uk
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Відкрити в Telegram

قصدم آزار شماست. t.me/HidenChat_Bot?start=207829614

Показати більше
878
Підписники
+724 години
+157 днів
+11430 день
Архів дописів
حتی دیگه امتحان داشتن هم آرومم نمی‌کنه و درسام رو هم نمی‌خونم. یعنی تنها چیزی که کمی برام مهم بود و براش تلاش می‌کردم هم دیگه نه. مرحله‌ی بعدی چیه؟ قهوه استوری کردن و کتاب «خودت باش دختر» رو خوندن؟

این کسیه که داره دنبال دلیلی برای ادامه دادن می‌گرده
این کسیه که داره دنبال دلیلی برای ادامه دادن می‌گرده

کندوان جان سی ثانیه سکسی نباش دلمون بیاد دو دقیقه بخوابیم تو راه. مگه می‌شه هر لحظه‌ت یک جور زیبا باشه آخه؟😭 اسیر شدیم.

بچه‌ها سعی کنید خودتون حال خودتون رو‌ خوب کنید. مثلا من خودم هروقت می‌خوام به یه چیزی بخندم میرم جلو آینه

واقعا خانوم‌هایی که زیبا خط‌چشم و سایه می‌کشن رو باید ستایش کرد. ممنونم که وجود داری عزیزم. ممنونم.

مواقعی هست که هیچی و مطلقا هیچی به جز گریه تو بغل مامان آرومم نمی‌کنه و چقدر از اون مواقع متنفرم.

از اون ریلزی که سیو کرده بودی وقتی دوباره با هم حرف زدید براش بفرستی چه خبر؟

چقدر بدم میاد از این استدلال کسشر. من رو یاد «همه همینن» و «کلی بدبخت‌تر از تو وجود داره» می‌اندازه. عزیزان، ابلهان، از گاو ک
چقدر بدم میاد از این استدلال کسشر. من رو یاد «همه همینن» و «کلی بدبخت‌تر از تو وجود داره» می‌اندازه. عزیزان، ابلهان، از گاو کمتران، زندگی هر آدمی برای خودش مهم‌تر از هرچیزی در این جهان هستیه. اینکه مشکلش از چشم شما ساده و کوچیک به نظر بیاد، چیزی از درد و سختیش برای اون آدم کم نمی‌کنه. این کوچیک دیدن مشکلات بقیه، نشونه‌ی عدم بلوغ خودتونه. سعی کن به جای مقایسه‌ی اندازه‌ی کیرت با خورشید و سیاره‌ها، کمی بزرگ شی و بفهمی رنج هیچکس رو نباید کوچیک شمرد.

بنده در حال چک‌ کردن اینکه تونستم وزن اضافه کنم یا نه در حالی که تو ۲۴ ساعت اخیر فقط یه شیرکاکائو و موز خوردم:

واقعا که God knows I tried.

ای کاش دلم فاضلاب بود و هروقت دلم می‌گرفت اسید می‌خوردم تا باز شه

خدایا اگر آبریزش بخاطر حساسیت باشه؛ بدن درد بخاطر پریود و امتحان هم پاس شم‌ نماز می‌خونم. (نمی‌خونم.)

آبریزش داشتن با دماغ عملی واقعا شکنجه‌ست. زنده زنده سوختنه‌‌. شلاق به زخم باز زدنه. نمک ریختن توی چشمه. رابطه جنسی داشتن با آخونده. البته نمی‌دونم. شاید هم من فردا امتحان دارم در حالی که امروز هم دو تا امتحان داشتم و همزمان هم در پی‌ام‌اس و بی‌خوابی آبریزش و بدن درد مشکوک به آنفلونزا جدیده که خیلی کیریه رو گرفتم که انقدر دارم بزرگش می‌کنم‌‌(نمی‌کنم🤬). شما به سایز خودتون ببخشید.

البته هیچکس وظیفه نداره باهامون مهربون باشه؛ اما هیچکس رو هم اجبار نکردن که بدجنس و کیری باشه.

ببخشید نمی‌دونم شاید درست به نظر نیاد ولی آدم‌هایی که می‌تونستن مهربون‌تر و بامحبت‌تر رفتار کنن ولی بدجنس بودن رو انتخاب کردن‌ رو هرگز فراموش نمی‌کنم و نمی‌تونم هم مثل سابق ببینمشون.

من واقعا متوجه نمی‌شم؛ شما اگه قصدت درس خوندن نیست، اگه قراره فقط با دوستت پچ‌پچ کنی و حواس بقیه رو از درس خوندن پرت کنی، کست خله که دفتر و دستک می‌گیری دستت میای سالن مطالعه؟ عزیزم؟؟؟؟ کی رو داری گول می‌زنی؟ خودت رو یا اون کس خلت رو؟

بنده ساعت ۷ صبح وقتی آلارمی که دیشب تنظیم کردم تا درس بخونم صداش درمیاد:
بنده ساعت ۷ صبح وقتی آلارمی که دیشب تنظیم کردم تا درس بخونم صداش درمیاد:

سندی خوب چی دارید بچه‌ها؟ تو ناشناس برام‌ بفرستید خوشحال شم. ممنون.

در پست پیش با زیدی مهربان نبودیم‌؛ پس بیاید به جاش این اثر رو بهش تقدیم کنیم. به‌به‌.