مصدع اوقات
رفتن به کانال در Telegram
866
مشترکین
+124 ساعت
+157 روز
+10230 روز
آرشیو پست ها
866
سامرتایم سدنس دیگه چه کسشریه تا وقتی هوای دلگیر و کسشر پاییز هست که ۲۹ ساعت از ۲۴ ساعت شبانهروز شبه و هوا تاریکه؟
866
حالا برای گوش دادن به آلبوم جدید بهرام داس و چکش داشتن کافیه یا عکس چهگوارا رو هم باید همزمان نگاه کنیم و بریم تو حس؟
866
الان زن بهرام توییت میزنه «قیمت آلبوم برای عزیزان افغان با ۱۰۰ درصد تخفیف و برای شما ایرانیهای فاشیست آنتیفمینیست که ارزشهای مارکس بزرگ رو قبول ندارید ۱۰۰ درصد گرونتر حساب میشه»
866
ایول بهرام و سورنا آهنگ دادن بدوییم بریم گوش کنیم و هیچی نفهمیم چون دارن لیترالی کسشر میگن و تا دیر نشده پست بذاریم «ایول عجب آلبومیه مغزم جواب نمیده انقدر سنگینه😳🔥» که یه وقت از نئاندرتالها و گوریلها عقب نمونیم
866
Repost from SUT Twitter
ببخشید شما نگران نیستید؟
تو خیابون بوی وید میاد، تو پیادهرو بوس وید میاد، تو پارکینگ بوی وید میاد و هزارتا جای دیگه!
یعنی میگم یک دراگی بصورت خیلی عادی داره استعمال میشه و هیچکس واکنشی نشون نمیده!
×کشمش پلویی×
@sut_tw
866
این قضیه که هرچقدر دوربین گوشی باکیفیتتر باشه زشتتر میافتم هم بهنظرم خیلی توهینآمیز و بیادبانهست.
866
تا حالا دقت کردید گریه کردن چه فرآیند عجیبیه؟ یهو احساس میکنی یه انگل مادرقحبهای داره تو گلوت وول میخوره و با پررویی تمام هر لحظه بزرگ و بزرگتر میشه. اگه قورتش بدی نفست بند میاد و اگه ولش کنی چشمات تصمیم میگیرن شلنگ رو باز کنن و به بینی هم میگن آقا ما رفتیم؛ تو نمیای؟ بعد هی نیازت به اکسیژن بیشتر و بیشتر میشه و نفسات بدون اینکه بفهمی عمیقتر. دوست نداری؟ گوه خوردی، نمیخوام و نمیتونم نداریم، باید ادامه بدی. به مرحلهی هقهق که میرسی میگی این چه گوهی بود که من خوردم؟ من چرا انقدر بدبختم؟ این زندگی کسکش چرا اینجوری میکنه با من؟ اینجا دیگه سرت هم کمربند بگایی رو میبنده و شروع میکنه به درد گرفتن. پیشونیت داره از درد ضجه میزنه و تو هم از بدبختیات. همهی زندگیت صدای ضجه زدن میده. فکر میکنی تموم شد؟ نه. برو قیافهت رو تو آینه ببین. چشمات کسونه واویلایی رو به حد اعلا رسوندن و تصمیم گرفتن قرمز باشن. بینیت هم که شخصیت مستقل نداره، هرکاری چشمات بکنن میکنه. ایول. خیلی خوشگل شدی. شاید گریه اونقدرها هم بد نیست. تموم که شد، دیگه هیچی اهمیتی نداره. همهجا ساکته. همهچیز خاکستریه. مغز خوارکسدهت که دوثانیه خفه نمیشد، دیگه حتی حال نداره کوچکترین چیزی بگه. چیزی هم براش مهم نیست. حداقلش اینه که الان دیگه میتونی از این سکوت و فقدان مطلق لذت ببری.
866
به عنوان یک متخصص با سی سال تجربه باید بگم نظرم بهترین انتخاب برای ریاست جمهوری آمریکا جناب آقای آیسان اسلامیه. آیسان اسلامی رو که دیگه قبول دارید؟
866
افول بشریت زمانی شروع شد که سلبریتیجماعت شروع کرد به نظر دادن دربارهی سیاست. از اون آمریکاش بگیر تا همین ایران. ولمون کنید دلقکهای بیپدر و مادر. برید آهنگای دزدیتون رو بخونید، با همدیگه برای کار گیرآوردن زنا کنید و دنبال پدر بچههاتون بگردید. شما مادرقحبههای بیسواد که اکثرتون هم به واسطهی پول پدر و مادرتون به جایی که هستید رسیدید و برای دووم آوردن تو جایگاهتون هم خایهی هر بیپدر و مادری رو تا ته میذارید تو دهنتون، شما رو چه به سیاست آخه؟ تهش هم که کیر شدید میاید میگید «چطور تونستید یک مجرم رو به یک زن ترجیح بدید؟» خدایا شکرت. آخه سلبریتی چی بود تو آفریدی دیگه؟
866
میگم حالا جدی مطمئنیم که یه بلوغ دومی بین سالهای ۲۱ تا ۲۳ سالگی وجود نداره؟ چون این کسشری که دارم تجربه میکنم به قدری عجیبه که فقط فرآیند بلوغ میتونه گردنش بگیره
866
اون لحظه که دوباره به آدمیزاد یادآوری میشه که هیچکس قرار نیست به دردش بخوره و باز هم مثل همیشه باید از پس همهچیز تنهایی بربیاد، بهنظرم اون لحظه شیطان قهقهه میزنه و بابت اون قضیهی سجده نکردن و اینها به خودش افتخار میکنه.
866
یکی از بدبختترین قشرهای جامعه از دید من بخشی از مردها هستن که به صرف دختر بودنت نیششون به طرز چندشی باز میشه؛ بعد که میبینن باهاشون لاس نمیزنی یهو پسربچهی درونشون شروع به ضجه زدن میکنه و نمیدونم شاید احساس میکنه که ضایع شده. حالا از اینجا به بعد رفتارشون ۱۸۰ درجه تغییر میکنه. بداخلاق و بدرفتار میشن و احتمالا یک مرحله با کتک زدنت فاصله خواهند داشت. دلم براشون میسوزه و امیدوارم در آرزوی سکس و رابطه از این دنیا برن🙏
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
