eagle_Text
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
