878
订阅者
+724 小时
+157 天
+11430 天
帖子存档
879
حتی دیگه امتحان داشتن هم آرومم نمیکنه و درسام رو هم نمیخونم. یعنی تنها چیزی که کمی برام مهم بود و براش تلاش میکردم هم دیگه نه.
مرحلهی بعدی چیه؟ قهوه استوری کردن و کتاب «خودت باش دختر» رو خوندن؟
879
کندوان جان سی ثانیه سکسی نباش دلمون بیاد دو دقیقه بخوابیم تو راه. مگه میشه هر لحظهت یک جور زیبا باشه آخه؟😭 اسیر شدیم.
879
بچهها سعی کنید خودتون حال خودتون رو خوب کنید. مثلا من خودم هروقت میخوام به یه چیزی بخندم میرم جلو آینه
879
واقعا خانومهایی که زیبا خطچشم و سایه میکشن رو باید ستایش کرد. ممنونم که وجود داری عزیزم. ممنونم.
879
مواقعی هست که هیچی و مطلقا هیچی به جز گریه تو بغل مامان آرومم نمیکنه و چقدر از اون مواقع متنفرم.
879
چقدر بدم میاد از این استدلال کسشر. من رو یاد «همه همینن» و «کلی بدبختتر از تو وجود داره» میاندازه. عزیزان، ابلهان، از گاو کمتران، زندگی هر آدمی برای خودش مهمتر از هرچیزی در این جهان هستیه. اینکه مشکلش از چشم شما ساده و کوچیک به نظر بیاد، چیزی از درد و سختیش برای اون آدم کم نمیکنه. این کوچیک دیدن مشکلات بقیه، نشونهی عدم بلوغ خودتونه. سعی کن به جای مقایسهی اندازهی کیرت با خورشید و سیارهها، کمی بزرگ شی و بفهمی رنج هیچکس رو نباید کوچیک شمرد.
879
بنده در حال چک کردن اینکه تونستم وزن اضافه کنم یا نه در حالی که تو ۲۴ ساعت اخیر فقط یه شیرکاکائو و موز خوردم:
879
خدایا اگر آبریزش بخاطر حساسیت باشه؛ بدن درد بخاطر پریود و امتحان هم پاس شم نماز میخونم.
(نمیخونم.)
879
آبریزش داشتن با دماغ عملی واقعا شکنجهست. زنده زنده سوختنه. شلاق به زخم باز زدنه. نمک ریختن توی چشمه. رابطه جنسی داشتن با آخونده.
البته نمیدونم. شاید هم من فردا امتحان دارم در حالی که امروز هم دو تا امتحان داشتم و همزمان هم در پیاماس و بیخوابی آبریزش و بدن درد مشکوک به آنفلونزا جدیده که خیلی کیریه رو گرفتم که انقدر دارم بزرگش میکنم(نمیکنم🤬). شما به سایز خودتون ببخشید.
879
البته هیچکس وظیفه نداره باهامون مهربون باشه؛ اما هیچکس رو هم اجبار نکردن که بدجنس و کیری باشه.
879
ببخشید نمیدونم شاید درست به نظر نیاد ولی آدمهایی که میتونستن مهربونتر و بامحبتتر رفتار کنن ولی بدجنس بودن رو انتخاب کردن رو هرگز فراموش نمیکنم و نمیتونم هم مثل سابق ببینمشون.
879
من واقعا متوجه نمیشم؛ شما اگه قصدت درس خوندن نیست، اگه قراره فقط با دوستت پچپچ کنی و حواس بقیه رو از درس خوندن پرت کنی، کست خله که دفتر و دستک میگیری دستت میای سالن مطالعه؟ عزیزم؟؟؟؟ کی رو داری گول میزنی؟ خودت رو یا اون کس خلت رو؟
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
