es
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Ir al canal en Telegram
1 698
Suscriptores
-124 horas
-17 días
+930 días
Archivo de publicaciones
یکی دو هفته دیگه برمیگردم

کسی هست تهران بیکار باشه بیاد فرودگاه دنبالم؟😂

. تن یه مانکن چوبی یا شیشه‌ای یا پلاستیکی لباس دست‌دوز از برندای لوکس بکنن، جواهر و الماس بهش آویزون بکن، کیف هرمس بذارن تو دستش بازم اونی که با ارزشه مانکن نیست. . @Eagle_Text

. سلام اینجا کسی هست ساکن اصفهان باشه و روز جمعه وقت داشته باشه؟ میخواستم کاری برام انجام بده اگر کسی هست یه پیام به من بده https://telegram.me/BChatBot?start=sc-455381-McSiyXU .

sticker.webp0.11 KB

😕چه قدر فک میزنی🚶‍♂️

اصلاح می‌کنم خسته کننده نیست، فرسوده کننده است.

. می‌دونی چی خسته کننده است؟ اینکه از یه جایی به بعد میدونی از دهن آدم مقابلت قراره چی بشنوی. نوع غر زدنش، نوع گلایه کردنش، مدل حق به جانب بودنش همه‌اش رو حفظ می‌شی و گس وات؟؟ اگر نخوای دیگه بشنوی محکومی به دوست بدی بودن، به رفیق نیمه‌راه بودن، به اینکه آدم سمی هستی. از یه جایی به بعد تلفن رو جواب نمی‌دی، جواب پیام‌هات کوتاه می‌شه و حتی توضیحی نمی‌دی درباره‌ی اینکه چرا اینطور شد؟ چراا؟؟ چون خیلی قبل‌تر یه گفته بودی نمیخوای حرفای تکراری بشنوی، ولی وقتی طرف مقابلت شروع کنه گریه کردن دیگه اونی که مقصره تویی، مسئله هرچی که میخواد باشه. . @Eagle_Text

. می‌دونی چی خسته کننده است؟ اینکه از یه جایی به بعد میدونی از دهن آدم مقابلت قراره چی بشنوی. نوع غر زدنش، نوع گلایه کردنش، مدل حق به جانب بودنش همه‌اش رو حفظ می‌شی و گس وات؟؟ اگر نخوای دیگه بشنوی محکومی به دوست بدی بودن، به رفیق نیمه‌راه بودن، به اینکه آدم سمی هستی. از یه جایی به بعد تلفن رو جواب نمی‌دی، جواب پیام‌هات کوتاه می‌شه و حتی توضیحی نمی‌دی درباره‌ی اینکه چرا اینطور شد؟ چراا؟؟ چون خیلی قبل‌تر یه گفته بودی نمیخوای حرفای تکراری بشنوی، ولی وقتی طرف مقابلت شروع کنه گریه کردن دیگه اونی که مقصره تویی، مسئله هرچی که میخواد باشه. . @Eagle_Text

. بله احتمالا غیر منصفانه است زندگی برای همه منصف نبوده، نیست و نخواهد بود. برای کسی که همیشه سالم زندگی کرده سرطان گرفته برای کسی که هیچکاری نکرده، با معلولیت به دنیا میاد برای کسی که معشوقی داشته ولی قبل از اینکه بهش برسه معشوقش رو به خاک می‌سپاره برای کسی که پدر و مادر خوبی نداشته برای کسی که هزار بار تلاش کرده و زمین خورده و یه بارم موفق نشده و نرسیده برای کسایی که کشورشون درگیر جنگه برای کسایی که خاطراتشون آرزو می‌شه دنیا برای هر آدمی به روش خودش منصف نیست. هیچکس نمی‌تونه این حقیقت رو انکار کنه. بله کارمایی هم وجود نداره، جواب خوبی خوبی نبوده و همه نمی‌تونن خوشبخت باشن. زندگی همیشه همین بوده و همیشه همین می‌مونه. @Eagle_Text

. بله احتمالا غیر منصفانه است زندگی برای همه منصف نبوده، نیست و نخواهد بود. برای کسی که همیشه سالم زندگی کرده سرطان گرفته برای کسی که هیچکاری نکرده، با معلولیت به دنیا میاد برای کسی که معشوقی داشته ولی قبل از اینکه بهش برسه معشوقش رو به خاک می‌سپاره برای کسی که پدر و مادر خوبی نداشته برای کسی که هزار بار تلاش کرده و زمین خورده و یه بارم موفق نشده و نرسیده برای کسایی که کشورشون درگیر جنگه برای کسایی که خاطراتشون آرزو می‌شه دنیا برای هر آدمی به روش خودش منصف نیست. هیچکس نمی‌تونه این حقیقت رو انکار کنه. بله کارمایی هم وجود نداره، جواب خوبی خوبی نبوده و همه نمی‌تونن خوشبخت باشن. زندگی همیشه همین بوده و همیشه همین می‌مونه. @Eagle_Text

. بله احتمالا غیر منصفانه است زندگی برای همه منصف نبوده، نیست و نخواهد بود. برای کسی که همیشه سالم زندگی کرده سرطان گرفته برلی کسی که هیچکاری نکرده، با معلولیت به دنیا میاد برای کسی که معشوقی داشته ولی قبل از اینکه بهش برسه معشوقش رو به خاک می‌سپاره برای کسی که پدر و مادر خوبی نداشته برای کسی که هزار بار تلاش کرده و زمین خورده و یه بارم موفق نشده و نرسیده برای کسایی که کشورشون درگیر جنگه برای کسایی که خاطراتشون آرزو می‌شه دنیا برای هر آدمی به روش خودش منصف نیست. هیچکس نمی‌تونه این حقیقت رو انکار کنه. بله کارمایی هم وجود نداره، جواب خوبی خوبی نبوده و همه نمی‌تونن خوشبخت باشن. زندگی همیشه همین بوده و همیشه همین می‌مونه.

بعضی وقتا واقعا ناراحت کننده است که یه حرف واضح برای کلی افراد واضح نیست. مثلا این آدم به شفافیت هرچه تمام‌تر گفته: "افسرده‌ی همیشه قربانی" کسی که همیشه همه چیز درباره‌ی اونه و تنها کاری که می‌کنه ناله کردن و غر زدن و گلایه کردنه. یعنی تک تک ویژگی‌ها رو اسم برده علاوه بر اسم بردن بیماری. ولی نمی‌دونم چرا آدما اینقدر عادت دارن یه بخش رو ببینن و بقیه‌اش رو نه.

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ الان متوجه شدم توییت کس دیگه ایه. غم انگیز و غیر منصفانه‌س به نظرم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ کاری به اون قسمت خوشگل که گفتی ندارم، ولی دیگه علاوه بر افسردگی و قرصایی که چندساله دهنمون رو گاییده و باید هرروز و هرشب خورده بشن، گویا باید نگران این باشیم که از نظر بقیه خسته کننده به نظر نرسیم. و چه جالب اصلا برای یه آدم افسرده مهم نیست که کی چه فکری درموردش میکنه ، ایت ایز وات ایت ایز ^_^ (ماهیت افسردگی اونم از نوع ماژور اینه)

. دختر خوشگل افسرده‌ی همیشه قربانی خیلی خسته‌کننده‌ست جدی. چه تو رابطه چه تو دوستی، هیچ اتفاقی تو ارتباط باهاش نمی‌افته. همش همه‌چی درباره اونه. هیچ‌وقت هم هیچ بهبودی رخ نمی‌ده. همش درحال چسناله، شکوه، گلایه. خسته می‌کنه صبر آدم رو. *Soheil* @Eagle_Text

. نمی‌دونم چرا اون همکلاسیام که ده ساله باهم در ارتباط نیستیم شوهر و بچه دارن ولی اینا که هرروز می‌بینمشون و بهشون نزدیکم هنوز تو مرحله‌ی ریکوئست دادن به کراششون موندن!!؟ . @Eagle_TEXT

. ای عوضیای تودار باعث می‌شن فک کنم حرفام تو ماچه 😒😔 بیشعورا . @Eagle_Text

. از کسی که حرفاتون رو هم اشتباه می‌فهمه و روی فهمیده‌ی خودش از شما پافشاری می‌کنه انتظار هیچ‌چیزی نداشته باشید . @Eagle_Text

. از کسی که حرفاتون رو هم اشتباه می‌فهمه و روی فهمیده‌ی خودش از شما پافشاری می‌کنه انتظار هیچ‌چیزی نداشته باشید . @Eagle_Trxt

Eagle_Text - Estadísticas y analítica del canal de Telegram @eagle_text