uk
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Відкрити в Telegram

قصدم آزار شماست. t.me/HidenChat_Bot?start=207829614

Показати більше
866
Підписники
+124 години
+157 днів
+10230 день
Архів дописів
خودت رو گول نزن عزیزم، نوری که از دور می‌بینی و بهش امیدواری، چراغ مستراحه.

سامرتایم سدنس دیگه چه کسشریه تا وقتی هوای دلگیر و کسشر پاییز هست که ۲۹ ساعت از ۲۴ ساعت شبانه‌روز شبه و هوا تاریکه؟

تیکه‌های غذا لای دندونا وقتی میگی «امشب حال ندارم مسواک نمی‌زنم» :

حالا برای گوش دادن به آلبوم جدید بهرام داس و چکش داشتن کافیه یا عکس چه‌گوارا رو هم باید همزمان نگاه کنیم و بریم تو حس؟

الان زن بهرام توییت میزنه «قیمت آلبوم برای عزیزان افغان با ۱۰۰ درصد تخفیف و برای شما ایرانی‌های فاشیست آنتی‌فمینیست که ارزش‌های مارکس بزرگ رو قبول ندارید ۱۰۰ درصد گرونتر حساب میشه»

ایول بهرام و سورنا آهنگ دادن بدوییم بریم گوش کنیم و هیچی نفهمیم چون دارن لیترالی کسشر میگن و تا دیر نشده پست بذاریم «ایول عجب آلبومیه مغزم جواب نمیده انقدر سنگینه😳🔥» که یه وقت از نئاندرتال‌‌ها و گوریل‌ها عقب نمونیم

Repost from SUT Twitter
ببخشید شما نگران نیستید؟ تو خیابون بوی وید میاد، تو پیاده‌رو بوس وید میاد، تو پارکینگ بوی وید میاد و هزارتا جای دیگه! یعنی میگم یک دراگی بصورت خیلی عادی داره استعمال میشه و هیچ‌کس واکنشی نشون نمیده! ×کشمش پلویی× @sut_tw

تاکسیک بودن و این حرف‌ها از این آهنگ می‌باره ولی به‌به. به‌شدت زیبا.

این قضیه که هرچقدر دوربین گوشی باکیفیت‌تر باشه زشت‌تر می‌افتم هم به‌نظرم خیلی توهین‌آمیز و بی‌ادبانه‌ست.

تا حالا دقت کردید گریه کردن چه فرآیند عجیبیه؟ یهو احساس میکنی یه انگل مادرقحبه‌ای داره تو گلوت وول می‌خوره و با پررویی تمام هر لحظه بزرگ و بزرگتر میشه. اگه قورتش بدی نفست بند میاد و اگه ولش کنی چشمات تصمیم می‌گیرن شلنگ رو باز کنن و به بینی هم میگن آقا ما رفتیم؛ تو نمیای؟ بعد هی نیازت به اکسیژن بیشتر و بیشتر می‌شه و نفسات بدون اینکه بفهمی عمیق‌تر. دوست نداری؟ گوه خوردی، نمیخوام و نمیتونم نداریم، باید ادامه بدی. به مرحله‌ی هق‌هق که می‌رسی می‌گی این چه گوهی بود که من خوردم؟ من چرا انقدر بدبختم؟ این زندگی کسکش چرا اینجوری می‌کنه با من؟ این‌جا دیگه سرت هم کمربند بگایی رو می‌بنده و شروع می‌کنه به درد گرفتن. پیشونیت داره از درد ضجه می‌زنه و تو هم از بدبختیات. همه‌ی زندگیت صدای ضجه زدن می‌ده. فکر می‌کنی تموم شد؟ نه. برو قیافه‌ت رو تو آینه ببین. چشمات کسونه واویلایی رو به حد اعلا رسوندن و تصمیم گرفتن قرمز باشن. بینیت هم که شخصیت مستقل نداره، هرکاری چشمات بکنن میکنه. ایول. خیلی خوشگل شدی. شاید گریه اونقدرها هم بد نیست. تموم که شد، دیگه هیچی اهمیتی نداره. همه‌جا ساکته. همه‌چیز خاکستریه. مغز خوارکسده‌ت که دوثانیه خفه نمی‌شد، دیگه حتی حال نداره کوچکترین چیزی بگه. چیزی هم براش مهم نیست. حداقلش اینه که الان دیگه می‌تونی از این سکوت و فقدان مطلق لذت ببری‌.

به عنوان یک متخصص با سی سال تجربه باید بگم نظرم بهترین انتخاب برای ریاست جمهوری آمریکا جناب آقای آیسان اسلامیه. آیسان اسلامی رو که دیگه قبول دارید؟

افول بشریت زمانی شروع شد که سلبریتی‌جماعت شروع کرد به نظر دادن درباره‌ی سیاست. از اون آمریکاش بگیر تا همین ایران. ولمون کنید دلقک‌های بی‌پدر و مادر. برید آهنگای دزدی‌تون رو بخونید، با همدیگه برای کار گیرآوردن زنا کنید و دنبال پدر بچه‌هاتون بگردید. شما مادرقحبه‌های بی‌سواد که اکثرتون هم به واسطه‌ی پول پدر و مادرتون به جایی که هستید رسیدید و برای دووم آوردن تو جایگاهتون هم خایه‌ی هر بی‌پدر و مادری رو تا ته میذارید تو دهنتون، شما رو چه به سیاست آخه؟ تهش هم که کیر شدید میاید میگید «چطور تونستید یک‌ مجرم رو به یک زن ترجیح بدید؟» خدایا شکرت. آخه سلبریتی چی بود تو آفریدی دیگه؟

نذار جنسیتت برات تصمیم بگیره دخترای خوشگل ختنه‌سورونتون مبارک

میگم حالا جدی مطمئنیم که یه بلوغ دومی بین سال‌های ۲۱ تا ۲۳ سالگی وجود نداره؟ چون این کسشری که دارم تجربه می‌کنم به قدری عجیبه که فقط فرآیند بلوغ می‌تونه گردنش بگیره

اون لحظه که دوباره به آدمیزاد یادآوری میشه که هیچکس قرار نیست به دردش بخوره و باز هم مثل همیشه باید از پس همه‌چیز تنهایی بربیاد، به‌نظرم اون لحظه شیطان قهقهه می‌زنه و بابت اون قضیه‌ی سجده نکردن و اینها به خودش افتخار می‌کنه.

Repost from N/a
photo content
+1

Repost from N/a
photo content
+1

یکی از بدبخت‌ترین قشرهای جامعه از دید من بخشی از مردها هستن که به صرف دختر بودنت نیششون به طرز چندشی باز میشه؛ بعد که می‌بینن باهاشون لاس نمی‌زنی یهو پسربچه‌ی درونشون شروع به ضجه زدن میکنه و نمیدونم شاید احساس میکنه که ضایع شده. حالا از اینجا به بعد رفتارشون ۱۸۰ درجه تغییر میکنه. بداخلاق و بدرفتار میشن و احتمالا یک مرحله با کتک زدنت فاصله خواهند داشت. دلم براشون می‌سوزه و امیدوارم در آرزوی سکس و رابطه از این دنیا برن🙏